4 клас

(10.06) Friday, the tenth of June
Повторення
Пограй у гру (звертай увагу на смайлики) -> Module 8. Revision


(09.06) Thursday, the ninth of June
Повторення


(06.06) Monday, the sixth of June
Повторення
Повтори вивчені слова і словосполучення теми 8. Пограй у гру -> Module 8. Vocabulary


(03.06) Friday, the third of June
Діагностувальна робота. Модуль 8
1) Перш ніж виконувати завдання, прочитай інструкцію:
Завдання 1 - прочитай і заповни табличку поданими словосполученнями.
Завдання 2  - прочитай речення напиши дієслово to be going to ("збиратися щось робити") у правильній формі (правило є у підручнику на с.126-127).
Завдання 3 - послухай та постав галочку де це необхідно.
Завдання 4 - прочитай запитання, обери відповідь та запиши її.
2) Тепер виконай діагностувальну роботу (не забудь написати своє ім'я та прізвище у верхньому лівому кутку) -> Module 8. Test
Щоб завершити роботу, натисни FINISH -> Check my answers (Перевірити мої відповіді)-> Зроби фото або скріншот результату та надішли вчителю



(02.06) Thursday, the second of June
Smart World. Церемонія нагородження
1) Вивчемо нові слова (c.111):
last - останній
bell - дзвоник
ceremony - церемонія
award - нагорода
decorate - прикрашати
celebrate - святкувати
Послухай і повторюй за диктором -> Vocabulary p.111
2) Впр.1, с.111 <- послухай і прочитай
3) Впр.2, с.111 - прочитай і скажи, про яке свято йде мова в реченнях (LB - Last Bell (Останній дзвоник) чи TD - Teachers' Day (День вчителя)
Перевір себе:
1. TD     2. LB     3. TD    4. LB
4) Робочий зошит
Впр.1, с.81 - пригадай слова і запиши їх.
Впр.2, с.81 - прочитай ще раз листи у впр.1, с.111 і напиши Yes  або No.


(30.05) Monday, the thirtieth of May
Повторення
1) Впр.1, с.109 - прочитай речення та поєднай із картинками (усно)
Перевір себе:
1b, 2c, 3d, 4e, 5a
2) Робочий зошит
Впр.1, с.79 - розподіли слова у дві колонки (перша колонка - що можна робити в горах, друга - на пляжі)
Впр.2, с.79 - прочитай слова, постав їх у правильному порядку, щоб утворилися речення.
Впр.3, с.80 - прочитай пропозиції, напиши відповіді (дивись у табличку)
Впр.4, с.80- прочитай і поєднай (що дівчата збираються брати із собою)
Фото виконаних сторінок робочого зошита надішли вчителю


(27.05) Friday, the twenty-seventh of May
Phonics. Фонетичні вправи
Сьогодні ми розглянемо букви, які ми не вимовляємо (дивлячись, в якій позиції вони знаходяться у слові)
1) Впр.1, c.108 <- послухай і повтори 
2) с.108 <- послухай віршик
! Запам'ятай: буквосполучення gh пишемо, але не вимовляємо; k пишемо, але не вимовляємо, якщо k стоїть на початку слова.
Запиши у зошит  слова, які містять німий gh та k
gh - night, stright, right
k - knee, knife 
3) Робочий зошит
Впр.1, с.78 - подивись, поєднай і запиши слова
Впр.2, с.78 <- послухай і допиши літери
Впр.3, с.78 - подивись і поєднай


(26.05) Thursday, the twenty-sixth of May
Story time "The Trip" ("Подорож"). Повторення минулого часу дієслів
1) Перш ніж читати історію "The Trip", вивчемо нові слова:
ship [ʃɪp] - корабель
sailor [ˈseɪlə] - моряк
captain [ˈkæptɪn] - капітан
dolphin [ˈdɒlfɪn] - дельфін
whale [weɪl] - кит
shark [ʃɑːk] - акула
Послухай і повтори за диктором -> Vocabulary p.107
2) Впр.1, с.106-107 <- послухай і прочитай історію "The Trip"
Зверни увагу:
Arctic - Арктика (Північний Полюс)
Northern Lights - Північне Сяйво
3) Робочий зошит
Впр.1, с.77 - прочитай і доповни речення поданими словами
Впр.2, с.77 - прочитай історію ще раз і напиши Т (правда) або F (неправда)  навпроти речень
Впр.3, с.77 - що ще діти бачили під час подорожі в Арктику? (Напиши речення в минулому часі, можна писати й заперечне речення: діти не бачили акул)
Фото виконаних вправ на с.77 надішли


(23.05) Monday, the twenty-third of May
Мої канікули влітку. Проєктна робота
1) Впр.1, с.105 - прочитай про літні канікули Тари
2) Робочий зошит
Впр.1. с.76 - прочитай речення, допиши слово because (тому що) у потрібне місце.
Зразок:
Впр.2, с.76 - дай відповіді на запитання (питання проте, що ти збираєшся робити на літніх канікулах)
Впр.3, с.76 - тепер напиши про свої майбутні літні канікули (користуйся відповідями у попередній вправі)
Фото цієї сторінки робочого зошита надішли


(20.05) Friday, the twentieth of May
Would you like to..?
1) Вивчи нові слова:
stadium - стадіон
go surfing - займатися серфінгом
skatepark - скейт-парк
clothes shop - магазин одягу
florists - магазин квітів
Послухай і повторюй за диктором -> Vocabulary p.104
2) Впр.1, с.104 - розглянемо табличку
Фраза Would you like to..? - це пропозиція "Чи не хотів би ти...?
Відповіді на пропозицію можуть бути такі:
Would you like to draw? - Sure, thank you.
Would you like to buy some food? - Great idea!
Would you like to play basketball? - Sorry, I can't. (No, thanks)
3) Робочий зошит
Впр.1, с.75 - запиши слова під картинками
Впр.2, с.75 - прочитай пропозиції і обведи відповідь (звертай увагу на смайлики)
Впр.3, с.75 - напиши відповідь на пропозицію
4) Склади 2 діалога за зразком у підручнику (тобі треба скласти діалог, поєднуючи пропозиції зліва і справа за змістом) (запиши їх у зошиті)
Мій приклад:
- Would you like to go to the stadium?
We can play basketbal.
- Great idea!

Фото письмових завдань надішли


(19.05) Thursday, the nineteenth of May
Події майбутнього. Граматичні вправи
1) Вивчи нові слова:
ski resort [skiː rɪˈzɔːt] - гірськолижний курорт
go skiing [ɡəʊ ˈskiːɪŋ] - кататися на лижах
make a snowman [meɪk ə ˈsnəʊmæn] - ліпити снігову бабу
go snowboarding [ɡəʊ 'snəʊ,bɔːdɪŋ] - кататися на сноуборді
sea [siː] - море
pebbles [ˈpebəlz] - галька
Послухай і повторюй за диктором -> Vocabulary p.102
2) Впр.1, с.102 <- послухай спілкування двох друзів (хто де збирається відпочивати на канікулах)
3) Правило с.103 - прочитай приклади у цьому правилі. Зверни увагу: слова is, are в запитанні ставляться напочатку речення. (коли ми хочемо спитати: "Він збирається кататись на лижах?" - ми кажемо: Is he going to go skiing? - Yes, he is./No, he isn't.)
4) Впр.2, с.103 - прочитай діалог на с.102 ще раз і обери відповіді (усно)
5) Впр.3, с.103 <- послухай і покажи, що збирається робити хлопець у вихідні.
Перевір себе: a, c, e
6) Робочий зошит
Впр.1, с.74 - поєднай слова
Впр.2, с.74 - розташуй слова у правильному порядку (щоб утворилися питальні речення).
Фото цієї сторінки  надішли


(16.05) Monday, the sixteenth of May
Час, проведений на природі
1) Переглянь відео, виконай завдання, які є у ньому -> Smart Junior p.100
2) У робочому зошиті виконати завдання на с.73, зверни увагу:
впр.3, с.73 - у відео є зразок речень, тобі необхідно написати свої речення (що я не збираюся робити у вихідні)
Фото цієї вправи надішли


(13.05) Friday, the thirteenth of May
1) Вчимо нові слова теми:
tent [tent] - намет (палатка)
go camping [ɡəʊ ˈkæmpɪŋ] - вирушати в похід
sleeping bag [ˈsliːpɪŋ bæɡ] - спальний мішок
Послухай і повторюй слова за диктором -> Vocabulary p.99
2) Впр.1, с.99 <- послухай і прочитай
Зверни увагу:
going to означає - збиратися робити щось
I’m going to buy a tent tomorrow. (Я збираюся купити намет завтра.)
He’s going to play in the park with his friends on Friday afternoon. (Він збирається грати у парку з друзями в п'ятницю вдень.)
We’re going to go camping at the weekend. (Ми збираємося йти у похід у вихідні.)
3) Впр.2,3, с.99 - прочитай, що можна збиратися робити, якщо бути на пляжі або в лісі
Напиши власні речення за зразком у підручнику:
Friday, the thirteenth of May
Classwork
Ex.3, p.99
1. I’m going to go to the Palm Tree Beach. I’m going to go swimming.
2. I’m going to go to Forestland. I’m going to pick flowers/go camping.

4) Робочий зошит
Впр.1, с.72 - прочитай речення, доповни їх поданими словами за змістом.
Впр.2, с.72 - подивись на картинки, доповни речення за зразком.
Перевір себе:
2) Helen is going to play the guitar.
3) The dog is going to sleep.
4) Mr amd Mrs Jones are going to watch TV.
5) Brad is going to eat some cake.
Впр.3, с.72 - подивись на картинки, запиши речення:
Перевір себе:
2) He is going to sing a song.
3) They are going to play the guitar.
4) We are going to eat some cake.


(12.05) Thursday, the twelfth of May
Повтори вивчений матеріал теми 7
Виконай діагностувальну роботу -> Module 7. "What's the Matter?"
Тест буде відкритий до 15.05 включно


(06.05) Friday, the sixth of May
Phonics
1) Впр.1, с.96 <- послухай і повтори
2) Впр.2, с.96 <- послухай віршик і знайди слова, які мають такі звуки [ei], [ai]
Запишемо ці слова у зошит:
[ei] - train, rain, dates, play, Fay, day
[ai] - pies, rice
3) Робочий зошит
Впр.1, с.69 <- послухай та пронумеруй картинки
Впр.2, с.69 <- послухай, впиши пропущені літери в словах
Впр.3, с.69 - подивись і поєднай картинку зі звуком, який є в цьому слові
Фото не надсилати
Бажаю гарних і спокійних вихідних.


(05.05) Thursday, the fifth of May
What's the Matter? Повторення

1) Впр.1-3, с.98 - повтори вивчені слова
Впр.4, с.98 - повтори вивчені запитання і речення
2) Впр.1, с.97 - прочитай та обери should або shouldn't (усно)
3) Впр.2, с.97 <- послухай і вкажи (що в кого  болить)
Перевір себе:
1. с - She has got a stomach ache.
2. a - She has got a headache.
3. d - She has got an earache.
4. b - She has got a sore throat.
4) Впр.3, с.97 - прочитай і дай пораду дітям (фрази є у рамці) (усно)
5) Робочий зошит
Впр.1, с.70 - прочитай і напиши слова
Перевір себе:
1. knife
2. matches
3. hob/oven
4. cast
5. stairs
6. plaster
7. hurt/bleed
Домашнє завдання
РЗ впр.2, с.70 - напиши речення-поради за зразком (одне речення - що слід робити, друге речення - чого не варто робити)
Впр.3, с.71 - прочитай уважно текст Stay Healthy! (Веди здоровий спосіб життя!), в зошиті напиши речення про те, що слід і не слід робити, використовуючи слова should та shouldn't.
Фото домашнього завдання надішли
0977123433 - Viber


(29.04) Friday, the twenty-ninth of April
Читання "What Are Germs?"
1) Вчимо нові слова. Повторюй за диктором -> Vocabulary p.94
germs [dʒɜːmz] - мікроби
microscope [ˈmaɪkrəskəʊp] - мікроскоп
soap [səʊp] - мило
wet [wet] - вологий
dark [dɑːk] - темний
ill [ɪl] - хворий
tiny [ˈtaɪnɪ] - крихітний (мікроскопічний)
2) Послухай і прочитай текст "Що таке бактерії?" -> What Are Germs? 
3) Впр.2, с.95 - дай відповіді на запитання (усно)
Перевір свої відповіді:
1. Can you see germs? (ти можеш побачити мікроби?)- No, we can't.
2. Why do doctors want to learn more about germs? (Чому лікарі хочуть дізнатися більше про мікроби) - Doctors want to learn more about germs because they want to help people not to get ill.
3. What places do germs like? (Які місця люблять мікроби?) - They like warm, wet and dark places.
4.What can we do to stop germs? (Що ми можемо зробити, щоб зупинити мікроби?) -  We should wash our hands with soap and water.
4) Workbook p.68
Впр.1 <- послухай і прочитай вірш про мікроби
Впр.2 - розв'яжи кросворд
Впр.3 - познач місця, де можуть бути мікроби у ванній кімнаті
Впр.4 - прочитай і обведи потрібне слово
5) Пограй у словникоу гру:

Фото виконаних завдань надішли на Viber 0977123433


(28.04) Thursday, the twenty-eightth of April
Тренувальні вправи
1) Повтори вивчені матеріал на попередніх уроках:
Виконай тренувальну вправу -> "What's the Matter?"
Щоб завершити вправу, натисни Finish-> Check my answers-> зроби скрін або фото результату та надішли у Viber
2) Workbook p.67
Впр.1, с.67 <- послухай, прочитай та поєднай
Впр.2, с.67 <- послухай пояснення до вправи, прочитай про проблеми, які виникли у Тані та Піта, дай їм поради (пораду Тані я озвучила в аудіо, пораду Піту теж підказала, але тобі треба записати самостійно)  (письмово)
3) Повтори вивчений матеріал, виконуючи ці завдання -> Smart Junior 4. M7
Щоб завершити вправу, натисни Finish-> Check my answers-> зроби скрін або фото результату та надішли у Viber


(25.04) Monday, the twenty-fifth of April
Безпека під час відпочинку
1) Вчимо нові слова. Послухай і повтори -> Vocabulary p.92
sunburn [ˈsʌnbɜːn] - сонячний опік, засмага
jellyfish [ˈdʒelɪfɪʃ] - медуза
sunscreen [ˈdʒelɪfɪʃ] - сонцезахисний крем
2) Grammar
Пригадай: should - слід варто
shouldn't - не слід, не варто
Впр.1, с.92 - склади питальні речення і дай відповіді на них.
Зверни увагу: в питальних реченнях такого типу слово should ставиться напочатку речення.
(запиши питання із відповідями у зошит)
Фото надішли у Viber
3) Workbook
Виконай вправи:
Впр.1, с.66 <- послухай і впиши імена дітей.
Впр.2, с.66 - напиши поради дітям (що їм варто чи не варто робити).
Впр.3, с.66 - прочитай і дай відповіді на запитання
або на цьому листку -> Workbook p.66 (вправи ті самі)
Фото виконаних вправ у робочому зошиті надішли



(22.04) Friday, the twenty-second of April
Безпека вдома
1) Впр.3, с.91 <- послухай на вкажи на малюнки
Впр.4, с.91 - дай поради дітям, зображених на малюнках (усно)
приклад: He shouldn't play with matches.
2) Робочий зошит
Впр.1, с.65 - поглянь на картинку, роздивись що роблять діти. Доповни речення поданими словами.
Впр.2, с.65 - дай пораду дітям, котрі зображені на цій же картинці.
Зразок:
Pam should be careful with knife.



(21.04) Thursday, the twenty-first of April
Дотримання правил безпеки вдома
1) Вчимо нові слова с.90, послухай і повтори -> Vocabulary p.90
socket - роз'єм/розетка
matches - сірники
burn - опік
hob - плита (горілка, конфорка)
oven - духовка
stairs - сходи
fireplace - камін
touch - торкатися
2) Впр.1, с.90 - прочитай правила безпеки вдома, поєднай речення із картинками (що не варто робити)
3) Впр.2, с.91 - запиши поради вірно, обираючи should чи shouldn't (слід/не слід)
Домашнє завдання:
Вивчи слова с.90-91 та правила безпеки вдома


(18.04) Monday, the eighteenth of April
Здоров'я і безпека. Модальне дієслово should
1) Повторимо вивчені слова теми, пограй у тренувальну гру -> What's the Matter
2) Пригадай:
Слово should означає пораду -"слід" ("варто").
3) Виконай вправи на цьому листку -> Ex.3,4,5 p.89 (щоб перевірити результат, натискай "finish", потім "check my answers"), зроби скріншот роботи і надішли у Viber
4) Workbook p.64
Впр.2, с.64 - почитай і впиши подані слова, додаючи слово should
Фото виконаних письмових вправ надішли.


(15.04) Friday, the fifteenth of April
Здоров'я і безпека
Повтори вивчені слова на попередньому уроці (с.87) і виконай вправу-> What's the Matter
У вправі є слово cold - це застуда.
1) Вивчимо нові слова. Послухай і повторюй за диктором -> Vocabulary, p.88:
break [breɪk] - зламати (перелом)
fever [ˈfiːvə] - гарячка (висока температура)
cut [kʌt] - поріз
bleed [bliːd] - кровоточити
cast [kɑːst] - гіпс
plaster [ˈplɑːstə] - пластир
stay [steɪ] - залишатися
hurt [hɜːt] - поранити, вдарити
2) Впр.1, с.88 <- послухай та прочитай. Скажи, що трапилося з Анною?
В цій історії є речення зі словом should. воно означає пораду "слід" ("варто").
Картинка 2 - Anna should sleep. (Анні слід поспати)
Картинка 3. - We should go to the hospital (Нам слід поїхати до лікарні)
Картинка 4. - I should clean your cut and change the plaster (Я маю (варто) обробити поріз і змінити пластир.
Greg, you should sleep a bit. (Грег, тобі варто трохи поспати)
Впр.2, с.89 - прочитай речення і напиши True/False (правда/неправда)
3) Workbook p.64
Впр.1, с.64 - почитай і впиши подані слова.
Фото виконаних письмових вправ надішли.


(14.04) Thursday, the fourteenth of April
Здоров'я. Проблеми зі здоров'ям
1) Ми починаємо нову тему "Здоров'я"
Вивчимо нові слова:
headache [ˈhedeɪk] - головний біль
stomach ache [ˈstʌmək eɪk] - біль у животі
earache [ˈɪəreɪk] - біль у вусі
toothache [ˈtuːθeɪk] - зубний біль
sore throat [sɔː θrəʊt] - біль у горлі (хворе горло)
cough [kɒf] - кашель
Послухай і повтори за диктором -> Vocabulary p.87
2)  Впр.1, с.87 <- послухай та прочитай, потім покажи на малюнках про що говориться у пісні
Зверни увагу:
What's the matter?  - Що трапилося?
I've got a stomach ache - В мене болить живіт.
Why? why? Why? - Чому? Чому? Чому?
Because I ate ten pancakes. - тому що я з'їв 10 млинців.
.....
I've got earache. - В мене болить вухо.
Because I swam in a cold lake. - Тому що я плавав в озері.
I've got toothache. - В мене зубний біль.
Bacause I ate chocolate cake. - Тому що я з'їв шоколадний торт.
.....
I've got a headache. - В мене болить голова.
I don't know. But it aches, aches, aches. - Не знаю чому, але вона болить, болить, болить.
Давай перевіримо, про що говорять картинки:
a) toothache
b) stomach ache
c) earache
d) headache

3) Workbook p.63
Впр.1 - розв'яжи кросворд
Впр.2 - поглянь на картинку і дай відповіді на питання
Зверни увагу:
В мене (в них) болить голова - I (they) have got a headache.
В нього (неї) болить голова - He (she) has got a headache.


(11.04) Monday, the eleventh of April                                               
Діагностувальна робота
Повтори вивчений матеріал теми (Модуль 6) та пройди тест до 13 квітня включно (з 14.04 він буде закритий)


(08.04) Friday, the eighth of April
Природні явища
1) Вчимо нові слова с.86. Слухай, повторюй за диктором -> Vocabulary, p.86
a rock [rɒk] -  скеля, каміння
the Earth [ɜːθ] - Земля (планета)
land [lænd] - земля (суша)
a building [ˈbɪldɪŋ] - будівля
to destroy [dɪˈstrɔɪ] - руйнувати, знищувати
underwater [ʌndəˈwɔːtə] - підводний
a wave [weɪv] - хвиля
a flood [flʌd] - повінь
2) Впр.1, с.86 - прочитай тексти про землетрус, вулкан та цунамі або
переглянь навчальне відео -> "Natural Phenomena p.86"
3) Виконай впр.2, с.86 у зошиті
4) Workbook p.61
Ex.1 - подивись і напиши (підпиши малюнки)
Ex.2 - прочитай ще раз тексти про природні явища на с.86 та підпиши номери речень під картинками

5) Пройди тест -> "Natural Phenomena"




(07.04) Thursday, the seventh of April
Природа - мій дім (Nature is Home)
1) Вивчимо нові слова. Повтори слова за диктором -> Vocabulary p.85
a lake [leɪk]- озеро
high mountain [haɪ ˈmaʊntɪn] - висока гора
sand dune [sænd djuːn]- піщана дюна
kangaroo [ˌkæŋɡəˈruː] - кенгуру
2) Ex.1, p.85 - listen and read (послухай і прочитай) -> "Nature is Home"
3) Ex.2, p.85 - answer the questions (дай відповіді на запитання письмово у зошиті)
Homework
WB p.60 (письмово)
Ex.1 - look and write (підпиши картинки поданими словами)
Ex.2 - прочитай тексти ще раз у підручнику на с.85 і напиши літеру U якщо в реченнях, поданих нижче, йдеться мова про Україну, A - якщо про Австралію
Фото письмових вправ надішли у Viber


(04.04) Monday, the fourth of April
Їжа та продукти харчування. Повторення
1) Ex.1, p.83- read and point (прочитай і поєднай номер речення і літеру), письмово в зошиті
2) Ex.2, p.83 <- listen and point (послухай і вкажи), усно
Перевір свої відповіді:
1d (the most dangerous sport is ice hockey),
2c (cricket is the most popular sport in Australia), 
3b (volleyball is the most popular sports in Brasil), 
4a (my favourite sport is swimming)
3) Ex.3, p.83 - answer the questions (дай відповіді на запитання, користуючись відповідями з попередньої вправи та попередніх уроків), письмово в зошиті
Homework
Workbook p,59
1. Ex.1, p.59 - запиши слова за категоріями (тварини/види спорту/прикметники (який?)
2Повтори правило "Ступені порівняння прикметників" (с.73,75,77 або на с.165-166 в кінці підручника)
Ex.2, p.59 - доповни речення, вживаючи прикметники у необхідному ступені порівняння (вищий або найвищий ступінь порівняння), письмово
Підказка: якщо в реченні є слово than, - воно говорить нам про вищий (тобто порівняльний ступінь), наприклад: 
Cлон більший за горилу - An elephant is bigger than a gorilla.
Вищий ступінь порівняння: 
Жирафа - найвища тварина. A giraffe is the tallest animal.
! Фото письмових вправ надішли у Viber


(01.04) Friday, the first of April
Phonics. Фонетичні вправи
1) С.82 - буквосполучення ow можна читати як [аʊ], [əʊ] 
OW [аʊ] - вимовляємо так, коли на цей звук падає наголос, коли це буквосполучення стоїть всередині слова; часто такі слова мають один склад.
OW [əʊ] - вимовляємо так, коли на цей звук НЕ падає наголос і в кінці двоскладових слів.
Повтори за диктором -> Phonics. OW
Тепер прослухай римівку -> In the Town of Small Bay
Запиши в зошит слова, які мають буквосполучення OW [аʊ] та OW [əʊ]:
OW [аʊ] - town, cow
OW [əʊ] - throwing, pillows, window
2) Workbook
1. p.58 - подивись, випиши слова у дві колонки
2. Послухай та обведи -> WB ex.2, p.58



(31.03) Thursday, the thirty-first of March
Домашнє читання "Save Longwood Forest"
1) С.80-81 - переглянь відео (вивчи нові слова, прочитай історію та виконай завдання після прочитаної історії у робочому зошиті)
2) Виконай завдання у зошиті:
Ex.1 - answer the questions (дай відповіді на запитання після прочитаної історії на с.80-81):
1.  What are the children doing?
2. Where did the children go?
3. What is Matt doing?
4. What did the children write about?
5. What did people want to do when they read the article?
6. Did they save Longwood Forest?
Фото виконаного завдання надішли у Viber


(28.03) Monday, the twenty-eighth of March
Проєктна робота "Мій герой"

Ex.1, p.79 - read about Alex's hero (прочитай про улюбленого героя Алекса)
Ex.2, p.79 - прочитай ще раз і напиши інформацію із прочитаного текста у зошит.

Workbook
Ex.1, p.56 - напиши коротку інформацію про свого улюбленого героя (можна брати підказки з підручника с.79)
Name: (ім'я)
Job: (вид діяльності - чим займається)
Nationality: (національність)
He/She can: (що вміє робити)

Ex.2, p.56 - напиши інформацію у вигляді речень про свого улюбленого героя
Фото письмових вправ надішли у Viber


(25.03) Friday, the twenty-fifth of March
Улюблений вид спорту
1) Вивчемо нові слова. Повторюй слова за диктором -> Vocabulary p.78
easy - легко
hard - важко
baseball - бейсбол
ice hockey - хокей
cricket - крикет
tennis - теніс
cycling - велоспорт
2) Граматика с.78- прочитай речення. Зверни увагу на виділені/підкреслені слова:
I like windsurfing because it's fun. - Мені подобається віндсерфінг, тому що це весело.
I don't like cycling. - Я не люблю велоспорт (або Я не люблю катання на велосипеді)
I love playing tennis. - Я люблю гру в теніс.
I enjoy swimming. - Мені подобається плавати (плавання).
I hate playing baseball. - Я ненавиджу грати в бейсбол.

Що ми спостерігаємо? Після дієслів like, love, enjoy, hate, don't/doesn't like..., наступне дієслово має закінчення -ing, і це дієслово передає процес (I like playing tennis. - Я люблю процес гри в теніс - якщо дослівно перекласти)

3) Ex.1, p.78 - склади 4 речення (моє ставлення до певного виду спорту) за зразком, письмово.
4) Workbook p.55
Ex.1 - look and write (подивись і напиши слова відповідно до малюнків)
Ex.2 - follow the lines and complete the sentences (доповни речення користуючись підказками)
Фото письмових вправ надішли у Viber


Thursday, the twenty-fourth of March
Ступені порівняння прикметників
Повтори правило "Ступені порівняння прикметників" (с.73,75,77 або на с.165-166 в кінці підручника)


Monday, the twenty-first of March
Найвищий ступінь порівняння прикметників
 Переглянь відеоурок та виконай завдання, які є у відео:

Повтори правило "ступені порівняння прикметників" (с.73,75,77 або на с.165-166 в кінці підручника)
Виконай тренувальне онлайн завдання: 
Фото виконаного завдання надіслати у Viber



Friday, the eighteenth of March
Повтори правило "вищий ступінь порівняння прикметників" (с.73,75 або на с.165 в кінці підручника) та пройди тест "Вищий ступінь порівняння прикметників"
Бажаю гарних і спокійних вихідних



Thursday, the seventeenth of March
Тема:   Порівняння різних якостей
Переглянь відеоурок, виконуючи завданння, які є у відео.

 Перевір себе. Пограй в гру -> "Quiz p.74-75"      
На наступний урок знати нові слова та правило "вищий ступінь порівняння прикметників" (с.73,75 або на с.165 в кінці підручника)                                                                                                                                                                    


 14.03.2022 That's  Amasing!
Ступені порівняння прикметників

Вичимо нові слова
Послухай диктора і повторюй за ним -> с.73 vocabulary
Отже, значення цих слів:
a gorilla - горила
a panda - панда
a rhino [ˈraɪnəʊ]- носоріг
a polar bear - полярний ведмідь
heavy -важкий
weigh - вага/важити
metre (m) - метр
kilogram (kg) - кілометр

За потреби повтори ці слова ще раз.

Як багато ви знаєте про тварин? Впр.1, с.73 - запиши свої припущення у зошиті.
Bactrian - порода верблюдів (двогорбі)
Тепер перевір свої відповіді:
1) а    2) b    3)b    4)a   5)a   6)a 
Ви мали помітити в цій вправі слова прикметники.
Яка тварина більша, менша і т.д.
Що таке прикметник, пригадай з уроків української мови?
Це самостійна частина мови, яка дає ознаку предмету. Відповідає на запитання який? яка? яке?
В українській мові є ступені порівняння прикметників, і в англійській також.
Укр.: Великий - більший - найбільший 
Англ.: Big - bigger - the biggest.
Тобто є звичайний ступінь порівняння прикметників, вищий і найвищий.
У вищому ступені порівняння прикметників додається суфікс -er до основи прикметника (bigger)
Найвищий ступінь утворюється за допомогою артикля the перед словом та додаванням суфікса - est (the biggest)
На с.73 та с.124 підручника є правило, ознайомся із ним.
Отже, при будові речення з вищим ступенем порівняння прикметників, ми використовуємо слово than (ніж), а також додаємо суфікс -er до основи прикметника.
Слони більші, ніж носороги.
Elephants are bigger than rhinos.

Додатково можна переглянути відео про ступені порівняння прикметників в англійській мові (до 3:20 хв)

Впр.3, с.73 - обери тварин і порівняй їх, запиши речення у зошиті. Приклад є у вправі і у попередньому правилі.
_____________________________
Переходимо до робочого зошита.
Ex.1, p.52 - розв'яжіть кросворд
Ex.2, p.52 - подивись і запиши використовуючи вищий ступінь порівняння прикметників.
(Певна тварина вища/нижча/страшніша/швидша і т.д. за іншу)
Зразок:
1) Rhinos are scarier than hippos.
Фото цих двох вправ надіслати мені особистим повідомленням.





Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.