6 клас

(09.06) Thursday, the ninth of June
Плани на літні канікули
Прослухай пісню, потім виконай завдання. (Друкуй слова та речення у поля) -> "Summer Time"
Бажаю добре відпочити влітку, гарних канікул!


(08.06) Wednesday, the eighth of June
Літні канікули
Task 1. - write about your plans for summer (3 sentences - what you/your friend/your parents are going to do; 3 sentences - what you/your friend/your parents are not going to do) (письмово)
Ex.: I'm going to the seaside with my family in June. (+)
My friend Dmytro is going to travel to France/Kyiv in July. (+)
I'm not going to go diving this summer. (-)


(07.06) Tuesday, the seventh of June
Повторення вивченого матеріалу
Task 1. Read and put the parts of the text into the logical order and guess what country it is about: (Розташуй речення в логічному порядку, відгадай, яка країна описана нижче) (письмово, написати лише назву країни)

Task 2. Guess about Ukraine (Доповни письмово речення інформацією про Україну)
 1. This is the main city of our country.-____________.
5. Ukraine is rich in it.-_____________.
2. This bird is a symbol of Ukraine.-___________.
3.The colour of the upper stipe of Ukrainian flag is_________.
4. The Black_________washes Ukraine in the south.
5. This biggest river in Ukraine is__________.
6.People speak _________in Ukraine.



(02.06) Thursday, the second of June
Повторення
Повтори правило:
1) Виконай вправу на сайті -> Present Perfect
2) Рекомендую виконати завдання по відео для самоперевірки -> Present Perfect and Continuous
 сфотографувати результат + надіслати фото


(01.06) Wednesday, the first of June
Повторення
1) Виконай вправу (аудіювання) -> Listening
2) Виконай завдання на сайті-поставити дієслово в 3 форму дієслова або додати закінчення -ed (Present Perfect) -> "Have You Ever?"
Щоб завершити завдання, натисни FINISH -> Check My Answers -> зроби скрін результату і надішли вчителю


(31.06) Tuesday, the twenty-first of May
Повторення
Відео -> Simon's Cat продивитись та виконати по ньому завдання, сфотографувати результат + надіслати фото


(26.05) Thursday, the twenty-sixth of May
Writing Test (Контроль письма за ІІ семестр)
1. Перш ніж пройти тест, повтори правила:
Вживання артикля - с.181-183
Ступені порівняння прикметників - с.186-187
Часи дієслів - с.193-200
2. Тепер пройди тест ➜ "Writing. Term II"
Виконати до 29.05 включно
Зараз сайт перевантажений. краще проходити тест до 10 ранку, або після 14:00


(25.05) Wednesday, the twenty-fifth of May
Reading Test (Контроль читання за ІІ семестр)
1) Перш ніж пройти семестровий тест з читання, прочитай слова та словосполучення, які будуть у тексті:
- to start the engine - завести мотор
- to be on the way - їхати у певному напрямку
- line - черга
- to read out - читати вголос
2) Read the text:
Ollie is a big red double-decker bus. He lives in a garage in the middle of the town. Every year Ollie takes a lot of children to the seaside for a day, and today is that special day.
Yesterday, when Ollie finished his work in the town, Sam and Molly cleaned him and his windows and even his big wheels were shining.
It was nine o`clock and Fred, Ollie`s driver, got into his seat, and Bill, the conductor, jumped onto the platform. Ting, went Ollie`s bell, and Fred started the engine.
Down the road went Ollie towards the school. Beep, beep went Ollie`s horn, telling the children that he was on his way.
All the children were in a long line near the school, with their teacher standing at the front. She had a paper with all the chidren`s names on it. as she read them out, one by one, Bill helped the children get on the bus.
When all the kids sat down , Bill rang the bell, and Ollie ran past the fields, through the woods and through the villages.
The happy children sang songs on the bus. On the way to the seaside, Fred turned Ollie into a little cafe, and all the children jumped out to buy cool drinks, salty crisps and ice cream.
As they were near the seaside, Ollie could smell the cool air blowing from the sea. Up and down the hills they went, until at last, Ollie saw the blue sea water in the distance.
The children were happy. They thought about all the sand castles that they were going to build, and all the games that they could play on the golden beach.

3) Тепер пройди тест за посиланням ➜ "Reading. II Semester"
Виконати до  29 травня 23:00
Зараз великий наплив на сайті, тому тест проходити краще рано вранці або ввечері


(24.05) Tuesday, the twenty-fourth of May
Listening Test (Контроль аудіювання за ІІ семестр)
Уважно прослухай  інструкцію виконання контрольної роботи у відео. Дату пишемо сьогоднішню.
Під час виконання контрольної роботи можна зупиняти відео паузою, щоб ретельно прочитати завдання та питання. Бажаю успіхів!!!
Роботи прислати до 29.05 включно



(19.05) Thursday, the nineteenth of May
Граматичні вправи. Повторення
Виконай вправи за посиланням (повторення трьох форм неправильних дієслів та часу Present Perfect) -> "Irregular verbs/Present Perfect"
Щоб завершити завдання, натисни FINISH -> Check My Answers -> зроби скрін результату і надішли вчителю


(18.05) Wednesday, the eighteenth of May
Повторення
Виконай вправи за посиланням -> "Past Simple/Present Perfect"
а також ці вправи -> "Past Simple vs Present Perfect"
Щоб завершити завдання, натисни FINISH -> Check My Answers -> зроби скрін результату і надішли вчителю


(17.05) Tuesday, the seventeenth of May
Повторення
1) Повтори правила: Часи дієслів - с.193-200
2) Виконай вправу:
Task 1. Put the verbs in brackets into the correct tense form. (Виділені слова є підказкою, в якому часі вживати дієслова.) (Надішли фото цієї вправи вчителю)
1) Alex_____(to watch) a film now.
2) We______(to go) to London last summer.
3) They _____(not, to play) football last week.
4) My brother ________just_______(to watch) a film.
5) ________you________(already, to do) your homework?
6) _______you (to help) me tomorrow?
7) What _______your sister ____(to do) every weekend?
3) Повтори правила: Ступені порівняння прикметників - с.186-187
Виконай вправу: доповни речення
1. She is …… than her sister.
pretty
prettier
prettiest
2. Martha is a …….. girl.
nice
nicer
nicest
3. Sylvia is the ………girl in the class.
intelligent
more intelligent
most intelligent
4. Martin speaks English ……….
well
better
best
5. This is the …………… book I have ever read.
interesting
more interesting
most interesting
6. I am ………… than you.
smart
smarter
smartest
7. Take the ……….. of the two routes.
short
shorter
shortest
Фото цієї вправи надішли


(12.05) Thursday, the twelfth of May
1. Повтори правила вживання артикля the (c.181-183), а також переглянь презентацію ➜
"Означений артикль the з власними назвами"
2. Task 1. Complete the text with the where necessary. (доповни речення артиклем the тільки там, де потрібно) (письмово)
1) Last summer _____Novichenkos went to visit their friends _____ Borovokovs in ____Kyiv.
2) They went to ____British Isles by plane.
3) The plane arrived at the airport in ____ Lviv.
4) ____Tina took her friend ____Linda  by car.
5) We visited _____British Museum and ______ Tower of ____ London.
6) They went on a boat trip along______Dnipro River.
7) Tom visited ______Scotland and _____Orkney Islands.
8) _____Sahara desert is one of the biggest in the world.
9) He moved to ______Green Street.
10) Every winter they ski in _____Carpathians.
11) _____Pasific Ocean is the largest ocean.
12) ______Hoverla is the highest mountain in _____Ukraine.
Фото вправи надішли


(11.05) Wednesday, the eleventh of May
Підсумковий урок теми "Шкільне життя"
1. Повтори вивчений матеріал теми
Виконай тест "Шкільне життя"  "Unit 8. School Life"
Тест відкритий до 14.05 включно


(10.05) Tuesday, the tenth of May
Моя школа
Write a letter describing your school (6—8 sentences) using the plan below (Напиши лист до друга про свою школу за планом) (письмово)
PLAN
Фото листа надішли 0977123433


(09.05) Monday, the ninth of May
1. Grammar Revision
Повтори правила вживання дієслів у Present Simple, Past Simple,  Future Simple, Present Continuous, Present Perfect (c.193-200)
2. Do ex.3, p.179 - Під час виконання вправи зверни увагу на слова-маркери в кожному реченні, вони підкажуть, в якому часі писати дієслова (письмово)
3. Task 4. Complete the sentences with the correct form of the verb (аналогічно попередній вправі - розкрий дужки, постав дієслова у правильній формі) (письмово)
1) Last weekend we _____(to have) a nice dinner with our grandparents.
2) What did you do yesterday? - I was in the park and ______(to take)  some nice photos.
3) She ____(to write) a letter now.
4) We usually ____(to play) ball games at PE lessons.
5) She______just (to have) dinner.
6)_____you _____(to call) me tomorrow?
Фото останньої вправи надішли


(05.05) Thursday, the fifth of May
На уроці англійської мови
1. Ex.1, p.178 - Поєднай подані фрази із малюнками (усно)
2. Task 1. (записати в зошит лише слова за порядком їх вживання в тексті, сам текст не переписувати)
3Task 2. Read the text again and complete the names of the learning activities (прочитай текст ще раз і доповни словосполучення про те, які види роботи можна виконувати на уроках англійської мови) (письмово)
4. Task 3. Answer the questions. (письмово)
1) Which of the activities from task 2 do you do at your English lessons? (Які з видів робіт ви виконуєте на уроках англійської мови? Напиши)
2) Which of the activities do you like most? (Які види роботи на уроках англійської мови тобі найбільше подобається?)
Виконані письмові роботи надішли


(04.05) Wednesday, the fourth of May
Важливість спорту в нашому житті
1. Task 1. (поєднай частини словосполучень, усно)

2. Task 2. (напиши запитання до речень, починаючи із уже поданих питальних слів)
3. Do ex.6, p.177 - complete the text with the correct forms of the verbs to play, to go, to do
(доповни речення правильними формами дієслів to play, to go, to do, письмово (можна записати в зошит лише вставлені слова)
Зверни увагу!
В англійській мові є три дієслова, які ми можемо вживати з конкретними видами спорту: do, go і play.
Do вживається з заняттями-розвагами та некомандними видами спорту, в яких не використовується м’яч (наприклад, фізичні вправи, бойові мистецтва): do athletics, do judo, do yoga, do taekwondo, do ballet, do karate.
Go вживається з заняттями та видами спорту, які закінчуються на –ing: go swimming, go surfing, go skating, go dancing, go jogging.
ВИНЯТКИ:
Є види спорту, які закінчуються на –ing, проте вони не вживаються з go: boxing, fencing, weight lifting, body-building. Ми вживаємо з цими видами спорту do.
Play вживається з командними видами спорту та видами спорту, які грають з м’ячем чи іншим схожим предметом (шайбою, диском, воланом), а також з тими заняттями, в яких двоє людей чи команди змагаються одна проти одної: play football, play tennis, play chess, play baseball, play volleyball, play cricket, play board games.
4. Check yourself (перевір себе)
Виконай вправу за посиланням -> "Do, Play, Go with Sport"
Тест відкритий до 06.05 включно


(03.05) Tuesday, the third of May
Task 1. Read the text
Ellie Richards (about her typical school day): I usually wake up at 7.30 a.m. Quickly get ready (have a shower, get dressed, have quick breakfast) and leave for school.
I arrive at school between 8.00 and 8.25, so I have some time to chat with my friends. Then, at 8.40, the bell goes for the first lesson. Each lesson lasts an hour and 10 minutes. I have the same subjects 4 days a week, but at a different time each day. They are Maths, Biology, English, Geography and Art. Like I said, we have them 4 times a week. During the week we also have time for individual study, but sometimes we work in groups. We also have a sport programme one afternoon, where we pick different sports and games to do, like tennis, badminton, aerobics etc. School finishes at 3.30 every day, but on Friday we have a shorter day — until 2 p.m. A break is at 11.00, and it’s time for a short rest or a sandwich; and lunch is at 12.30. At the end of the day, I walk home or if it’s Tuesday or Friday I attend a drama club.

Task 2. Mark the following statements as «True» or «False»(письмово)
1) Ellie’s day starts at 7.00.—
2) Ellie’s lessons are usually at the same time each day of the week.—
3) Ellie has Geography four times a week.—
4) Students at Ellie’s school can choose a sport to do.—

Task 3. Look at the pictures and write the names of the school subjects (напиши назви шкільних предметів згідно з малюнками і зашифрованими словами). (письмово)
Task 4. Complete the sentences (доповни речення) (письмово)
1) At lessons of History we learn about _________ .
2) At lessons of Geography we learn about _________ .
3) At English lessons we read,  ________ and _________ .
4) At lessons of PE we __________ .
Фото письмових робіт надішли


(02.05) Monday, the second of May
 "На уроці фізкультури"
1. Ex.1, p.174 - read and say what you usually do in PE lessons (усно)
2. Ex.2, p.175 - read (усно)
3.  Ex.3, p.175 - complete the sentences with the words from the box (письмово)
4. Task 1.  Write sentences using the prompts and the time expressions given below (склади і запиши речення у правильному часі, в кожному реченні є слова-маркери певного часу, вони тобі допоможуть у цьому) (Present Simple, Past Simple, Present Perfect p.193-196, Present Continuous p.198-199 - правила) (письмово)
1) I / to plan the trip carefully / always
__________________________________.
2) We / to practise running  / last year
__________________________________.
3) I / to train in the gym / together with my friends / always
__________________________________.
4) She / to be good at / running long distances / for 2 years already.
__________________________________.
5) I / to prepare / to run in a shool race / now.
__________________________________.
6) I / to go jogging / every morning.
Фото цієї вправи надішли


(28/04) Thursday, the twenty-eighth of April
"На уроці географії"
1. New vocabulary (записати у словник):
a coast [kəʊst] - узбережжя (моря, океану)
a valley [ˈvæli] - долина
a resourse [rɪˈsɔːs] - ресурс, запас
2. Ex.1, p.171 - match the words with their definitions (поєднай слова і їх визначення) (усно)
3. Ex.2, p.171 -  complete the sentences with the words from the box (письмово)
4. Ex.3, p.172,  ex.4, p.172 - read (усно)
5. Task 1. (письмово, лише номер речення і варіант відповіді)
Фото письмових вправ надішли


(27.04) Wednesday, the twenty-seventh of April
Урок географії
1. Розглянь малюнки на с.167, поєднай їх із назвами) (усно)
2. Ex.2, p.168 
1) Знайди назви об'єктів, записаних у табличці, на малюнку. (усно)
2) Complete the sentences with the correct words (доповни речення відповідним словом) (письмово)

3. Do the Quiz ex.3, p.169  Вікторина "Перевір себе" (усно)
4. Do ex.5, p.170  Перш ніж виконати завдання, повтори правила вживання дієслів у Present Simple (с.193-194), Past Simple (с.196-197), Future Simple (с.197-198), а саме - як будувати питальні та заперечні речення, а також короткі відповіді) (письмово)


(26.04) Tuesday, the twenty-sixth of April
Розклад уроків
1) Переглянь відео. У ньому є назви шкільних предметів, які вивчають учні в британських школах. Які предмети вивчаються в українських школах?
2.  Ex.1a, p.163 (усно)
! Назви шкільних предметів пишуться з великої літери.
Переклад деяких з них:
трудове навчання - Technology (Handicraft)
зарубіжна література - Foreign Literature
малювання - Art (Fine Art)
фізика - Physics
основи здоров'я - Health Education (Health Study)
інформатика - Computer Science
3. Ex.1b, p.163 (письмово)
Пиши речення так:
I have English, Geograghy, Music, Ukrainian, Ukrainian Literature, Maths on Monday.
I have______,_______,______,_______,______,______ on Tuesday.
..._____on Wednesday.
..._____on Thursday.
..._____on Friday

4. Розглянь малюнки на с.154. What subjects do these pupils like/dislike?
Які предмети подобаються Carol, Peter, Tony, Mandy, а які ні (зверни увагу на смайлики)
Виконай впр.3, с.165 (письмово)
! Note: Перш ніж виконати вправу, повтори вживання дієслова в Present Simple на с.193-194
Домашнє завдання:
Ex 1. Напиши подібні речення про себе: (письмово)
1. I like Maths.
2. I'm good at doing sums. (у мене гарно виходить розв'язувати задачі, ...писати вірші, ...співати і таке інше)
3. I don't like History.
Виконані письмові вправи надішли


(21/04) Thursday, the twenty-first of April
Привіт! Ми починаємо вивчати нову тему "Шкільне життя"
1. Пригадай назви шкільних предметів
Do ex.1, p.160 (усно)
2Task 1. Match each school subject with the list of activities you do during the lesson (письмово, поєднай назву предмета з його описом, лише номер і літеру)
3. Do ex.3, p.161 - read the email and say: what is Olya's favourite day? (усно)
Do ex.4, p.161 - wrire T/F. Correct the mistakes (лише T/F. Виправ помилку в False-реченнях і запиши правильно) (письмово)
4.  Do ex.6, p.162 - read and complete the text (усно)
5Task 2. Write the words given below into the correct column (запиши слова у колонки: іменники - прикметники-дієслова) (письмово)
6. Answer the questions: (Дай відповіді на запитання) (письмово)
What is/are your favourite subject(s)?
What do you usually do at this (these) subject(s)?
Фото виконаних вправ надішли у Viber


(20.04) Wednesday, the twentieth of April
Лексико-граматичне тестування
1. Пройди тест -> "Ukraine. Kyiv'
2. Пройди тест -> "Present Perfect or Past Simple"
Тести відкриті до 23.04 включно, потім доступу до них не буде. Виконуй завдання вчасно, від цього залежить твій тематичний бал.


(19.04) Tuesday, the nineteenth of April
Повторення вивченого матеріалу
Повторіть правила будови спеціальних питань (за посиланням) -> Special Questions
1. Do these tasks: (письмово)
В першому завданні - прочитати текст і скласти три спеціальних запитання
В другому завданні - написати назви визначних місць в Києві (назву музею, церкви, площі, які ти знаєш)
2. Do these tasks: (письмово)
Третє завдання - поєднай слова з картинками.
Четверте завдання - дай відповіді на запитання.
Фото виконаних вправ надішли у Viber


(14.04) Thursday, the fourteenth of April
Дитячі подорожі
1) Ex.2, p.155 - read the dialogues (прочитай діалоги)
Ex.3, p.155 - прочитай і напиши імена дітей (згідно з прочитаними діалогами)
2) Ex.4, p.156 - напиши речення за зразком про те, що відвідали діти (дивись на малюнки) і що вони там побачили
! Зверни увагу - речення мають бути написані у часі Present Perfect. Правило є на стор.199-200
Фото виконаних вправ надішли у Viber


(13.04) Wednesday, the thirteenth of April
Подорож до Києва
1) ex.2, p.152 - доповніть речення словами/словосполученнями поданими у табличці; за необхідності, змінюйте час дієслова (письмово)
2) ex.3, p.152-153  - прочитати, перекласти (усно)
3) ex.4, p.153 - write if the sentences are true or false (лише слова true/false) (письмово)
4) ex.6, p.154 (письмово)
Фото письмових вправ надішли у Viber


(12.04) Tuesday, the twelfth of April
Правила дорожнього руху

1) Запишіть слова у словник, вивчити їх (с.149)
the main road - головна дорога, шосе, магістраль
a road sign - дорожній знак
a pedestrian crossing [pəˈdestriən] - пішохідний перехід
a pavement [ˈpeɪvmənt]  - тротуар
the traffic lights - сфітлофор
an underground station sign [saɪn] - знак метро
2) Ex.1, p.149 - поєднайте реченя із малюнками (усно)
3) Ex.2, p.149 - complete the centences (письмово)
4) Task 1. - запиши пропущені літери в словах(письмово) - 

5) Task 2. (письмово) (записати лише слово і номер речення) 
6) Task 4 - прочитай, доповни табличку (письмово)

Фото письмових вправ надішли у Viber


(07.04) Thursday, the seventh of April
З'ясування напрямків
1. Пригадай напрямки англійською мовою

Do ex.2, p.146 - доповни фрази (письмово)

2. Do ex.3, p.147 - доповнм діалоги 1,2, користуючись картою (письмово)

3.  Пригадаймо типи питальних речень (запитання до підмета не розглядаємо):
 4. Ex. 5, p.148 - на прикладі речення 1 складемо 4 типи питальних речень:
1) She has already seen a very interesting film about animals.
- Загальне запитання: 
Has she already seen a very interesting film about animals?
(Вона уже подивилася дуже цікавий фільм про тварин?)
- Спеціальне: 
What has she already seen?
(Що вона уже подивилася?)
- Альтернативне: 
Has she already seen a very interesting film about animals or plants?
(Вона уже подивилася дуже цікавий фільм про тварин чи рослини?)
- Розділове:
 She has already seen a very interesting film about animals, hasn't she?
(Вона уже подивилася дуже цікавий фільм про тварин, чи не так?)
H/w
Ex. 5, p.148 - склади 4 типи питальних речень до одного з поданих речень (2-4) (на вибір) (письмово)
Фото останньої письмової вправи надішли у Viber


(06.04) Wednesday, the sixth of April
Історичні місця Києва
Answer the questions (дай відповіді на запитання після переглянутого відео, письмово):
 1) Which of the mentioned places of interest have you visited?
 2) Which of them would you like to visit?
 3) What other places of Kyiv can you remember?
2) Do the quiz (пройди тест) -> "A Trip around Kyiv"
3) Do ex.5, p.145 (письмово
Таблиця часів знаходиться в розділі "На допомогу учням"
Фото письмових вправ надішли у Viber


(05.04) Tuesday, the fifth oh April
Подорож навколо Києва

1) Ex.1, p.143 - read the texts (прочитай тексти)
Слова з текстів записати у словник:
to chat - розмовляти
a monk [mʌŋk] - монах
to dig (dug,dug)- копати
a cave [keɪv] - печера
an icon [ˈaɪkɒn] - ікона
a monastery [ˈmɒnəst(ə)ri] - монастир
to pray [preɪ] - молитися
Пройдіть тест до впр.1, с.143 ->Mariyinskiy Palace-the Kyiv-Pecherska Lavra
2) Виконай впр.2, 3 (прочитай подані нижче короткі тексти, поєднай їх із картинками і дай відповіді на запитання у впр.3 письмово)
Фото письмової вправи надішли у Viber


(31.03) Thursday, the thirty-first of March
Київ - столиця України
1) Виконай тренувальну вправу (розподіли назви визначних місць у дві колонки (письмово):

2) Прочитай текст і заповни табличку за змістом прочитаного тексту (письмово):
3) Дай відповіді на запитання (письмово):
a) Have you ever travelled by the children’s railway? Did you like it?
b) Is there a children’s railway in your town/city?
c) Would you like to be a train driver or a conductor at a children’s railway? Or do you prefer to be a passenger?
Фото письмових вправ надішли у Viber


(30.03) Wednesday, the thirtieth of March
Пам'ятки Києва
1) Ex.1, p.140 - поєднай фото з назвами визначних місць у Києві (усно)
2) Ex.3, p.141 - прочитай текст про місто Київ
Деякі невідомі слова у тексті:
Independence Square - Майдан Незалежності
the northern end (of)- північна сторона
the historical heart - історичний центр (міста)
to admire - захоплюватися, милуватися
art and crafts - вироби декоративно-прикладного мистецтва
to serve - служити
an entrance -  вхід
ancient - стародавній/давній
3) Ex.4, p.142  - прочитай і поєднай
4) Склади письмово 5-6 запитань до змісту прочитаного тексту, наприклад:
- What's the capital of Ukraine?
- How old is Kyiv?
- ...
5) Виконай вправу у зошиті:

Фото виконаних письмових вправ надішли у Viber


29.03 Tuesday, the twenty-ninth of March
Україна. Київ
Переглянь відеоурок до с.138-140, виконуй завдання, які є у відео
Homework:
Вивчи нові слова і виконай завдання письмово:










Фото виконаного домашнього завдання надішли у Viber


(24.03) Thursday, the twenty-fouth of March
Велика Британія. Лондон. Test

Виконай підсумковий тест у зошиті
I. Match the parts of the phrases (Поєднай частини фраз)
1 to eat      A of your age
2 to buy     B the language
3 to use      C different food
4 to meet children               D about different cultures
5 to learn                            E new friends
6 to make                            F souvenirs

II. Fill in sould/should not. (доповни пропуски словами варто/не варто)
1. You ______________ make a photography of your documents.
2. You ______________ be late for your plane.
3. You _______________ buy a token at the airport.

III. Write the names of the places. (напиши назви місць)
1. It is a place where the Queen lives ___________________
2. A high wheel next to the Thames - the ________________
3. A tall column in Trafalgar Square - __________________
4. The buildings in London where British Parliament meets - the _______________
5. The famous theatre in London - the ________________
6. A large cathedral in London - St.__________________

IV. Make up sentences. Use as...as/ not as...as and the example. (склади речення вживаючи такий же ...як .../ не такий.....як...)
Наприклад:
1. Visitors a day: London Eye (10 000),the Globe Theatre 2 500). 
- Відвідувачів у день. На колесі огляду "Лондонське око" 10000 людей, в театрі "Глобус" 2500 людей. 
Тому ми пишемо, що Театр "Глобус" не такий популярний, як колесо огляду у Лондоні.

->The Globe Theatre is not as popular as London Eye.

2. Height: St. Paul`s Cathedral (111 m), Westminster Abbey (69 m).
_______________________________________________
3. Fame: Trafalgar Square (all over the world), the British Museum (all over the world).
_______________________________________________
4. Age: Nelson`s Column (1843), the Globe Theatre (1599).
_______________________________________________

! Виконану роботу надіслати на Viber



Wednesday, the twenty-third of March
Подорож Королівством. Повторення
Writing. Напиши лист другу за такою ситуацією:
Твій друг збирається приїхати до Лондона на один день. Порадь йому відвідати визначні місця Лондона.
Скористайся планом:
Фото листа надішли у Viber


Tuesday, the twenty-second of March
Тур по Лондону

1) Ex.1, p.133Read and complete the travel brochure with the word combinations from the box given below - прочитай і доповни рекламну брошуру поданими словами і словосполученнями (письмово, записуй лише вставлені слова по порядку)
2) Ex.2, p.134 - прочитай частини тексту "The English Parks", розташуй їх в правильному порядку (усно)
3) Ex.3, p.134 - answer the questions (письмово)
Фото письмових вправ надішли на Viber


Thursday, the seventeenth of March

1) Ex.3, p.131 - доповни діалог поданими запитаннями (усно)
2) Ex.4, p.131 - read the sentences and tick Jane or Alex. Say who:
(прочитай речення і познач Jane чи Alex, скажи хто...:) письмово
3) Пригадай правила будови речень у часі Past Simple. Переглянь відео "Past Simple" (простий минулий час)

4) Ex.6, p.132 - read and complete the letter. Put the words into Past Simple (доповни лист дієсловами вжитими у простому минулому часі)
Фото цієї вправи надішли у Viber

16.03.2022 

1) Запам'ятай назви напрямків руху

С.130 - Поєднай картинки з напрямками руху поданими у табличці (усно)

2) Ex.2, p.130 - прочитай діалог (Кім питає перехожого як дістатися певного місця)
Склади подібний діалог, запиши його у зошит (можна намалювати схему руху подібну як у підручнику (схема за бажанням)
Фото вправи надішли мені особистим повідомленням

15.03.2022

Переглянь відео (повторення вивченого+ граматичний матеріал) -> c.126-128

Виконай завдання:

Прочитай тексти. Використовуючи подані прикметники порівняй споруди в Лондоні. За правилом на с.129 (as...as, not as...as) та надішли виконане завдання на Вайбер особистим повідомленням.





Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.