3 клас

June, 10
Повторення
Останній урок тут -> Revision

June, 9
Повторення


June, 6
Повторимо другу форму неправильних дієслів (минулий час, Past Simple).
1) Пограй у гру -> Game. Irregular Verbs
2) А тепер друга гра: розподіли дієслова -> Module 8. Irregular Verbs


June,3
Діагностувальна робота. Модуль 8
Виконай діагностувальну роботу з вивченої теми -> Module 8. Test
! Щоб завершити роботу, натисни FINISH -> Check my answers (Перевірити мої відповіді)-> Зроби фото або скріншот результату та надішли вчителю


June, 2
Канікули
1) Вивчемо нові слова:
hotel [həʊˈtel] - готель
swimming pool [ˈswɪmɪŋ puːl] - басейн
go shopping [ɡəʊ ˈʃɒpɪŋ] - ходити за покупками
souvenir [ˌsuːvəˈnɪə] - сувенір
hill [hɪl] - пагорб, підвищення
vyshyvanka - вишиванка
Послухай і повторюй за диктором -> Vocabulary p.107
2) Впр.1, с.107 <- послухай і прочитай електронний лист від Jim до Matt
Зверни увагу! У цій вправі є речення з неправильними дієсловами в минулому часі:
was (був,була,були) -> be (бути) - початкова форма
bought (купив) -> buy (купляти)
went (ходив, ходили/їздив,їздили) -> go (ходити/їздити)
3) Впр.2, с.107 - дай відповіді на запитання (усно)
4) Робочий зошит
Впр.1, с.74 - поєднай слова із картинками
Впр.2, с.74 - прочитай речення і напиши Т (правда) або F (неправда)
Впр.3, с.74 - дай відповіді на запитання:
1. Where did you go on hoilday? (Куди ти їздив/ходив на канікулах?)
(речення почни так: I went________on my holiday.)
2. What did you buy there? (Що ти там купив?) - Відповідь може бути така (тільки пиши англійською мовою, не забувай про минулий час): Я купив сувеніри для друзів/Я купив листівки для брата, сестри

May, 30
Повторення
1) Впр.1, с.105 - прочитай текст, доповнюючи його словами (усно)
2) Впр.3, с.105 - прочитай слова і пригадай їхню форму минулого часу.
Перевір себе:
catch - cauhgt
pack - packed
take - took
see - saw
swim - swam
sail - sailed
be - was/were
eat - ate
3) Робочий зошит
Впр.1, с.73 - прочитай, доповни речення дієсловами (але не просто записати їх, а поставити у форму минулого часу)
4) Впр.2, с.73 - поглянь на картинки, прочитай і напиши речення.
Зразок:
They didn't make omelettes. (Вони не зробили омлети.)
They made sandwiches. (Вони зробили бутерброди)


May, 27
Phonics. Фонетичні вправи
1) Впр.1, c.92 <- послухай і повтори 
2) с.92 <- послухай віршик
Запиши у зошит звуки і слова, які містять ці звуки:
[ei] - cake, dates,
[ai] - my, Mr Price, rice, white, nice,
[əʊ] - home, rose,
[i:] - teacher, eating, 
[u:] - room,
[ju:] - cute.
3) Робочий зошит
Впр.1, с.64 <- послухай і обведи зайве слово
Впр.2, с.64 - знайди слова, обведи їх, потім впиши слова під потрібний звук


May, 26
Story Time. Ведмежа
1) Перш ніж прочитати історію про ведмежа, вивчи нові слова:
cub [kʌb] - ведмежа (дитинча)
cave [keɪv] - печера
mountain [ˈmaʊntɪn] - гора
vet [vet] - ветеринар
Послухай і повтори за диктором -> Vocabulary p.103
2) Впр.1, с.102 - послухай і прочитай історію про ведмежа -> "The Cub"
або переглянь відео:
Зверни увагу: в історії є речення з дієсловами в минулому часі.
4) Робочий зошит
Впр.1, с.71 - прочитай історію ще раз і поєднай фразу з картинкою
Над дієсловами в минулому часі в цій вправі напиши початкову форму дієслова. Перевір себе:



May, 23
Канікули
1) Впр.1, с.101 - прочитай про літні канікули Тіма
2)  Робочий зошит
Впр.1, с.70 - доповни речення словами and (i) або but (але)
Перевір себе:
1. and    2. but   3. and   4. but   5. but   6. and
Впр.2, с.70 -  напиши про свої минулорічні літні канікули (користуйся текстом про Тіма у підручнику на с.101) Фото цієї вправи надішли


May, 20
Події минулого
1) Повтори правила минулого уроку (форма минулого часу неправильних дієслів)
2) Сьогодні ми розберемо як формуються запитання в минулому часі.
В теперішньому часі ми питаємо:
Do you like ice-cream? (Тобі подобається морозиво?)
В минулому часі питаємо:
Did you like ice-cream (Тобі сподобалося морозиво?). Відповідь: Yes, I did або No, I didn't
Did John like ice-cream (Джону сподобалося морозиво?). Відповідь: Yes, he did або No, he didn't
Did Martha and Susan like ice-cream (Марті і С'юзан сподобалося морозиво?). Відповідь: Yes, they did або No, they didn't
Прочитай правило на стор.100
3) Переглянь це відео:
4) Впр.1, с.100 - прочитай діалог.
5) Робочий зошит 
Впр.1, с.69 <- послухай і пронумеруй.
Перевір себе:
a-2,  b-4,   c-3,  d-5,  e-1
Впр.2, с.69 - подивись на попередню вправу і дай відповіді на запитання (користуйся правилом на с.100 та відео вище)
Впр.3, с.69 - дай відповіді про себе.
Фото с.69 надішли


May, 19
Події минулого
1) Вивчемо нові слова теми:
volcano [vɒlˈkeɪnəʊ] - вулкан
erupt [ɪˈrʌpt] - вивергатися
lava [ˈlɑːvə] - лава
gift shop [ɡɪft ʃɒp] - магазин подарунків
buy postcards [baɪ ˈpəʊstkɑːdz] - купувати листівки
look at the stars [lʊk ət ðə stɑːz] - дивитися на зірки
at night [ət naɪt] - вночі
Послухай і повторюй за диктором -> Vocabulary p.98
2) Впр.1, с.98 <- послухай і прочитай
Зверни увагу! У цій вправі є речення з дієсловами в минулому часі.
Запиши їх у зошиті так:
Запам'ятай минулу форму цих дієслів, а також дієслів на стор.97:
(до речі, такі дієслова називаються неправильними, а правильні дієслова в минулому простому часі мають закінчення -ed, наприклад, грати-грав: play-played)
3) Правило с.99 
В минулому часі (Past Simple) заперечні речення ми будуємо так:
(-) I didn't go to the sea last summer (Минулого літа я не їздив на море)
Порівняй із стверджувальним реченням:
(+) I went to the sea last summer.
Впр.2, с.99 - скажи, що Кейті робила, а що ні (усно)
1) She didn't swim in the sea
2) She went to the museum.
Далі самостійно.
4) Робочий зошит
Впр.1, с.68 - прочитай лист, доповни речення минулою формою неправильних дієслів.
Перевір себе:
3) didn't take
4) bought
5) ate
6) went
7) looked
Впр.2, с.68 - в цій вправі дані речення в невірною інформацією. Тобі необхідно її виправити як у зразку.
Надішли фото цієї вправи


May, 16
Природа. Події минулого
1) Вивчемо нові слова теми:
forest [ˈfɒrɪst] - ліс
pick flowers [pɪk ˈflaʊəz] - збирати квіти
river [ˈrɪvə] - річка
bee [biː] - бджола
make a fire [meɪk ə ˈfaɪə] - розпалювати багаття
catch fish [kætʃ fɪʃ] - піймати рибу
Послухай і повторюй за диктором -> Vocabulary p.96
2) Впр.1, с.96 <- послухай і прочитай
Перевір себе:
Картинка 1
- Привіт, Анна. Що ти робила у вихідні?
- Грег і я ходили до лісу. Нам було весело. Грега тато фотографував. Подивись!
Картинка 2
- Я плавала в річці. Грег піймав велику рибу.
Картинка 3
- Тато Грега розвів вогонь і він приготував їжу. Ми їли рибу на обід. Це було дуже смачно!
Картинка 4
- Потім Грег і я збирали квіти. Вони були гарні. Потім ми побачили багато бджіл і...
Картинка 5
- Ооо, бідний Грег.
3) Переглянь відео, виконай завдання, які є у ньому:
4) Робочий зошит
Впр.1, с.67 - подивись і обведи слова, запиши їх у потрібні місця у формі минулого часу як у зразку (користуйся табличкою у підручнику на с.97)
Впр.2, с.67 - прочитай і поєднай



May, 13
Канікули
1) Вивчемо нові слова теми:
island [ˈaɪlənd] - острів
sea [siː] - море
sun [sʌn] - сонце
boat [bəʊt] - човен
pack [pæk] - пракувати/збирати
Послухай і повторюй за диктором -> Vocabulary p.95
2) Впр.1, с.95 <- послухай і прочитай пісню
Зверни увагу:
Коли ми говоримо про те, що відбулося в минулому часі, ми додаємо до дієслова закінчення -ed, або ж, якщо дієслово неправильне, то вживаємо його у другій формі неправильних дієслів (be ->was/were)
be -> We were on the island. (Ми були на острові.)
pack -> We packed our bags. (Ми спакували наші валізи.)
jump -> We jumped on a plane. (Ми застрибнули на літак.)
play -> We played in the sun. (Ми застрибнули на літак.)
sail -> We sailed a boat. (Ми плавали на човні.)
3) Впр.3, с.95 - напиши в зошиті речення за зразком (що ти робив на канікулах):
May, 13
Ex.3, p.95
On my holiday I played with my friends.

4) Робочий зошит
Впр.1, с.66 - розшифруй і запиши слова
Впр.2, с.66 - доповни речення поданими дієсловами (користуйся підказкою - картинками)
Впр.3, с.66 - напиши, що робили діти:
Перевір себе:
1) They played in the sun.
2) She climbed a tree.
4) They sailed a boat.


May, 12
Прочитай інструкцію з виконання діагностувальної роботи:
1) Завдання 1 - прочитай і обери потрібне слово
2) Завдання 2 - поєднай запитання і відповідь
3) Завдання 3 - прочитай і обери необхідне слово
4) Завдання 4 - послухай аудіо  і обери варіант відповіді
! Виконай діагностувальну роботу -> Test. Module 7
після виконання натисни FINISH->Check My Answers->надішли скрін або фото результату вчителю


May, 6
Вправи на повторення:
Вправа 1 <- поєднай картинку зі словом
Вправа 2 <- поєднай картинку зі словом
Виконай тренувальну вправу (послухай і обери потрібне слово) -> Вправа 3
Надішли у Viber фото або скріни результатів
Бажаю гарних і спокійних вихідних.


May, 5
Минулі події. Повторення
1) Стор.94 -повтори вивчені слова та словосполучення
2) Впр.1, стор.93 <- послухай і вкажи на картинку (де були діти вчора)
Перевір себе:
1. b - Jill was at the shopping centre. It was noisy, but fun.
2. c - Bill was at home. The film was scary.
3. e - Kate was at the cinema. The film was funny and the popcorn was delicious.
3) Робочий зошит с.65
Впр.1, с.65 - прочитай та поєднай запитання із відповідями
Впр.2, с.65 - подивись на малюнок і напиши, що було, а чого не було в місті перед торнадо (користуйся словами в блакитній рамці і зразком)
Перевір себе:
2. There was a cinema in the town. There wasn't a theatre in the town.
3. There were two schools in the town. There wasn't a shopping centre in the town.
4. There were three restaurants in the town. There wasn't a circus in the town.
4) Виконай тренувальні вправи (за бажанням) -> Module 7. Revision
5) Домашнє завдання
У підручнику впр.2, с.93 - дати в зошиті відповіді на запитання.
Фото домашнього завдання надішли


April,29
Урок читання "Where Were You Yesterday?"
1) Прочитай історію на с.90-91 ще раз
2) Workbook p.63
Впр.1, с.63 - Де діти були на вихідних? Поєднай картини згідно зі змістом прочитаної історії на с.90-91)
Впр.2, с.63 - Прочитай і обведи потрібне слово (також згідно зі змістом прочитаної історії)
3) Виконай тренувальну вправу (подивись уважно на картинки, прочитай запитання і обери відповідь) -> "Where were you yesterday?"
після виконання натисни FINISH->Check My Answers->надішли скрін або фото вчителю


April,28
Урок читання "Where Were You Yesterday?"
1) Vocabulary p.91
clown [klaʊn] - клоун
2) Повтори:
yesterday - вчора
in the morning - вранці
in the afternoon - вдень
in the evening - ввечері
Переглянь відео, прочитай історію на с.90-91 два рази (у відео герої рухаються):



April,25
Мій день
1) Впр.1, с.89 - прочитай записи з щоденника Келлі
Послухай аудіо -> впр1,с.89, зверни увагу на слова-підсилювачі емоцій, вражень very, so, really
Приклади речень з цими словами є внизу сторінки (с.89)
2) Робочий зошит 
Впр.1, с.62 - запиши речення, використовуючи підсилювальні слова.
Слова у дужках - це і є підсилювальні слова, вони мають стяти перед прикметниками.
1. The shopping centre was noisy.
The shopping centre was very noisy.
Далі самостійно.
Впр.2, с.62 - знайди прикметники (слова, що відповідають на запитання який?) і обведи їх.
Впр.3, с.62 - напиши речення про свої вихідні (користуйся записами із щоденника Келлі у підручнику на с.89)
Фото с.62 надішли


April,22
Місця для відвідування в місті
1) Вчимо нові слова. Слухай і повторюй за диктором -> Vocabulary p.88
amusement park [əˈmjuːzm(ə)nt] - парк розваг
interesting [ˈɪnt(ə)rɪstɪŋ] - цікавий
circus [ˈsɜːkəs] - цирк
2) Впр.1, с.88 - праворуч побачите слова. вони означають опис чогось. Ці слова можна розподілити в пари протилежні за значенням:
boring - interesting (нудний -цікавий)
funny - scary (кумедний - страшний)
quiet-noisy (тихий - шумний)
Тепер нам треба скласти запитання про те, де були діти вчора вранці/вдень/ввечері і наскільки в тих місцях було цікаво.
Зразок прочитай у підручнику.
Наприклад:
Запиши ці діалоги у зошит
1. - Where were Kevin and Sandra yesterday afternoon? (Де були Кевін і Сандра вчора вдень?)
- They were at the amusement park. (Вони були в парку розваг)
- How was it? (і як там було?)
- It was noisy. (Там було шумно)
2. - Where was Tim yesterday evening?
- He was in the circus.
- How was it?
- It was funny.
Тепер склади діалог самостійно (усно)
3) Workbook p.61
Впр.1, с.61 - доповни відповіді поданими словами.
Впр.2, с.61 - дай відповіді на запитання про себе.
Фото виконаних вправ у робочому зошиті надішли


April,21
Природні явища
1) Повтори слова, вивчені на минулому уроці (с.86) та ще раз прочитай текст на цій сторінці.
2) Зверни увагу! В тексті були вжиті такі речення:
There were cars, bikes and trees in the sky. (В небі були машини, велосипеди і дерева)
There weren't people in the streets. (Не було людей на вулицях)
Коли ми кажемо про те, що було в однині (був,була,було), ми кажемо There was...
Були в множині: There were...
Не було(не був, не була): There wasn't...
Не були: There weren't...
Прочитай приклади у правилі на стор.87
3) Впр.2, с.87 - скажи, що було у торнадо, а чого не було (усно)
Перевір себе:
a) There were cars
b) There were bikes
c) There weren't trains
d) There weren't flowers
e) There were trees
f) There weren't people
g) There weren't houses
h) There weren't cows
4) Впр.3, с.87 - прочитай речення, обираючи правильний варіант.
Перевір себе:
1. There was a tornado yesterday.
2. There were trees in the sky.
3. There weren't people in the streets.
4. There were cars in the sky.
5. There were bikes in the sky.
5) Workbook p.60
Впр.2, с.60 - прочитай речення, доповнюючи їх словами за змістом письмово (опирайся на картинки)
was/wasn't, were/weren't
6) Домашнє завдання
Впр.4, с.87 - склади і запиши 6 речень за зразком, позначки (x, v) в рамці є підказкою.
Фото цієї вправи надішли у Viber


April,18
Природні явища
1) Вчимо нові слова с.86
tornado [tɔːˈneɪdəʊ] - торнадо
fast [fɑːst] - швидкий
dangerous [ˈdeɪn(d)ʒ(ə)rəs] - небезпечний
basement [ˈbeɪsm(ə)nt] - підвал
street [striːt] - вулиця
sky [skaɪ] - небо
2) Переглянь відео до цієї сторінки (прочитай текст) ->
2) Workbook p.60
Впр.1, с.60 - read and match (прочитай і поєднай)
Домашнє завдання:
Вивчи нові слова с.86, ще раз прочитай текст на цій сторінці


April,15
Вільний час. Дієслово to be (бути) в минулому часі
1) Повторимо правила вживання дієслова to be (бути) в минулому часі (був, була, було, були):
Переглянь відео -> "To be в минулому часі"
с.85 - подивись і прочитай правило.
Отже, якщо ми хочемо сказати:
+ Фільм був кумедним. - The film was funny.
- Фільм не був кумедним. - The film wasn't funny.
? Фільм був кумедним? - Was the film funny? - Yes, it was/No, it wasn't
Приклад в множині:
+ They were at the cinema. - Вони були в кінотеатрі.
- They weren't at the cinema. - Вони не були в кінотеатрі.
? Were they at the cinema? - Yes, they were/No, they weren't - Вони були в кінотеатрі? - Так/Ні
2) Впр.2, с.85 - переглянь ще раз історію на стор.84 і прочитай речення та скажи, чиї це слова.
Перевір себе:
a) Anna, b) Emma, c) Anna's father, d) Greg
3) Впр.3, с.85 <- послухай і обери відповідну картинку
Перевір відповіді:
1.a   2.b
3.a   4.a
4) Workbook p.59 - впр.2 - прочитай, обведи was або were (відпвовідно до правил) і поєднай з відповіддю.
Фото цієї вправи надішли у Viber


April, 14
Вільний час
1) Вчимо нові слова, послухай, повторюй за диктором -> Vocabulary, p.84
scary - страшний, жахливий
funny - кумедний, веселий
boring - нудний
delicious - смачний
popcorn - попкорн
film - фільм
Впр.1, с.84 <- послухай та прочитай
Перевір, чи правильно ти зрозумів історію:
Малюнок 1.
Last night - минулого вечора
Минулого вечора Грег, Анна і Емма (were at the cinema) були в кінотеатрі з батьком Анни.
Малюнок 2. 
Після фільму в домі Анни:
Мама: Привіт. Ви були в торговому центрі?
- Ні, ми були в кінотеатрі.
Малюнок 3.
Мама: Чи був фільм хороший?
Грег: Так, він був справді кумедним.
Тато: Він був нудним.
Емма: Ні, він не був гарним,  він був страшний.
Малюнок 4.
Анна: Ммм, це було смачно!
Мама: Анна, фільм був смачний?
Анна: Ні, це попкорн був смачний.
Тато: Анна була голодна!

! Зверни увагу:
В цій історії все розповідається в минулому часі. В англійській мові був, була, було, були записується двома варіантами слів: was або were. Ці слова є формою минулого часу від слова to be (бути)
We were at the cinema. - Ми були в кінотеатрі.
Але!
I was at the cinema. - Я був в кінотеатрі.
Приклади у табличці:
Якщо треба сказати "не був"/"не були" в кінотеатрі (як приклад), то кажемо:
В однині: He wasn't at the cinema.
В множині: We were not at the cinema. (We weren't at the cinema)
Детальніше розберемо це на наступному уроці.
2) Workbook p.59
Впр.1 - доповни речення, спираючись на малюнки.
Слова вивчити!
Фото виконаної вправи у робочому зошиті надішли


April,11
Вільний час
1) Вчимо нові слова, послухай, повторюй за диктором -> Vocabulary с.83
at home - вдома
bookshop - книжковий магазин
fast food restaurant - ресторан швидкого харчування
in the afternoon - вдень
in the evening -  ввечері
in the morning - вранці
shopping centre - торговий центр
2) Послухай  читай пісню -> "Where were you?"
Зверни увагу (деякі нові словосполучення):
Where were you  yesterday? - Де ти був вчора? (Де ви були?)
We were out - нас не було вдома

! В пісні питають про те, що відбувалося вчора (ввечері, зранку, вдень) в минулому часі.
Для цього вживають слово were
Це слово є минулим часом дієслова to be (бути)
Є дві форми минулого часу дієслова to be - was, were
Was - в однині
Were - були
Переглянь відео, в якому пояснюється вживання дієслова to be в минулому часі з прикладами
Це правило є також на с.83 в синій рамці

3) Впр.2, с.83
Як задати та відповісти на запитання "Де ти був вчора вдень?"
- Where were you in the afternoon?
- I was at the cinema.

4) Workbook p.58
Впр.1, с.58 <- listen and match (послухай та поєднай)
Впр.2, с.58 - прочитай і напиши was/were
(нагадую: коли йдеться про I, he, she, it - я, він, вона, воно, ми вживаємо was, коли йдеться про you, they, we - ти (ви), вони, ми,- вживаємо were)
Впр.3, с.58 - прочитай речення про Кім та познач необхідні картинки (дивлячись де вона була і що робила).

Домашнє завдання
Впр.3, с.83 - напиши речення в зошиті, відповідаючи на запитання "Де ти був вчора вранці/вдень/ввечері?"
Зразок є у цій вправі та у попередній (також в рамці є варіанти відповідей). Відповідь пиши повним реченням


April,8
Діагностувальна робота з теми "Їжа"

Увага, діти, перед виконанням тесту повторіть:
- всі слова, які ви вивчили в темі "Їжа" (с.69-82)
- правила вживання much/many, some/any, there is/there are (c.69,71,74, а також нижче на попередніх уроках)

Нагадую: 
True - правильно (вірно)
False - неправильно (невірно)



April, 7
Незвичайні рецепти
1) Вивчи нові слова, повтори їх за диктором (с.82) -> Vovabulary, p.82
a piece [piːs] - шматок
a pot [pɒt] - каструля
to add [æd] - додавати
to cut [kʌt] - нарізати
2) Впр.1, с.82 <- послухай і прочитай рецепт "Rainbow Risotto" (Веселкове різото)
Перевір себе, як ти зрозумів зміст тексту:
"Веселкове різото" походить з Італії. В ньому є овочі і курятина. Слідуй цьому рецепту:
1. Поріж курятину на шматочки.
2. Наріж овочі (моркву, помідори, горох, цибулю) на шматочки.
3. Поклади овочі у каструлю і готуй протягом 5 хвилин.
4. Додай рис і перемішай з овочами.
5. Додай води. Потім додай курятину і готуй протягом 15 хвилин.
Твоє веселкове різото готове.

3) Впр.2, с.82 - поглянь на картинки і скажи, до якого етапу рецепту вони відносяться (усно)
4) Workbook
Впр.1, с.57 - подивись і доповни речення поданими словами.
Впр.2, с.57 <- послухай аудіо та пронумеруй картинки.

Домашнє завдання
Впр.3, с.82 - напиши дивний рецепт (або цікавий рецепт, коротенький!) у зошиті за прикладом впр.1.
Виконані вправи надішли у Viber


April, 4
Страви в різних країнах світу
Працюємо над стор.81 у підручнику.
Переглянь відеоурок.
Виконай у зошиті впр.3, с.81 письмово
У робочому зошиті працюємо на с.56 (у відео є підказки), остання вправа - самостійне виконання - напиши про свою улюблену українську страву (write about your favourite Ukrainian dish) та надішли фото цієї вправи у Viber.


March, 31- April, 1
Їжа. Продукти харчування. Повторення

1) Ex.1, p.79 <- listen and point (послухай та вкажи на правильну картинку за змістом почутого):
1. What's on Tom's Pizza? (З чим піца Тома?)
2. What's in Sandy's sandwich? (З чим сендвіч Сенді?)

2) Ex.2, p.79 - read and say MUCH or MANY (прочитай та використай в питанні необхідне слово MUCH або MANY)
Нагадую: much  вживаємо, коли питаємо про наявність незлічувального іменника (рідини, сипучі речовини), many - про наявність злічувального (який можна порахувати)
1. How much milk is there? There are three glasses of milk.
Зверни увагу! -> коли ми відповідаємо, то відповідь залежить від того, в чому вимірюється речовина. На малюнку зображено молоко у склянках, тому ми вживаємо слово "склянка" в множині -> 3 glasses of milk, при цьому слово "молоко" залишається без змін (воно незлічувальне)
2. How many peppers are there? There are 8 peppers.
Тепер виконай вправу до кінця самостійно в зошиті:
3.
4.
5.

3) Workbook p.55
1. Ex.1, p.55 - look and write sentences. Use There is.../There are some... (Подивись і напиши. Використовуй початок речень з There is.../There are some...)
Приклад:
There are some peppers on the table.
(перець можна порахувати, на столі є декілька штук його)
There is some lettuce on the table.
(листя салату не порахуєш, тому there is...)
Далі виконуй самостійно
2. Ex.2, p.55 - look and write. Then answer about yourself (Подивись і доповни речення. Дай відповіді на запитання)
Приклад:
How many vegetables do you eat everyday? - Two tomatoes and one cucumber.
How much milk do you drink everyday? - Two glasses of milk.
А тепер виконай цю вправу до кінця самостійно (відповідь може бути різною, адже ти відповідаєш про себе)
Всі самостійно виконані вправи сфотографуй і надішли у Viber

4) Now I Can
c.80 - на цій сторінці зібрано матеріал, який ти вивчив з теми "Їжа", повтори правила, які є на стор.69,71,73-74 
! Пройди тренувальний тест  -> Food. Now I Can


March, 28
Phonics. Фонетичні вправи
Сьогодні ми працюємо зі звуками [s], [z], [iz], а точніше будемо вчитися вимовляти закінчення множини іменників.
Слухаємо і повторюємо за диктором -> Ex.1, p.78

Детальніше про множину іменників:
Якщо слово закінчується на -у, перед якою стоїть приголосна, то відбувається зміна закінчень. Замість -у пишемо -і і додаємо закінчення -es.
Це та інші правила ти можеш детально переглянути у відео "Множина іменників в англійській мові"

Знайди вивчені звуки у віршику на с.78. Спочатку послухай -> Ex.2, p.78
Перевір себе і запиши у зошит:
[s] - carrots, pancakes, biscuits, chips
[z] - noodles, peppers, eggs, beans, vegetables, burgers, peas, tomatoes, cherries, strawberries
[iz] - dishes

Workbook p.54
Ex.1, p.54 - listen and cirle (послухай і обведи потрібний звук)
Ex.2, p.54 - read and circle the word that doesn't belong (прочитай і обведи зайве слово)
Ex.3, p.54 - read and match (прочитай і поєднай)



March, 25
Кулінарні змагання
Прочитай історію на с.76-77 ще раз.
Дай відповіді на запитання після прочитаної історії (письмово):
Питання в зошит не записувати, лише відповіді
1) What day is it?
- It's ______________.

2) Where are Fay and Ted?
- They're ________________.

3) What is Ted making?
- He's making______________.

4) What has Fay got?
- She has got ____,____ and_____.

5) Who is the winner of the competition?
- _______.

6) Is Fay happy?
- ____________.

7) What do Fay and her dad do for a month?
- They ______________.

8) What has Fay got?
- She has got _____,______, _____and _____.

9) Are Fay's pancakes good?
- __________.

10) Who is the winner?
-______________.
Виконану роботу надіслати у Viber


March, 24 
Продукти харчування. Вживання There is some.../ There are some.../There isn't any...
Працюємо над сторінками 76-77 у підручнику. Переглянь відеоурок і виконай завдання у робочому зошиті
! Прочитай історію ще раз самостійно



March, 21 
Project "My Favourite Food"

1) Ex.1, p.75 - Read about Tony's favourite food. then write about your favourite food
(Прочитай про улюблену їжу Тоні, напиши про свою улюблену їжу)

2) Перш ніж написати про свою улюблену їжу, переглянь  Writing Tip p.75 - правила пунктуації (розділових знаків і сполучників) на письмі.

- Ми вживаємо кому, щоб відділити слова у реченні (якщо це перелік)
Наприклад: I like bananas, oranges, ... . 
- Ми вживаємо сполучник and (і, та), щоб додати якісь речі до списку (поєднати поняття)
Наприклад: Мені подобається сир і м'ясо. I like meat and cheese.
- Ми вживаємо сполучник or (або, чи), коли ми говоримо про альтернативу(вибір)
Наприклад: Do you like ice cream or yoghurt? 
- Ми вживаємо but (але), щоб додати нову інформацію, або розділити речення заперечуючи/протиставити щось.
I don't like onions, but I like pepper. Я не люблю цибулю, але я люблю перець.

3) WB p.52
Ex.1 - Додай в речення кому, сполучники and/or/but за змістом.
Перевір себе:





 

4) А тепер прийшов час написати речення про свою улюблену їжу (WB ex.2, p.52)
Яка твоя улюблена піца (салат чи інша їжа)? Намалюй її і, користуючись підказками у підручнику на с.75, напиши речення.
Фото надішли на Viber

March,18
1) Послухай звучання нових слів -> (с.74 Vocabulary)
Запиши у словник нові слова, вивчи їх
a glass [ɡlɑːs] - склянка
a bottle [ˈbɒt(ə)l] - пляшка
lemonade [leməˈneɪd] - лимонад

2) Коли ми хочемо запитати "Скільки молока?", ми кажемо How much milk is there?
Якщо ми хочемо спитати "Скільки помідорів?", ми кажемо How many tomatoes are there?
Різниця полягає в тому, що how much  ми вживаємо з незлічувальними іменниками (рідини, сипучі) , а How many - зі злічувальними (які можна порахувати)
Але!
У відповіді про кількість молока ми відповідаємо за допомогою конструкції There are (не There is), тому що у відповіді ми використаємо емність (склянку).
There are two glasses of milk. (Хоч молоко є незлічувальним іменником, тобто ми не можемо сказати одне молоко, два молока, але ми можемо сказати одна склянка молока, дві склянки молока).
Прочитай правило на с.74

3) Впр.1, с.74 - look at the pictures. Ask and answer (Постав питання і дай відповідь)
1. - How many cheeseburgers are there?
- There are three cheeseburgers. 
(чізбургери можна порахувати)
2. - How much lemonade is there?
- There are two glasses of lemonade. 
(лимонад не можемо порахувати, але якщо він у склянці, тоді можемо, і тоді вживаємо there are)

4) Workbook p.51 (РЗ с.51)
Послухай -> аудіозапис і дай відповідь на запитання What items of food have Jason and Heather got? (Яка їжа є у Джейсона і Хезер?). Постав галочки.

Впр.2, с.51 - look, read and choose (прочитай, обери і напиши відповідь)
Приклад:
1. How much water is there? There are two bottles of water.

Виконай вправу до кінця і надішли фото у Viber

Бажаю гарних і спокійних вихідних!

March,17

Переглянь відеоурок, виконуючи всі завдання, які є у відео:


* Вивчи нові слова, прочитай ще раз тексти
*Дай відповідь на запитання у зошиті: What is your favourite food?
I like....for breakfast.
I like ..... for lunch.


14.03.2022 Їжа

Повторимо правила вживання конструкції there is/there are при вивченні теми "Їжа"
There is a pineapple. - Є ананас (один, можемо порахувати)
There is some cheese. - Є сир (трохи сиру,- не можемо порахувати, тобто незлічувальний продукт)
There are 3 apples. - Є 3 яблука.

Запитання:

Коли запитуємо про наявність продуктів, то is/are ставимо перед словом there
Is there any cheese? (З незлічувальним продуктом) Yes, there is/ No, there isn't.
Are there any peppers? (Зі злічувальним продуктом) Yes, there are/ No, there aren't.
Почитай правило на с.71

Повернемося до впр.1,с.70 - пригадай, що їдять Анна і Грег, які інгредієнти є в їхніх стравах.
Впр.2,с.71 - скажи які інгредієнти діти мають в омлеті (усно).
Впр.3,с.71 - послухай і скажи так чи ні (yes or no)
Впр.4, с.71 - а що ти обереш для свого омлета? Запитай за зразком і дай відповідь (усно)
_______________________
РЗ с.49 впр.2 - подивись і обведи (які є інгредієнти (яких немає) у Грега в омлеті) Ця вправа є до діалогу на с.70
Підказка: слово some нам говорить про стверджування, тобто позитивне речення, any - про питальне чи заперечне речення.

Впр.3, с.49 - дай відповіді на запитання.
Фото цих двох вправ надіслати мені особистим повідомленням.

------------
Phonics. Фонетичні вправи
1) Впр.1, c.92 <- послухай і повтори 
2) с.92 <- послухай віршик
Запиши у зошит звуки і слова, які містять ці звуки:
[ei] - cake, dates,
[ai] - my, Mr Price, rice, white, nice,
[əʊ] - home, rose,
[i:] - teacher, eating, 
[u:] - room,
[ju:] - cute.
3) Робочий зошит
Впр.1, с.64 <- послухай і обведи зайве слово
Впр.2, с.64 - знайди слова, обведи їх, потім впиши слова під потрібний звук

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.