1 клас

09.06
Повторення
1) Подивись відео, повторюй за диктором -> Counting 1-10
2) Повтори алфавіт (заповни пропуски літерами за алфавітом) -> The Train Alphabet


06.06
Повтори вивчену тему (с.102-112)
Виконай діагностувальну роботу -> Module 8. Test


02.06
1) Поглянь на прапори (с.112)
Це прапори таких країн: 
A - Ukraine (Україна)
B - France (Франція)
С - The UK (Велика Британія)
Подивись на малюнки праворуч, це частини важливих місць у цих країнах, подумай, з яких країн
2) Робочий зошит
Впр.1, с.85 - з'єднай лініями цифри, ти побачиш малюнки.  
Малюнок 1 - Independence Monument (Пам'ятник Незалежності України)
Малюнок 2 - the Eiffel Tower (Ейфелева Вежа)
Малюнок 3 - Big Ben (Біг Бен)
3) Вивчемо нові слова на с.113
Послухай і повтори за диктором -> Vocabulary p.113
igloo - іглу
hut - хатина
houseboat - плавучий будинок 
4) Впр.1, с.113 -> "Different Homes" (Різні будинки)  послухай і скажи, де чий будинок.
5) Робочий зошит с.86 - з'єднай і скажи, де чий будинок і як ці будинки називаються.
речення почни так:
1) This is my house. It's a ....
! Наступний урок - Діагностувальна робота


30.05
Час історій
1) Повторення. Поглянь на картинку і дай відповіді на запитання:
2) Переглянь навчальне відео  -> (до с.110-111 у підручнику)
3) Робочий зошит
Впр.1, с.84 - подивись та поєднай (де знаходяться Jack та Mark)


26.05
Моя кімната. Одяг
1) Робочий зошит с.82 <- послухай та пронумеруй (в аудіозаписі описується одяг дітей, необхідно зрозуміти, що саме з одягу описується, якого кольору, і потім написати номер 1-4)
2) ! Повтори:
on - на
in - у (в)
under - під
На столі - on the table
У столі - in the table
Під столом - under the table
Робочий зошит с.83 <- поглянь і поєднай (де знаходяться предмети)
Скажи усно де знаходяться ці предмети. Наприклад,:
1) The cat is on the wardrobe (Кіт на шафі)
2) The shoes are under the bed. (Черевики під ліжком)


23.05
У кімнаті
1) Вивчемо нові слова (с.106):
in - у (в)
table - стіл
shoes - черевики
shirt - сорочка
Послухай і повтори -> Vocabulary p.106
! Повтори:
on - на
in - у (в)
under - під
На столі - on the table
У столі - in the table
Під столом - under the table
2) Впр.1, с.106 <- прослухай історію про Білосніжку "SnowWhite"
Перевір себе, як ти розумієш цю історію:
Картинка 2
Гном: "Де мої черевики?"
Білосніжка: "Твої черевики під ліжком."
Картинка 3
Гном "Де моя сорочка?"
Білосніжка: "Вона на столі."
Картинка 4
Гном: "Це не моя сорочка!"
Гном 2: "Це моя сорочка!"

Виконай тренувальну вправу "SnowWhite" (поєднай запитання і відповідь)
Почекай декілька секунд, поки з'явиться гра
3) Робочий зошит
Впр.1, с.80 <- послухай та пронумеруй
Впр.2, с.81 - подивись та розфарбуй, потім скажи що де знаходиться.


19.05
Мій дім
1) Переглянь відео, виконай завдання, які є у ньому -> Тема 8. Стор.104-105
2) Виконай тренувальну вправу (поєднай слово і картинку) -> Smart Junior. 8b
3) Виконай тренувальну вправу (послухай і поєднай) -> Робочий зошит впр.3, с.79


16.05
Мій будинок. Що на ланч?
Переглянь відео, виконай завдання, які є у ньому -> Тема 8. Стор.102-103


12.05
Продукти харчування. Повторення
Діагностувальна робота
1) Виконай вправи на повторення теми "Їжа" -> Module 7. Revision (1, 5 завдання - на картинки можна натискати,  щоб почути звучання слів та речень, в 2му завданні - поєднати слово з картинкою, в 3,4 завданнях  - обрати варіант відповіді)
Щоб перевірити свій результат, натисни -> FINISH -> Check My Answers
2) Виконай діагностувальну роботу -> Module 7. Test
Тест буде відкритий до 15.05 включно


05.05
Їжа. Повторення
Підручник с.99-100
Робочий зошит с.75-76
1) Переглянь навчальне відео та виконай завдання, які є у ньому:
2) Пограй у гру "Мемо" -> Smart Time 7. Food
3) Пограй у гру -> "I like..." (прослухай аудіо та поєднай їх із картинками)


27.04
Національні страви
Підручник с.98
Робочий зошит с.74
1) Переглянь навчальне відео та виконай завдання, які є у ньому:
2) Пограй у гру "Національні страви" (поєднай прапор із національною стравою країни) -> "National Dishes"
3) Пограй у гру -> "I Like..."


25.04
Алфавіт. Фонетичні вправи
1) Послухай пісню і заспівай (Alphabet Song)
Запиши в зошиті літеру Xx, пропиши рядок та запам'ятай цю літеру.
Запиши слова, які мають літеру Xx,  а також запиши речення:
Fox, box.
It's a red fox. It's a small box. 

Запиши в зошиті літеру Yy, пропиши рядок та запам'ятай цю літеру.
Запиши слова, які мають літеру Yy:
Yummy (смакота), tummy (живіт), yo-yo (іграшка йо-йо)

Запиши в зошиті літеру Zz, пропиши рядок та запам'ятай цю літеру.
Запиши слова, які мають літеру Zz,  а також запиши речення:
Zoo, pizza. I like pizza.

2) Працюємо на с.122 і робочий зошит с.95:
Переглянь навчальне відео, виконай завдання, які є у відео



21.04
Час історій. Прислухайся до старших
1) С.96-97 - історія "Don't Touch the Food" ("Не торкайся їжі")
Подивись відео:
Перевір, як ти зрозумів:
Картинка 1
В супермаркеті один тато питає в іншого:
- Привіт. Як твої справи?
- Чудово, дякую!
- Привіт. Мене звати Том. Як тебе звати?
- Мене звати Тім. Я не люблю моркву.
Картинка 2
Том: - Я люблю квасолю. Яка твоя улюблена їжа?
Тім: - Я не люблю квасолю. Я люблю рис.
Картинка 3
Том: - Я не люблю рис. Я люблю морозиво.
Тім: - Я люблю пасту, яйця і піцу.
Тато: - Будь ласка, не торкайтеся їжі!
Картинка 4
Том: - Вибачте.
Працівник супермаркету: - Діти!
Тім: - Але ж вони мої улюблені.
Том: - Вони мої улюблені також.
2) Давай перевіримо: що люблять і що не люблять діти їз їжі:
3) Спираючись на прослухану історію і на відповіді (що люблять Том і Тім), познач у робочому зошиті на с.73 щасливе або сумне обличчя.
4) Тепер пограй у тренувальну гру (поєднай фрази із картинками)-> "Story Time. Game" 



18.04
В магазині. Phonics
Пограй у тренувальні ігри:
1) Повторимо, як можна сказати:
Я люблю_________. - I like burgers.
Я не люблю__________. I don't like pasta.
2) Якщо ти в магазині:
Впр.1, с.94 <- послухай і повтори
- Three bananas, please. (- Три банани, будь ласка.)
- Here you are. (- Ось, тримайте.)
- Thanks. (-Дякую)
3) Workbook p.70
Робочий зошит с.70 - обведи та розмалюй, потім скажи реченнями, що не люблять їсти діти
Перевір себе:
1. I don't like pasta.
2. I don't like ice cream.
3. I don't like pizza.
4. I don't like burgers. (зверни увагу: на малюнку зображено декілька бургерів, це множина, тому у реченні до слова burger додаємо закінчення -s)
4) Вчимо нові літери Vv та Ww
Послухай та повторюй ->
Запиши в зошиті літеру Vv, пропиши рядок та запам'ятай цю літеру.
Запиши слова, які мають літеру Vv,  а також запиши речення:
Van (фургон), vase (ваза), seven (сім)

Запиши в зошиті літеру Ww, пропиши рядок та запам'ятай цю літеру.
Запиши слова, які мають літеру Ww,  а також запиши речення:
Whale (кит), wolf (вовк), watch (годинник)

Послухай пісню і заспівай (Alphabet Song)


14.04
Моя улюблена їжа
1) Вчимо нові слова. Послухай, повторюй за диктором -> Vocabulary, p.92
pizza - піца
burger - бургер
ice cream - морозиво
pasta - макарони (з соусом)
2) Впр.1, с.92 <- послухай, повтори та покажи
Зверни увагу:
What's your favourite food? - Яка твоя улюблена їжа?
I'm Sam.- Мене звати Сем.
I like pizza. - Я люблю піцу.
I don't like pasta. - Я не люблю макарони (пасту).
------
I'm Kim.- Я Кім.
I like ice cream. - Я люблю морозиво.
I don't like burgers. - Я не люблю бургери.

! Запам'ятай, коли ти хочеш сказати "мені подобається...", скажи "I like_____."
"мені не подобається" - "I don't like_____."
Впр.2, с.93 - скажи від імені дітей, зображених на малюнках, що їм подобається, а що ні.
Перевір себе:
1) I don't like pasta.
2) I like ice cream.
3) I like burgers. (додаємо закінчення -s, тому що на малюнку 2 бургери)
4) I like pizza.
3) Workbook (робочий зошит) с.69
Впр.1, с.69 <- знайди та наклей наклейки, потім послухай аудіо та повтори і пронумеруй картинки.
4) Послухай пісню і заспівай (Alphabet Song)
Запиши в зошиті літеру Uu, пропиши рядок та запам'ятай цю літеру.
Запиши слова, які мають літеру Uu,  а також запиши речення:
Umbrella (парасолька), rubber (гумка), computer, burger


11.04
Улюблена їжа
1) Вчимо нові слова. Послухай, повторюй за диктором -> Vocabulary, p.90
carrot - морква
rice - рис
eggs - яйця
beans - квасоля
2) Впр.1, с.90 <- послухай і повторюй.
Діти знаходяться на кухні.
I'm hungry - Я голодний
Yuck! Beans and carrots! - Бе! Квасоля та морква! (На вигляд не смачно)
Don't worry. Look! - Не хвилюйся. Подивись!
Wow! I like beans and carrots now. - Вау! Тепер мені подобається квасоля і морква.
3) Впр.2, с.91 <- послухай і покажи що подобається людям.
Перевір себе:
1.  I like rice and carrots. (Мені подобаються рис і морква)
2. I like eggs, oranges and bananas. ( Мені подобаються яйця, апельсини і банани)
4) Впр.3, с.91 - подивись і скажи, що тобі подобається.
Речення почни так:
I like_____,_____and_____.
5) Workbook p,68
Робочий зошит с.68 - намалюй смайлик біля тої їжі, яка тобі подобається. 
Скажи речення вголос:
I like_________.


07.04
Їжа. Фрукти
Сьогодні ми вивчаємо нову тему "Їжа" (с.88-89):
Подивись навчальне відео і виконай завдання, які є у ньому:




04.04
Моє тіло. Підсумковий урок. Діагностувальна робота
1) Послухай пісню і заспівай (Alphabet Song)

Запиши в зошиті літеру Ss, пропиши рядок та запам'ятай цю літеру.
Запиши слова, які мають літеру Ss, а також запиши речення:
Sad, six, seven, sister, small
He has got a small nose.

Запиши в зошиті літеру Tt, пропиши рядок та запам'ятай цю літеру.
Запиши слова, які мають літеру Tt,  а також запиши речення:
Table, ten, toes, teeth, tiger (тигр)
I have got ten toes.

Повтори вивчений матеріал (с.74-87) 
Пройди тест "My Body. Test 6":
(натискай на аудіо нижче)
1) -> послухай аудіо і пронумеруй картинки від 1 до 6
2) -> послухай і обведи потрібний малюнок
3) -> послухай, постав ✓(+) або Х(-)
Можна виконати всі три вправи прямо на цьому листку із завданнями (його можна збільшити натиснувши на картинку) або у зошиті записати номер завдання і відповідь.
Фото виконаних завдань надіслати у Viber 0977123433


31.03
Частини тіла. Повторення

Впр.1, с.86 - listen, point a nd say (послухай, вкажи та повтори). Вгадай, кого описують згідно з почутого в аудіозаписі?
Перевір себе:
1) Has she got a big nose? - У неї великий ніс?
No, she hasn't. She has got a small nose. - Ні, у неї маленький ніс.
Підходить за описом картинка, що зліва.
2) Has he got a small head? - В нього маленька голова?
No, he hasn't. He has got a big head. - Ні. В нього велика голова.
Підходить за описом картинка, що справа.
3) Has it got teeth? - В нього є зуби?
Yes, it has. It has teeth. - Так, в нього є зуби.
Підходить за описом картинка, що зліва (шимпанзе).
4) I can jump. - Я можу стрибати
Підходить за описом картинка, що справа.

Workbook p.66 (Робочий зошит с.66) - поєднай і скажи вголос (закінчи ланцюжок)

1) Послухай пісню і заспівай (Alphabet Song)

Запиши в зошиті літеру Qq, пропиши рядок та запам'ятай цю літеру.
Запиши слова, які мають літеру Qq:
Queen, question

Запиши в зошиті літеру Rr, пропиши рядок та запам'ятай цю літеру.
Запиши слова, які мають літеру Rr:
Run, red, robot, rabbit, hungry

Пограй у гру:


28.03.2022
Тварини, які живуть в інших країнах. Моє обличчя
1) Вправа для ознайомлення.
Впр.1, с.84 - What can you see? Point and say. (Що ти бачиш? Подивись і скажи)
Повтори відповідь:
1. I can see a flag. It is blue and yellow. (Я бачу прапор . Він блакитно-жовтий)
It is the flag of Ukraine. (Це прапор України)
Тварина-символ України - лелека. Лелека англійською мовою - Stork [sto:k]
2. I can see a flag. It is blue, red and white.
It is the flag of Australia (Це прапор Австралії)
Тварина-символ Австралії - кенгуру. Кенгуру англійською мовою - Kangaroo [ˌkæŋɡəˈruː]

2) Виконай впр.1 у робочому зошиті на с.64

3) Впр.1, с.85 у підручнику <- послухай, покажи та заспівай
Слово hair (волосся) запам'ятай. Послухай як воно звучить -> Hair

4) Робочий зошит с.65 <- послухай уважно і виконай завдання


24.03.2022
1) Послухай пісню і заспівай (Alphabet Song)

Запиши в зошиті літеру Pp, пропиши рядок та запам'ятай цю літеру.
Запиши слова, які мають літеру Pp:
Pen, pencil, plane, parrot, pony

2) Намалюй монстрика. Домалюй йому руки, ноги, вуха, очі, рот (можна замість 2х очей намалювати три, чотири... і так само інші частини тіла). Опиши його.
Починай зі слів: I has got.... (У нього є....)

Наприклад: It has got one mouth. (В нього є один рот)
It has got three eyes. (В нього є три ока)
It has got two legs. (В нього є дві ноги)
It hasn't got ears. (В нього немає вух)


21.03.2022

Продивись відеоурок та виконай завдання, які є у відео:


17.03.2022 Моє тіло
Продивись відеоурок та виконай завдання, які є у відео:

Послухай пісню і заспівай (Alphabet Song)

Запиши в зошиті літеру Oo, пропиши рядок та запам'ятай цю літеру.
Запиши слова, які мають літеру Oo:

Oo Oo Oo Oo Oo Oo Oo Oo Oo
orange, toes, nose, robot

 14.03.2022  Наше тіло

Повторимо вивчені слова:
ears - вуха
eyes - очі
mouth - рот
nose - ніс

Сьогодні ми вивчемо декілька нових слів:
head - голова
arms - руки (передпліччя)
legs - ноги
hands - руки (кисті рук)
А тепер послухай і повтори: 6b, p.76
Спробуй показати на собі ці частини тіла.

Увага! Будуємо речення:
He/She - він/вона
He has got 2 legs - Він має 2 ноги.
He has got 3 hands - Він має 3 руки.
She has got 2 arms - Вона має 2 руки.


Впр.1, с.76 ← послухай і повтори
Впр.2, с.77  ← послухай, покажи та скажи (обери монстрика за описом)

Робочий зошит (РЗ) Впр.1, с.59 ← послухай і розмалюй (одного монстрика за описом в кожному малюнку)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.