11 клас

(10.06)
Завершення навчального року
Рекомендую переглянути відео про професії майбутнього і професії, які не мають майбутнього -> 23 JOBS OF THE FUTURE (and jobs that have no future)


(09.06)
Політична та громадська активніcть молоді
1. ЗНО 2020. Поради: Словниковий запас ➜ Tips and Tricks: USE OF ENGLISH.
2. Опрацюй матеріал на с.239
3. Do ex.3, p.240  - choose one task and write an article (письмово)


(03.06)
Повторення
1. Напиши висловлювання (your thoughts about the last paragraph of the text (ex.2, p.229). Write about both points below:
- a plan of what we can do for our country and how to build prosperous Ukraine;
- what are the perspectives of Ukraine on the world arena.
2. ЗНО 2020. Поради: Аудіювання ➜ Tips and Tricks: LISTENING



(02.06)
Writing Test (Семестровий контроль письма)
1. Do the test ➜ "Writing. Term II"
Завдання необхідно виконати до  05 червня 23:00


(27.05) 
Reading Test (Семестровий контроль читання)
1. Do the test ➜ "Reading. Term II"
Завдання необхідно виконати до  29 травня 23:00



(26.05) Thursday, the twenty-sixth of May
Listening Test (Семестровий контроль аудіювання)
1. Listen to five teenagers talking about becoming vegetarian or vegan ➜ "Teens Going Veggie"
2. Do the test ➜ "Listening. Term II"
Виконати до 29.05 включно
Зараз сайт перевантажений. краще проходити тест до 10 ранку, або після 14:00


(20.05)
Політична та громадська активнітсь молоді
1. Watch the video ➜ "ЗНО 2020. Частина "Письмо"
2. Do ex.5, p.243 - complete the interview
3. Make your own interview. Wride down the questions you could ask Mr.N. (письмово)
Фото виконаних завдань надішли


(19.05)
Повторення
1. Ex.2, p.242 (письмово)
2.Ex.3, p.242 - choose one question and write your thoughts (письмово, обери одне питання і напиши свої думки/відповіді на це питання, декілька речень)
Фото виконаних завдань надішли

(13.05)
Знаменні події та видатні люди. Повторення
1. Ex.1, p.241 - Complete the text with the words from the
box. Put them in the right form if necessary (доповни письмово текст поданими словами  у правильній формі, де це буде необхідно)
2. Ex.2, p.241 - Open the brackets and use the Gerund, the Present
Participle or the Infinitive with or without ‘to’ (письмово)
Фото виконаних завдань надішли


(12.05)
1. Ex.1, p,237 - дай відповіді на питання (усно)
2. Task 1. p.237 - склади письмово речення із п'ятьма словами  на вибір.
3.  Пригадай інформацію про правила написання статті (p.239)
Ознайомся з тим, як потрібно правильно підбирати привабливі  заголовки до статті (ex.1,p.239)
Прочитай ще раз поради щодо написання статті (впр.3,с.240) або переглянь наступне відео
4. Обери одне із трьох запропонованих завдань на с.240, впр.3 (після порад) , підбери заголовок і напиши статтю на обрану тему (до 100 слів)


(06.05)
Політична система у Великій Британії. Тренувальні вправи
1. Ex.3, p.233 - match the words with their definitions (з’єднай слова з їх визначеннями) (письмово, лише номер слова і буква)
2. Grammar
Do ex.2, p.234 - group up the sentences according to the columns (усно)
Do ex.3, p.234 (письмово)
Task 1.  Gerund or Infinitive (письмово, можна записати лише варіант відповіді)
1. He agreed _______the job as soon as possible.
start      to start
starting     starts

2.Let me _____for the meal.You paid last time.
to pay    paying
pay     pays

3. I asked Mary _____some magazines.
buys    buying
buy     to buy

4.He never liked ______to church when he was a child.
going    went
to go    to do

5. Have you finished______that letter yet?
to write    writing
write     wrote

6. I`d like_______somewhere different for a change.
went   going
to go     go

7. We decided _______a house with a swimming pool.
to renting      rent
renting      to rent
Фото виконаних завдань надішли
Бажаю гарних і спокійних вихідних.


(05.05) 
Unit 9. "People and Society" ("Люди і суспільство"). Україна сьогодні

New vocabulary (запиши у словник, с.230)
conscious - свідомий
a favour - прихильність, підтримка
nowadays - сьогодні, зараз
an advantage - перевага, вигода, користь
sovereign - суверенний, незалежний
a novice - початківець, новачок
a co-founder - співзасновник
to integrate - об'єднувати
to resolve - вирішувати
a security - безпека, гарантія
an issue - результат, проблемне питання
dedicated - відданий (обов'язку, справі)
fundamental - основний, істотний
a transparency - прозорість, відкритість
to overcome - подолати
a collapse - руйнування, занепад
a ranking - рейтинг
a start-up - запуск, початок

1. Ex.2, p.228-229 - read the article and find the suitable phrases to complete your list in ex.1,p.228 (прочитай статтю, використай фрази для виконання наступної вправи (ex.1,p.228)
2. Ex.1, p.228 - Заповни таблицю, напиши назву країни зліва та речі, події,люди, які асоціюються в тебе з цими країнами (Україна обов'язково!, за прикладом)
3. Ex.3, p.229 - complete the sentences (усно)
4. Ex.5, p.230 - read the text "Brexit: Facts and Numbers"
Ex.6, p.231 - say if the sentences are True or False (усно)



(29.04) Участь молоді у соціальних проєктах. Тест
Do the test (перейди за посиланням і виконай тестові завдання) -> "Youth in Mind"
(тест відкритий по 01.05 включно)

(28.04) Молодіжні організації та громади в Україні та світі
Use of English
1. Do ex.2, p.220 (письмово)
2. Пройди тест -> A Civilised Society
Тест відкритий до 29.04 включно


(22.04) Допомога молоді з боку влади. Проблеми та рішення
1. Do ex.1, p.219 - complete the text with the appropriate forms of the words on the left (письмово, виписати лише доповнені речення)
2. Read the article and write (письмово->) why it is important to deal with your emotions and what solution of this problem is proposed in this article (Прочитай статтю і напиши, чому важливо керувати своїми емоціями, яке вирішення проблеми є цій статті (5-7 речень)
DEALING WITH EMOTIONS
Dealing with emotions is very importance to your health. It’s all very well to say that we must deal with these feelings, but how do we go about doing so, and what exactly is “dealing with our emotions”?
ACCEPT YOUR EMOTIONS
Dealing with our feelings is facing, accepting and working through them. We will always have emotions, so we have to learn to deal with them. If repressed, they will find a way to come out as in depression, anxieties, panic, eating disorders to name but a few.

A lot of the time, people do not want to feel what they are feeling. They may be ashamed or guilty of these feelings, or they just do not like a certain emotion. For example, you start to like your best friend’s girl/boyfriend. You don’t know how it happened, but you’re now stuck in a predicament where you are totally infatuated with your best friend’s girl/boyfriend. Automatically, you may try to suppress these feelings. If you ignore them, maybe they’ll go away, right? WRONG! The chances are small that your feelings will just leave you; you’ll most probably be feeling terrible about yourself, plus, a buildup of pent up emotions leads to stress!
WHAT YOU CAN DO
Confront those emotions that you’re trying to ignore. Here’s what you might do: keep a diary in which you write down your feelings. This diary is a way for you to think about the stuff that you’re made of! By writing down and analyzing your feelings, you become aware of the real reason why you’re feeling the way you are, and the emotion becomes less painful. Some questions you could ask yourself when you’re writing in your diary are: What am I feeling?
When did it start?
What does it make me want to do?
What were the triggers for this emotion?
What pictures come to mind as I feel it?
When else have I felt it? Is it familiar or something new?
What would I like to say to the person / event / myself? Say it out loud — talk to your dog.

Take the above example, you might discover that it is not really your friend’s girl/boyfriend that you like so much, it’s the idea behind it (having a girl/boyfriend). You may learn that you’re lonely, and you just want someone. By writing in the diary, you find all this out and solve the problem because you no longer like your best friend’s girl/boyfriend, and have something else to focus on, namely, finding yourself a girl / boyfriend!

Or you can talk to someone. Many people go to other people to help them deal with their emotions; these ‘other people’ could be your school’s guidance counselor, favourite teacher, family relative, psychologist or psychotherapist.
3. Homework
Do ex.4, p.218 - напиши есе, пропонуючи вирішення проблеми (обери одну тему у впр.3, с.218) письмово
Фото виконаних завдань надішли



(21.04) Уміння керувати емоціями
1. Запишіть слова у словник, вивчіть їх (с.215)
an abuse - образа
bullying - знущання, булінг
a disease - хвороба
a disorder - хвороба, розлад
a suicide - самогубство
to embarass - бентежити, перешкоджати, ускладнювати
to expose - виставляти, наражати,
to frustrate - розчаровувати, порушувати
to neglect - зневажати, нехтувати
outrageous - образливий, обурливий
sexually - сексуально
2. Do ex.1, p.215 (усно)
3. Do ex.2, p.215 - read the information and give the answers to the questions (дати  короткі відповіді на питання на с.216) (письмово)
 4. Виконайте завдання (прочитай лист, напиши пораду хлопцю, який написав цього листа):  (письмово)



(15.04) Проблеми молоді. Grammar. Інфінітив
1. Форми інфінітиву
Інфінітив в англійській мові може вживатися в чотирьох особливих формах, що відповідають чотирьом видам дієслів. Інфінітиви перехідних дієслів можуть мати форми активного та пасивного стану.

Прочитайте правила вживаня форм інфінітиву у підручнику на с.210-211
2. Do ex.1, p.210  (письмово, короткий запис)
3. Do ex.2, p.211 (письмово, короткий запис)
4. Watch the video "Gerunds and Infinitives"
5. Do ex.3, p.212 (письмово, короткий запис)
6.  Пройдіть тест за посиланням -> "The Infinitive"
Тест відкритий до 17.04 включно.


(14.04) Працевлаштування молоді
1. Do ex.1, p.208 (письмово) користуйтесь табличкою із поясненням нижче у підручнику
self-confident - впевнений у собі, у своїх силах;
self-assured - самовпевнений (на  публіці, наприклад), коли людина може пишатися собою, іноді надмірно.
2. Do ex.2, p.209 (письмово) - перекладіть слова українською або напишіть відповідні слова в українській мові до поданих слів
3. Do ex.3, p.209 (письмово) - доберіть слова-антоніми (добавяючи префікси un-, in-, im-...)


(08.04) Youth in Mind. Молодь та суспільство
1. Do ex.2, p.204 - read what young people say about citizenship projects they have been involved (усно)
Do ex.3,p.206 (письмово, лише номер речення та ім'я)

2. Запишіть у словники слова та вивчіть їх (с.207):
an addict - залежний
a citizen - громадянин
drug - ліки, наркотик
government - управління, влада
hardship - труднощі, негаразди
a participant - учасник
a pregnancy - вагітність
to benefit - мати вигоду, користь
to handle - поводитися, справлятися
exhausting - виснажливий
non-existent - неіснуючий
worldwilde - широкопоширений
to get drumped - бути покинутим
to get training on - навчатся чомусь (на заняттях); проходити тренування
to raise money (for) - заробляти гроші

Task 1. - fill in the gaps with the words from p.207 (доповніть речення новими словами зі с.207)
3. Do ex.4b, p.207 (письмово)
Фото виконаних вправ надішли на Viber



(07.04) Thursday, the seventh of April
Мистецтво. Лексико-граматичний тест
Пройди тест за посиланням -> "Art. Test"


(01.04) Кінонагороди. Повторення вивченого
1. Повтори правила вживання Participle за 25.03
2. Виконай завдання: (письмово)
Task 1.
Task 2. Open the brackets and use the correct form of Participle I.
1. She smiled _____________(remember) the joke.
2._____________(Be) so far away he still feels himself part of the community.
3. The boy came out of the water _____________(shake) from top to toe.

Task 3. Open the brackets and use the correct form of Participle II.
1. The child_______________ (leave) alone in the large room began screaming.
2. The story _______________(tell) by the old captain made the young girl cry.
3. She looked at the table. There was a loaf of brown bread _____________(divide) into two halves.

Task 4. Translate the sentences
1. Отримавши телеграму, він поїхав на станцію.
2. Попрощавшись з усіма, він вийшов з кімнати.
Фото виконаних вправ надішли на Viber


(31.03) Улюблений фільм. Театральні програми та афіші
1) Запишіть та вивчіть нові слова:
an approval  - схвалення
a fiction film - художній фільм
a must-see movie - фільм вартий перегляду
recognition - визнання
heartwarming -душевний, хвилюючий
meaningless - безглуздий
striking - дивовижний, яскравий
unfavourable - неприємний, несприятливий
to blend together - змішати разом

2) Ex.1, p.183 - answer the questions (усно)
3) Ex.2, p.184 <- listen to a film critic, then note down who the people below are (послухай аудіо - кінокритик описує фільм, його героїв, впиши почуту інформацію про людей), письмово
Ex.3, p.184 - познач True/False/I don't know (не знаю - у сенсі не було такої інформації в попередньому аудіо), письмово
4) Ex.2, p.187-188 - почитай афіші, на яку виставу ти  б пішов? Чому, (усно)
Homework
Ex.1, p.186 - дай відповіді на запитанння про свій улюблений фільм (письмово)
Фото домашнього завдання надішли у Viber


(25.03) Видатні англійські митці. Граматичні вправи
Прочитай правило вживання Дієприкметників (the Participle) на с.179-180

Дієприкметник (Participle) – це безособова форма дієслова, що передає ознаку предмета за дією та відповідає на питання «який?» та «що роблячи?». Англійські дієприкметники поєднують у собі ознаки дієслова, прикметника, а також прислівника. Дієприкметник не змінюється за категоріями числа, особи та способу, також він не має ступенів порівняння. В залежності від контексту у реченні англійський дієприкметник може відповідати дієприкметнику та дієприслівнику в українській мові, однак часто він передається підрядним реченням.
Що роблячи? (як дієприслівник української мови)

I always sing while doing housework. – Я завжди співаю, пораючись по дому.

Який? (як дієприкметник української мови)

I have read a story written by my son. – Я прочитав оповідь, написану моїм сином.
Частка not завжди ставиться перед дієприкметником, до якого належить.
Not being able to swim, Ann was afraid to get in the water. – Не вміючи плавати, Енн боялася заходити у воду.
She was looking out the window not paying attention to our conversation. – Вона дивилася у вікно, не звертаючи уваги на нашу розмову.
Відеопояснення вживання Participle Clauses ->


1) Ex.1, p.180 - переглянь всі форми the Participle
2) Ex.3, p.181 - прочитай та поєднай (усно) 
Ex.2, p.180 - прочитай текст, випиши всі форми the Participle
3) Ex.4, p.181Open the brackets and use the Present Participle or Perfect Participle form (письмово)
Example:
1. Having written out all the new words, he started to learn them (виписавши всі нові слова, він почав їх вчити) - передування дії
2. Living in Kyiv, he was able to see all the ancient monuments (живучи в Києві, він міг бачити всі старовинні пам'ятники) - одночасність дії

Homework
Ex.6, 7, p.182 (письмово)



(24.03) Мистецтво в житті людини. Жанри мистецтва
1) Ex.1, p.177 -  read a guess the meaning of the words in bold (здогадайся, яке значення мають виділені слова), усно
2) Ex.2, p.178 - read the passages and guess what entertainment they describe (письмово, короткий запис)
3) Ex.3, p.178 - розділи подані слова у дві колонки (письмово)
4) Ex.4, p.178 - поєднай слова з їх визначенням (письмово)
Homework:
Ex.1 - склади 10-11 речень зі словами сьогоднішнього уроку (письмово)
Фото домашнього завдання надішли у Viber



(18.03) Speaking About Art
Let's revise the genres of painting:

Are you interested in Art?
What genre of painting do you prefer? 
What famous artists/painters do you know?

1) New vocabulary (p.175):
Запиши у словник та вивчи слова/фрази

Listen and read the text "The Picture" (p.172-174)
2) Ex.4b, p.174 - choose the right answer (письмово, лише номер і літера)
3) Ex.5, p.175 - in the text find the words which mean the following (знайди слова синоніми у тексті до поданих слів/фраз, письмово)
Фото письмових завдань надішли у Viber
Бажаю гарних і спокійних вихідних!

(17.03) Thursday, the seventeenth of March

Повтори вивчений лексико-граматичний матеріал з теми "Довкілля. Навколишнє середовище" (с.146-166).

Пройди тест -> "Nature and the Environment"

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.