5 клас

(09.06) Thursday, the ninth of June
1. Створи марку/емблему своєї країни за планом (не забудь написати назву своєї країни англійською мовою і 1-2 речення з головною інформацією про Україну (ex.7, p.238)
Бажаю добре відпочити влітку, гарних канікул!


(08.06) Wednesday, the eighth of June
Проглянути відео, виписати всі випадки вживання майбутнього часу -> What Are You Going to Do?


(07.06) Tuesday, the seventh of June
Моя країна - Україна
1. Do ex.4, p.237 - read and answer the questions (усно)
2. Do ex.5(або 6), p.238 - напиши, що ти плануєш робити влітку. (письмово)


(02.06) Thursday, the second of June
Повторення
1) Виконай вправу (аудіювання) -> Listening
2) Виконай завдання на сайті-поставити дієслово в 3 форму дієслова або додати закінчення -ed (Present Perfect) -> "Have You Ever?"
Щоб завершити завдання, натисни FINISH -> Check My Answers -> зроби скрін результату і надішли вчителю


(01.06) Wednesday, the first of June
Повторення
1) Task 1. Complete the text with the words from the box. (Доповни текст словами із таблички, запиши в зошит лише слова у правильному порядку) (письмово) 
Liz is eleven years old and she is in the fifth form. Summer is coming and the pupils are _______.They have many______for holidays. Some are going to dive in the sea, some are going ______ with their families and others plan to go _______ in the north of the country.
Liz doesn't know what to do. There are so many ways and she can't ______. Her mother says: "You can go to Luna-Park". Her father says: "You can go to the______". Her young sister says: "We can ______ films together".
Liz is confused. She can't decide! Her friend Daniel laughs: "Ha ha, Liz! You don't have to choose! Every day can be a ________ adventure!"

2) Ex.5, p.231 - Уяви, що ти збираєшся на відпочинок на тиждень. Напиши програму (план) на кожен день. (письмово)
Речення можна починати так:
I'm going to go to_______on Monday.
The next day I'm going to visit ________.
On Wednesday I want to (watch... read...________).
.....



(31.05) Tuesday, the thirty-first of May
Повторення
1. Write questions to the answers (напиши питальні речення до поданих речень) (письмово)
Task 1.
1) (+)Jane will paint a picture tomorrow.
    (?) __________________________
2) (+) The children will go to the museum next wednesday.
    (?)__________________________
3) (+) We will go surfing next Friday.
    (?)__________________________
4) (+) Dan is going to listen to music
    (?)__________________________
5) (-) We are not going to play tennis tomorrow.
     (?) _________________________
6) (+) We will live in a big house in ten years.
    (?)__________________________

2. Ex.6, p.229 - напиши запитання так, щоб дізнатися "хто", "що", "чому", 
"коли" за зразком у підручнику. (письмово)
Дівчатам речення 1,2,3,4,5
Хлопцям речення 5,6,7,8,9
Фото виконаних вправ надішли



(26.05) Thursday, the twenty-sixth of May
Writing Test (Контроль письма за ІІ семестр)
Перш ніж пройти семестровий тест із письма, повтори правила:
1) Present Simple Tense - c.58
2) Present Continuous Tense - c.95
3) Past Simple Tense - c.125-126 (а також попередній урок)
4) Present Perfect Tense - c.197-199
5) Future Simple Tense - c.227-228
6) Прийменники - с.112,114,167

1. Do the Test ➜ "Writing. Term II"
Завдання необхідно виконати до 29 травня 23:00
Зараз сайт перевантажений. краще проходити тест до 10 ранку, або після 14:00


(25.05) Wednesday, the twenty-fifth of May
Reading Test (Контроль читання за ІІ семестр)
1. Do the test ➜ "Reading. Term II"
Завдання необхідно виконати до  29 травня 23:00
Зараз сайт перевантажений. краще проходити тест до 10 ранку, або після 14:00


(24.05) Tuesday, the twenty-fourth of May
Listening Test (Контроль аудіювання за ІІ семестр)
Уважно прослухай  інструкцію виконання контрольної роботи у відео. Дату пишемо сьогоднішню.
Під час виконання контрольної роботи можна зупиняти відео паузою, щоб ретельно прочитати завдання та питання. Бажаю успіхів!!!
Роботи прислати до 29.05 включно




(19.05) Thursday, the nineteenth of May
Майбутній неозначений час

1. Прочитай і порівняй: ex.3, p.228
Конструкція to be going to використовується для вираження наміру виконати щось в недалекому майбутньому або ж для вираження запланованої діїдля вираження припущення щодо чогось, що повинно або дуже ймовірно може відбутися у майбутньому 
Shall/will використовується для описання поодиноких, повторюваних або послідовних дій у майбутньому, для вираження обіцянки, передбачення, сподівання, спонтанних рішень.

2. Ex.4, p.228 - Make sentences about your future holidays. Use 'going to / not going to'. (Склади речення про свої майбутні канікули, використовуючи фрази "збираюся"/"не збираюся" (зразок у підручнику) (письмово)
3. Task 1. - доповни речення, додаючи  слова will або  to be going to (am going to/is going to/are going to) (письмово)
1) Kate ____send this letter in the afternoon.
2) I_____phone you tomorrow.
3) They _____ make salad. They have bought the ingredients.
4) Mark _____ travel to France. He has already bought a ticket.
5) In a hundred years people____travel in flying cars.
6) My friends _____come to the cinema in 10 minutes.
Надішли фото вправ



(18.05) Wednesday, the eighteenth of May
Повторення
1) Запам'ятай! с.227 правило
Подивись відео про вживання часу the Future Simple Tense
2) Ex.1, p.227 - розкрий дужки, постав дієслова у правильній формі. (письмово)
3) Домашнє завдання.
Task 1. Зроби речення питальними та заперечними (письмово)
1. Nora will plant flowers tomorrow.
(?)__________________________
(-)__________________________
2. He will buy some fruit.
3. People will travel to other planets in future.
4. It will rain tomorrow.
5. You’ll spend next month in the language camp.
Надішли фото цієї вправи вчителю


(17.05) Thursday, the seventeenth of May
Плани на літо
1. Ex.1, p.224 - пригадай види занять у вихідні/під час канікул (усно)
2. Запиши слова у словник, вивчіть їх (с.225, разом із транскрипцією)
actor - актор
actress - актриса
practice - практика
to pretend - прикидатися, вдавати
to promise - обіцяти
go surfing - займатися серфінгом
put the play on - ставити сценку/виставу
Ex.2, p.224 - прочитай листа і з'ясуй, як Тарас збирається провести літні канікули.
Ex.3, p.226 - дай відповіді на питання (за прочитаним листом) (письмово)
3. Домашнє завдання
Ex.4, p.226 - дай відповіді на питання Тараса у листі у впр.2, с.225 (письмово)
Надішли фото цієї вправи вчителю


(12.05) Thursday, the twelfth of May
Моя країна - Україна. Повторення
1) Впр.1, с.223 - сopy and complete the letter with the words from the box (доповни лист поданими словами) (письмово)
2) Виконай вправу:
Task 1. - Make up questions and give answers about your native town or the town which is not far
from the place you live in (спочатку склади запитання з поданих слів, потім дай відповіді на них)
Пишіть речення про м.Кропивницький.
1) the/is/town/What/name/your/of?
Зразок: What is the name of your town?The name of my town is _____.
2) town/the/region/in/What/is?
3) for/is/town/famous/What/this?
4) people/Did/visit/famous/any/it?
5) there/town/places/are/What/interest/in/your/of?
Надішли фото цієї вправи вчителю


(11.05) Wednesday, the eleventh of May
Подорож до України
1) Впр.6, с.221 - прочитай діалог (в ньому є інформація про Київ)
2) Впр.5, с.221 - дай відповіді на запитання про Україну, користуючись поданими у рамці словами (письмово) 
Надішли фото цієї вправи вчителю


(10.05) Tuesday, the tenth of May
Подорож до України
1) Вивчи нові слова (с.219):
advice - порада
agency - агентство, agent - агент
dish - страва (meal - прийом їжі, наприклад,- сніданок, обід, вечеря)
trip - подорож/поїздка
2) Ex.7, p.218-219 - прочитай інформацію для туристів. Склади речення про Біла (Bill) у часі  Present Perfect як у зразку на с.219 (письмово)
правила вживання дієслів у Present Perfect є в минулому уроці (нижче)


(09.05) Monday, the ninth of May
Мої враження від подорожей
1. Grammar  practice.
Повторимо правила вживання дієслів у Present Perfect та Past Simple

Past Simple-вказує про дію в минулому       Present Perfect- каже про результат
S+ V2(таблиця або ed)                                      S+have/has V3(таблиця або ed)

 For more information watch this video
2. Do ex.3, p.217 - choose  and write. (письмово) Надішли фото цієї вправи вчителю
3. Do ex.4, p.217 - утвори питання до кожного речення (письмово) Надішли фото цієї вправи вчителю


(05.05) Thursday, the fifth of May
Свята України
1. Vocabulary  practice
Ex.2, p.214  - Listen to the text about Ukrainian holidays ➜ "Holidays in Ukraine"
2. Ex.2, p.214 - Write and complete (письмово, лише номер і варіант відповіді)
3. Ex.3,4, p.215 - Read the information about Easter and Christmas (прочитай інформацію про Великдень і Різдво)
4. Task.1 Answer as in the example (письмово)
Надішли фото цієї вправи вчителю
Ex.: When is your birthday?
My birthday is on the twentieth of May.
1) When is your birthday?
2) When do Ukrainians celebrate the Victory Day?
3) When do Ukrainians celebrate the Humor Day?
4) When do Ukrainians celebrate Christmas?
5) What holidays does your family celebrate?
6) How does your family celebrate holidays (or one holiday)? (3-4 sentences)


(04.05) Wednesday, the fourth of May
Містами України
1.Vocabulary
Write down new words (запиши слова,вивчи їх, с.212) .
region - регіон, область
be famous for- відомий (через)
be proud of- пишатися (кимось)
2. Read the texts -  Ex.5, p.212-213.
3. Write the answers  Ex.5b, p.213.(Напиши відповіді за текстами) Надішли фото цієї вправи вчителю
4. Ex.6, p.213 (Виконай вправу як тест agree погоджуюсь/disagree не погоджуюсь) (усно)
5. Write full answers to the questions (Дай повні відповіді на запитання. Пиши відповідь реченням) Надішли фото цієї вправи вчителю
1) Where is Ukraine situated?
2) What is the capital of Ukraine?
3) What are the big cities in Ukraine?
4) What money do we use in Ukraine?
5) What language do people speak in Ukraine?


(03.05) Tuesday, the third of May
"Ми - українці"
1. Vocabulary  practice.
Write down new words (запиши слова у словник разом із транскрипцією с.211) .
Independence - незалежність
territory- територія
ancient- прадавній
foreign- іноземний
independent- незалежний
national - національний
2. Read the letter  Ex.1, p.210 - прочитай лист про Україну (усно)
3. Ex.2, p.211 - complete  the sentences (доповни речення інформацією про Україну) (письмово)
4. Ex.3, p.211 - поєднай прикметники з іменниками згідно прочитаного тексту у впр.1,с.210) (усно)
5. Do Ex.4, p. 212 - choose the right variant (усно)
Вираз They say…. перекладається - Кажуть...
6. Task 2.  Write about Ukrainian cities as in the example: (письмово)
(north -схід, south - південь, east - схід, west - захід)
Надішли фото цієї вправи вчителю
1) Chernihiv is in the north.
2) Lviv is______________.
3) Lutsk is_____________.
4) Kherson is__________.
5) Kharkiv is__________.
6) Odesa is____________.


(02.05) Monday, the second of May
Підсумковий урок теми "Рідне місто. Велика Британія"
Надішли фото цих трьох вправ вчителю:
Task 1. Answer the questions. (дай відповіді на запитання) (письмово)
-- What is the best season for travelling?
-- What ways of travelling do you know?
-- Why do people travel?

Task 2. Make up sentences using Present Perfect Tense (Склади речення з поданих слів) (письмово):
1. a map /He/ taken/ has/ and /a compass.
2. Paris /you/ Have/ ever /to/ been?
3. bought  /have/ already/ souvenirs/ They.
4. hasn’t /  yet/ cooked/ this/ My mother/salad.
5. a lot of /have /You /visited/ countries.

Task 3. Reading. Do ex.6, p.208-209 - прочитай текст. Склади до нього 5 запитань у Present Perfect. (письмово)



(28.04) Thursday, the twenty-eighth of April
Повторення
1)Виконай вправу (вправа на повторення третьої форми неправильних дієслів, тобто третя колонка таблиці неправильних дієслів, яку необхідно знати для побудови речень у Present Perfect) -> Irregular Verbs
(після виконання натисни FINISH->Check My Answers->надішли скрін або фото вчителю)
2) Task 1.  Read and write about Max. Use the verbs below (Прочитай і напиши речення про Макса, використовуючи подані дієслова нижче): (письмово)
Ці слова допоможуть тобі побудувати речення за прочитаннм листом, слова у дужках постав у правильній формі (час Present Perfect)
has sat, has (to buy), has been, has learnt, has (to see) , has (to understand)
1. Max has been to London Transport Museum already.
2. He has_________________________.
3. He has_________________________.
4. He____________________________.
5. He____________________________.
6. Max__________________________.
Надішли фото цієї вправи вчителю


(27.04) Wednesday, the twenty-seventh of April
Цікаві місця світу
1. Продовжуємо вчити Теперішній завершений час, який показує, що дія відбулась
2New vocabulary p.204 (запиши у словник)
custom- звичай
tradition- традиція
to appear- з'являтися
to arrive- прибувати
to discover- відкривати
to exist- існувати
to explore- досліджувати
to imagine- уявляти
strange- дивний
3. Read ex.3, p.205, answer the questions (Прочитай текст і дай відповіді на запитання після тексту, усно)
4. Виконай завдання на сайті (після виконання натисни FINISH->Check My Answers->надішли скрін або фото вчителю) -> Present Perfect
(в першому завданні записати дієслово у третій формі (якщо дієслово правильне - додаємо закінчення -ed, якщо дієслово неправильне - третя колонка неправильних дієслів)


(26.04) Tuesday, the twenty-sixth of April
"Вирушаємо у подорож"

1. Продовжуємо вчити Теперішній завершений час, який показує, що дія відбулась
Rule (Правило) - The Present Perfect Tense p.197 (Теперішній Завершений час)
Формула:
 S+ have\has V3 : I have visited- Я відвідав.
S+ have\has not V3  I have not visited- Я не відвідав.
 have\has + V3 ? Have you visited?- Ти відвідав?
Нагадаю:
have- I,you,we,they
has-he,she, it
V3 - це дієслово з третього стовпчика таблиці неправильних дієслів або закінчення -ed
Підсилюючі слова:
+Already-вже
+just- щойно
-yet- все ще (щось не зробив/не був)
-never - ніколи

2. Ex.5, p.200 (письмово) питальні речення записати, а відповідь: одна позитивна, інша негативна).
Example: 
1.Have you ever been to Kyiv?- Yes, I have.
2. Have you ever seen Big Ben?- No, I haven’t.

3. Do as a test after listening Ex.2 p.201  (Прослухай двічі, а потім виконай коротко в зошиті: 1-а,...)
4. Do Ex.4 page 201 (Запиши 3 речення: де ти був і де ще не був)
Example: I have been to Poltava but I haven’t been to Chernivtsy.
5. Виконай вправу -> Present Perfect
Надішли фото результату цієї вправи



(21.04) Thursday, the twenty-first of April
Урок граматики. Present Perfect

1. Правило The Present Perfect Tense p.197-198,199 (Теперішній Завершений час)
Формула цього часу:
    S+ have\has  V3    
I have visited- Я відвідав.
    S+ have\has not  V3    
I have not visited- Я не відвідав.
    have\has + V3 ?    
Have you visited?- Ти відвідав?

V3 - це дієслово з третього стовпчика таблиці неправильних дієслів або закінчення -ed

Нагадаю: коли пишемо have/has
have - I,you,we,they
has - he,she, it

Підсилюючі слова
Already-вже
just- щойно
yet- все ще
never - ніколи
Переглянь відео:

2. Ex.1, p.198. Напиши вправу за зразком, пиши have, а далі слово шукай в таблиці або+ed 
3. Ex.2, p.198. Утвори з поданих речень заперечні речення (письмово)
Домашнє завдання:
- Вивчи три форми дієслів на с.197 (вверху і внизу сторінки в двох рамках)
- Виконай тренувальну вправу -> "Present Perfect"
Перевірити результат: натисни Finish, Check my answers, потім зроби фото або скріншот результату і надішли у Viber


(20.04) Wednesday, the twentieth of April
Відкриваємо Велику Британію
1. Привіт! Ми починаємо нову тему. 
Скажи, чи знаєш ти повну назву Об'єднаного Королівства Великої Британії англійською мовою?
Якщо ні, то сьогодні ти точно це знатимеш.
2. Спочатку запиши нові слова нашої теми у словник (разом із транскрипцією, ці слова на с.196)
New vocabulary:
cross - хрест
kingdom - королівство
to unite - об'єднувати
to consist (of) - складатися (з)
to be situated - розташовуватись
to occupy - займати (територію)
to be washed by - омиватися (морями, океанами...)
3. Прошу переглянути відео про Велику Британію. Watch the video "Let's Study The United Kingdom"
4. Ex.3, p.195 - read and match. Прочитай текст.
5. Ex.4, p.196 - answer the questions (дай короткі відповіді на запитання, письмово)
Отже, пам'ятай, повна назва Об'єднаного Королівства Великої Британії англійською мовою - the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. 
Столицею є London (як Королівства, так і країни Англії).
Фото письмової вправи надішли

(19.04) Tuesday, the nineteenth of April
Написання листа другу
Написати листа (Ваш іноземний друг попросив розказати про вашу країну або місто, Ви- пишете листа своєму другу з іноземної країни, розповідаєте про Вашу країну чи місто) до 7 речень письмово. Використовувати вивчені слова цієї теми (с.184-192).
Задача листа - зацікавити іноземного друга відвідати наше місто або країну, розказати що класного в нас є, що можна подивитись.
Не забувайте про структуру листа (спочатку ім'я людини, до якої пишеться лист, в кінці  - побажання, своє ім'я).
Фото листа надіслати


(14.04) Thursday, the fourteenth of April
Місце, де я живу
1) Утворити письмово речення зі словами з відео (виписати 5 слів, має бути 5 речень)
2) 
Намалювати карту свого міста/села де ви живете та підписати ці місця ( за зразком карти впр.3 с.191 або додаю зразки на малюнках). Також можна використовувати переглянуте відео

Фото виконаних завдань відправити у Viber


(13.04) Wednesday, the thirteenth of April
Визначні місця
1) Task 1. - доповніть речення за прочитаним текстом на с. 185 (письмово)
 
2) Пригадай (с.187):
3) ex.1, p.186-187 - прочитайте, перекладіть діалоги (усно)
ex.2, p.188 - choose the correct answer (за прочитаними діалогами) (письмово)
ex.3, p.188 - дайте коротку відповідь за прочитаними діалогами (письмово)
Task 2. (письмово)
Фото письмових вправ надішли у Viber



(12.04) Tuesday, the twelfth of April
"Рідне місто. Село"

1) Пригадайте місця в місті/селі, куди можна піти (магазин, парк, театр, музей і.т.д. англійською мовою): a shop, a park, a theatre, a museum, a cinema, a bank, a book shop, a circus, a cafe...
Ex.3, p.184 - поєднати місце з його описом (усно)
2) Ex.1, p.184 - guess the name of the place (по опису здогадатись місце, яке описується і написати його)
3) Ex.2, p.184 - answer the questions (письмово)
Example:
1. Is there a cafe in your street? - No, there isn't. (Yes, there is) 
Підказка: в множині -> Yes, there are/No, there are not.
4) Ex.5, p.185 - read the text
Запишіть слова у словник (із транскрипцією), вивчіть їх (с.185, c.187):
a crossroad - перехрестя
a library - бібліотка
a square - сквер
traffic - транспорт, рух транспорту
traffic lights - світлофор
a train station - залізничний вокзал
modern - сучасний
opposite - навпроти
a guide - гід, екскурсовод
a science museum - науковий музей
to look for - шукати
(by) underground - (на) метро
5) Ex.6, p.186 - say if it is true or false (письмово, лише слова True/False)



(07.04) Thursday, the seventh of April
Лексико-граматичний тест з вивченої теми "Активний відпочинок"
Повтори вивчений матеріал стор.162-179, а також граматичний матеріал стор.166-167
Виконай тест за посиланням -> "Outdoor Activities. Nature Beauty"


(06.04) Wednesday, the sixth of April
Читання "The Selfish Giant"
1. Дати відповіді на запитання впр.2, стор.181 по тексту або по відео казки (прикріплюю відео, дивіться з 1.45 хв)
2. Пройди тест -> "The Selfish Giant"



(05.04) Tuesday, the fifth of April
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу
1) Виконати письмово впр 1 стр 177 (здогадатись за описом погоду, про яку йдеться та написати)
2) Виконати впр.4, с.178 - прочитай діалог, доповнюючи його поданими словами.
Виконати письмово впр 5 стр 179 (написати true або false, це речення з діалогу впр 4 стр 178)
Homework
Виконати  письмово впр 8 стр 179 (перші 2 речення)-прочитати, написати Agree -погоджуюсь або Disagree- не погоджуюсь, пояснити 1-2 речення ЧОМУ згодні чи ні.
Фото письмових вправ надішли у Viber


(31.03) Thursday, the thirty-first of March
Піклування про нашу планету
1) Запиши нові слова (с.176), вивчи їх:
the Earth - Земля (планета) 
to take care of - дбати про

2) Ex.3, p.176 - дай відповіді на запитання про те як ти дбаєш про природу, тварин (усно)

3) Виконай наступну вправу:
Task 1. Use the words  to fill in the gaps (доповни речення поданими словами, письмово):
last, usually, ago, now, often, yesterday
1) There was a thunderstorm last night. 
2) Our granny is planting flowers in the garden____.
3) Tony _____wears shorts and a T-shirt in hot weather. 
4) Linda didn’t go to the swimming pool_____ . 
5) Sometimes I play computer games, but
not ______. 
6) Bill bought that book three days ____.

Homework
Ex.1 - Use the ideas and write how you take care of nature (5—6 sentences.) Add your ideas (Напиши 5-6 речень про те, як ти дбаєш про природу; можеш користуватися поданими нижче фразами та відповідями впр.3, с.176):
keep garden/yard/park clean, 
plant trees, plant flowers, 
make bird houses,
feed birds in winter, 
learn interesting facts about nature,
take care of cats/dogs/other animals

Фото письмових вправ надішли у Viber


(30.03) Wednesday, the thirtieth of March
Відпочинок впродовж року
1) Ex.1, p.174 - answer the questions (усно)
2) Vocabulary box с.175 - запиши нові слова у словник, вивчи їх:
berry - ягода
nest - гніздо
to blossom - квітнути
to blow - дути
mild - м'який, помірний
3) Ex.2, p.174 <- послухай аудіо, відгадай пору року
Перевір, чи правильно ти зрозумів: a) spring, b) winter, c) autumn, d) summer
4) Ex.4, p.174 - дай відповіді на запитання (письмово)

Homework
Ex.5, p.175 - напиши речення про улюблений місяць року за зразком цієї вправи.
Фото письмових вправ надішли у Viber


(29.03) Tuesday, the twenty-ninth of March
Пори року
1) Ex.1, p.172 - answer the questions (дай відповіді на запитання про пори року) усно
Запиши нові слова у словник (с.173), вивчи їх:
bloom - квітнути
flood - повінь 
soil - грунт 
thunderstorm - гроза
to melt - танути
2) Ex.2, p.172 - прочитай тексти про кожну пору року, доповнюючи пропуски словами в рамках (усно)
3) Ex.3, p.173 - познач речення Т (якщо воно містить правдиву інформацію), F (якщо воно містить неправдиву інформацію) письмово
4) Ex.4, p.4 - доповни речення назвами місяців (письмово)

Homework
Дай відповіді на запитання письмово:
1. What's your favourite season?
2. What's the weather like in this season?
3. Why do ypu like this season?
Фото письмових вправ надішли у Viber


(24.03) Thursday, the twenty-fourth of March
Відпочинок із сім'єю. Написання листівки
1) Ex.1, p.171 - read Linda's postcard and answer the questions (прочитай листівку Лінди і дай відповіді на її запитання), усно
Перевір свої відповіді:
Where is Linda staying? - Linda is in Italy.
What's the weather like? - The weather is lovely. it is hot and sunny.
What are her parents doing now? - Her dad is swimming. (тато купається) Her mum is sunbathing. (мама засмагає)
What is she doing now? - Linda is sunbathing now.

2) Виконай наступну вправу письмово:
Доповни лист поданими словами
3) Ex.2, p.171 -  Уяви, що ти на канікулах із сім'єю. Напиши листівку другу. опиши де ти знаходишся, опиши місце і погоду (ці речення мають бути у Present Simple), розкажи що ти і твоя сім'я робить зараз (ці речення мають бути у Present Continuous)
Фото письмових вправ надішли у Viber



(22.03) Wednesday, the twenty-second of March
Мій улюблений вид відпочинку

Answer the question: What is your favourite outdoor activity? (усно)
1) Ex.2, p.168 - пригадай історію як Cathy перебувала у таборі (с.164-165)
послухай аудіо (Cathy відповідає на запитання батьків про позашкільне дозвілля, самі запитання є у впр.6, с.169 в неправильному порядку) і доповни речення письмово 
 
2) Послухай другу частину аудіо -> Ex.5, p.169 і обери правильне слово (за змістом почутого в аудіо) письмово


Tuesday, the twenty-second of March
Минулі канікули. Пригоди. Прийменники місця
1) Пригадай вживання дієслова to be у минулому часі (у часі Past Simple), правило на с.125 і виконай впр.1, с.166 - доповни речення словами з рамки (усно)
2) Виконай впр.2, с.167 - обери вірне слово (письмово)
3) впр.3, с.167 - подивись на часову шкалу, розташуй слова в послідовності від минулого до теперішнього за номерами (письмово)
4) Розглянемо табличку з прийменниками місця (с.167)
at вживається для позначення точки у просторі
in вживається при позначенні замкнутого, обгородженого місця
З назвами міст може використовуватися як in, так і at. При використанні in йде мова про місто як про територію, площу, район. Прийменник at при цьому позначає місто як точку на карті.
Якщо говоримо про конкретне місце, то додаємо артикль the.
5) Впр.4, с.168 - доповни речення прийменниками (письмово)
Перевір себе:
1. at the
2. in
3. at
4. at the
5. in the
6. at
7. in
8. at
6) Виконай самостійно наступну вправу:

Фото цієї вправи надішли у Viber

Thursday, the seventeenth of March

Продивись відеоурок, виконай завдання, які є у відео:


1) Запиши у словник і вивчи нові слова (с.165)
activity - заняття
countryside - за містом
shelter - укриття
brave - сміливий, хоробрий
comfortable - зручний, комфортний
cosy - затишний
sick - хворий
skillful - вправний, умілий
poisonous mushroom - отруйний гриб
cabin - хатинка
waterproof boots - водонепроникні чоботи
plant- рослина

2) впр.3, с.165 виконай письмово
3) впр.4, с.166 усно
4) Виконай вправу: complete the sentences with the following words
Фото останньої вправи надішли у Viber


16.03.2022 Outdoor Activities. Активний відпочинок

1) с.162 - Look at the pictures and say what activities do you do when it is hot/cold/warm/snowy/rainy as in the example (Подивись на картинки і скажи чим ти можеш займатися якщо надворі спекотно/холодно/тепло/падає сніг/дощить за зразком) усно

2) Ex.2,p.162 - What can you do in each season? (Чим можна займатися в різні пори року?). Склади 4 речення письмово, обираючи подані словосполучення в залежності від пори року (за зразком у підручнику)

3) Запиши нові слова у словник та вивчи їх (с.163)
a thermos flask - термос
a tent - намет
a sleeping bag - спальний мішок
a torch - ліхтарик
a compass - компас
a gas cooker - туристична газова  плита
a canoe - каное (невеликий човен)

4) Ex.3, p.163 - прочитай речення відгадай який предмет мається на увазі (запиши у зошит лише слова з рамки)
1. compass
2. ...
3. ... і т.д.
Фото вправ надішли мені особистим повідомленням

15.03.2022 Природа і погода

Повторимо вивчений матеріал з теми.

Впр.2, с.160 - прочитай і відгадай яка погода описана в реченнях. (Письмово лише праву колонку)

Впр.5,с.160 - відгадай загадки (одяг) усно.

Ex.1. Watch the videos which help to practise the names of some clothing and the phrase "What are you wearing?"



and write the answer to the question: (напиши відповідь на запитання)
"What are you wearing now?"
- I am wearing _______, _______and _______. (письмово)

!!! Виконайте наступні завдання письмово і надішліть фото у Viber особистим повідомленням:

Ex.2. Match the letters with the numbers (поєднайте,лише цифри з буквами).
1. waterproof                     a) a jacket
2. poisonous                       b) cabin
3. a lot of                            c) boots
4.cosy                                 d) trunks
5.swimming                       e) mushroom
6.put on                              f) activities

Ex.3. Complete the sentences (one word is extra):
a) a T-shirt   b) a coat   c) a tracksuit    d) socks   
e) a cap   f) swimming trunks   g) tights
1.    On the beach you wear ______.
2.    Over a dress you can put on  _________.
3.    You can put  __________ on your head.
4.    With jeans you can wear _________ .
5.    Boys often wear ______ .
6.    Only girls wear _________.

Ex. 4. Choose the right variant of the verbs.
1) I (water) the plants yesterday.  
    a) waters     b) am watering     c) watered                 
2) Peter (go) to the cinema every Sunday.  
    a) went          b) goes           c) is going                     
 3) Children (work) now.                        
    a) are working     b) works     c) worked                  
 4) We (take) him to school last week.
    a) are taking     b) took      c) taked
5) They (to play) tennis every Saturday.
    a)play         b) plays        c) is playing 
6) Ann (do) the exercise at the moment.
    a) does       b) did            c) is doing

Ex. 5


Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.