7 клас

(10.06) Friday, the tenth of June
Рекомендую переглянути відео -> "What is Travelling"
Бажаю добре відпочити влітку. Гарних канікул!


(07.06-08.06) Tuesday, the seventh of June
Плани на літні канікули
1) Task 1.  Write about your plans for summer answering the questions: (письмово)
1) What are you going to do in the summer?
2) Where will you go?
3) Who is going with you?
4) How long are you planning to stay there?
5) Will it be your first time there?
6) How are you going to get there?
7) What are you going to see and do there?
8) Why do you think you'll have a good time?

2) Do the task (друкуй речення у поля) -> Summer plans 4


(03.06) Friday, the third of June
Повторення вивченого матеріалу
Виконай цікаву вправу для самоперевірки -> Despicable me 3 (trailer)/ Present Perfect
Сфотографуй результат і надішли


(01.06) Wednesday, the first of June
Повторення вивченого матеріалу
Task 1. Let’s  play the game “Who is the cleverest” (письмово, відповіді писати короткі)
1) What is the longest river in Europe?
2) What is the capital of Germany?
3) Which mountains divide Ukraine, Poland, Romania and Slovakia?
4) What language do people speak in Italy?
5) How many parts does the UK consist of?
6) What is the biggest country in Europe?
7) Which flag is white with a red circle in the middle?
8) What is the smallest country in the world?
9) What are the official languages in Canada?
Фото надішли


(31.05) Tuesday, the thirty-first of May
Повторення
Відео -> Simon's Cat продивитись та виконати по ньому завдання, сфотографувати результат + надіслати фото


(27.05) Friday, the twenty-seventh of May 
Writing Test (Контроль письма за ІІ семестр)
Перш ніж пройти тест, повтори такі граматичні правила:
1) Зворотні займенники - c.199
2) Tag Questions - c.211
3) Часи дієслів - с.203-205
4) Урок за 12.03 (Займенники WHO (хто), WHICH (THAT(котрий)), WHERE)
В розділі ➜"На допомогу учням" є таблиці із часами дієслів та прикладами.

Працюйте уважно, успіху!
1. Пройди тест за посиланням ➜ "Writing. Term II"
Завдання необхідно виконати до  29 травня 23:00


(25.05) Wednesday, the twenty-fifth of May
Reading Test (Контроль читання за ІІ семестр)
Do the test (в тесті є текст, прокручуйте його, нижче нього буде завдання) ➜ "Reading. Term II"
Виконати до 29.05 включно
Зараз великий наплив на сайт, тому краще виконувати контрольні рано вранці або ввечері


(24.05) Tuesday, the twenty-fourth of May
Listening Test (Контроль аудіювання за ІІ семестр)
Уважно прослухай  інструкцію виконання контрольної роботи у відео. Дату пишемо сьогоднішню.
Під час виконання контрольної роботи можна зупиняти відео паузою, щоб ретельно прочитати завдання та питання. Бажаю успіхів!!!
! Роботи прислати до 29.005 включно


(20.05) Friday, the twentieth of May
Повторення
1) Повтори правила за 27.04
2) Виконай тренувальні вправи:
Наступний урок - контроль аудіювання
після виконання натисни FINISH->Check My Answers->надішли скрін або фото результату


(18.05) Wednesday, the eighteenth of May
Повторення
1)  Do the Quiz ➜ "Places of Interest"
(до 19.05 23:00)


(17.05) Tuesday, the seventeenth of May
Повторення
Task 1. Write 8-10 reasons to learn English(письмово)
Ex.:
1)It is the most commonly spoken language in the world;
2) to make new friends;
3) to learn other cultures;
4).....
Task 2. Answer the questions: (письмово)
 How many people in the world can speak English?
 Who can speak English in your family?
Фото вправ надішли


(13.05)
Повторення
Task 1. Добери слова за алфавітом, які стосуються вивчених тем Leisure Time (Дозвілля): "Кіно і театр", "Визначні місця світу" (письмово)
Ex.: A - Australia
B - Brooklyn Bridge
C - Central Park
D, E, F, ...... .
Task 2. Make 5-6 questions using the words from the previous exercise. (Склади 5-6 речень або запитань використовуючи слова з попередньої вправи) (письмово)
Фото вправ надішли


(11.05) 
Онлайн-урок о 13:05
1. Listen to the text ➜ "THE ACTORS COME TO TOWN" (p.180)
2. Do ex.4, p.182 - say if it is true or false (письмово)
3. Повтори правила утворення питальних речень ➜ "How to Form Questions in English"
Task 1. Make 5 questions to the text (утвори 5 запитань до змісту тексту с.180-182) (письмово)
Фото надішли


(10.05) Tuesday, the tenth of May
Подорож до Канади
1) Write which of the attractions in Canada you would like to visit and why (напиши, яке цікаве місце у Канаді (за прочитаними текстами у впр.11, с.177 ти б хотів(ла) відвідати і чому. (письмово)
2) Пройди тест -> Canada до 11.05 включно
Фото не надсилати, - прочитаєте на онлайн-уроці в середу 
(урок о12:20, посилання те саме)


(09.05) Monday, the ninth of May
Канада
Повтори правила: як будувати питальні речення ➜ https://www.espressoenglish.net/an-easy-way-to-form-almost-any-question-in-english/
Ex.11, p.177 - прочитай про цікаві місця у Канаді, постав 7 питань до прочитаних текстів (по 1 питанню до кожного тексту) (письмово).
Надішли фото цієї вправи вчителю


(06.05) Friday, the sixth of May
1. Переглянь відео про визначні місця Лондона ➜ London Sights
Після перегляду відео, заповни пропуски в наступних реченнях (письмово):
Надішли фото цієї вправи вчителю
Task 1
1. London is the … of Britain.
2. London is on the river ….
3. The … built the first bridge over the river.
4. There are bridges for …
5. London has a population of nearly … people.
6. For travelling around London you can take: …, … , ..., …. .
7. People can see in London … , … , ... , ... , … , … , … .
8. Madame Tussaud’s brought her exhibition of … models in …
9. … visit Madame Tussaud’s every year.
10. Harrods, Covent Garden are famous places for ....
11. … Park, … Park and .... Park are famous parks in London.
12. … , said ”When a man is tired of London, he is tired of life”.
Бажаю гарних і спокійних вихідних


(09.05) Monday, the ninth of May
Ex.5(а), p. 174 - прочитай і переклади тексти (усно)
Ex.5(b),p.175 - скажи, чи правдиві твердження, якщо не правдиві, їх потрібно виправити і сказати правильно (усно)
Ex.6, p.175 - дати відповіді на питання (письмово).
Надішли фото цієї вправи вчителю


(04.05)
Ласкаво просимо до Києва
1. Ex.1, p.171 - read the postcard (прочитай листівку)
2. Напиши листівку другу про місто/країну, яку б ти хотів(ла) відвідати і чому. Дотримуйся структури написання листа. (Списане з ГДЗ оцінюється в 1 бал) Надішли фото цієї вправи вчителю
 З написанням неформального листа можна ознайомитися за наступним посиланням:



(03.05) Tuesday, the third of May
«Famous bridges. A tour around New-York»
1. Learn the words (p.167) (запиши слова у словник, вивчи їх):
an observation – спостереження
to afford- дозволяти
to observe- спостерігати
fashionable – модний
impressive – вражаючий
magnificent – чудовий, неймовірний
a suspention bridge - підвіснй/висячий міст
2. Read and translate ex.4, p.168 (усно)
3. Склади по 2 запитання до кожного з чотирьох текстів про мости (всього 8 запитань)
Надішли фото цієї вправи вчителю


(02.05) Monday, the second of May
Theme: Places of Interest in London. Parts of London
1. Read the information about London and do the tasks: (прочитай і виконай завдання після тексту- завдання в цій же табличці внизу (дати відповіді на 11 запитань і доповнити 10 речень) -  (лише слово або коротка відповідь) письмово)



(29.04) Friday, the twenty-ninth of April
Тема: Вирушаємо у подорож
Повторимо вивчену лексику:
1. Task 1. Complete the sentences with the words (письмово)
impressive, magnificent, fashionable, save, afford, whisper, destroyed, medieval
1) There are many_______towns in Great Britain.
2) It's a pity but we can't _______summer trip.
3) We need to_______money for a new car.
4) The cottage was_________by the storm.
5) Ann is fond of______clothes.
6) Don't _______, please, speak loudly!
7) There are many______and_____buildings in Kyiv.

2. Watch the video -> "London Sightseeing"
Task 2. Answer the questions (відповіді у відео вище, дай короткі відповіді, питання не переписувати)(письмово)
1) Why is London Eye called the Millenium Wheel?
2) Where does the government meet?
3) What is one of the bet things about London?
4) What are you not allowed to do in the parks?
5) How can you get to the Tate Modern museum?
6) What is on the other side of the Millenium Bridge?
7) Which ceremony can you see at 11 am at Buckingham Palace every day?
8) How much time does London Bridge open for big boats?
9) What can you find in the new Docklands area?
Фото виконаних завдань надішли (можна надсилати до 01.05 включно)


(27.04) Wednesday, the twenty-seventh of April
Great Britain. Grammar
1. Ex.1(a), p.165 – переглянь відео про наступні часові форми:
Past Simple

Past Perfect

Past Continuous

2. Ex.1(b) p.165 – напиши речення, використовуючи слова в дужках в Past Simple or Past Perfect.
3. Ex.2, p.165 – постав питання до кожного речення, починаючи зі слів, що в дужках. В усіх реченнях вживай Past Perfect (письмово).
Ex.3, p.166 - обери правильний варіант (1c, 2,b - зразок)

Homework
Task 1. Choose the right variant (письмово, лише номер речення і варіант відповіді)
1) While they travelled / were travelling they met / had met a lot of interesting people.
2) She slept / was sleeping when the alarm clock rang / had rang.
3) Before the bell rang we did/had done our classwork.
4) When we entered the hall, the music played / was playing loudly.
5) What were you doing / did you dwhen I called / had called you last night?

Task 2. Open the brackets (постав дієслова у правильній формі, письмово)
Приклад: When I came to their house Janet was cooking the dinner.
(Коли я прийшов - простий минулий час (Past Simple), Janet була у процесі виконання (дії), вона готувала вечерю,а процес у минулому в англійській мові передається часом Past Continuous, тобто записуємо was cooking. В кожному реченні є подібна ситуація: процес у минулому та проста завершена дія в минулому; в питальних реченнях своя будова, все є у відео) 
1) We _____(sit) in a cafe when you ______(call).
2) What you_____ (to do),when I _____(to call) you?
3) Julie _______(watch) a film when she _______(hear) the noise.
4) What _________(they/do) at 9 pm last night - it was really noisy?
5) Mike_______(take) a shower when the telephone ______(ring).
Фото цих двох вправ надішли


(26.04) Tuesday, the twenty-sixth of April
Подорож до Австралії "Greetings from Australia"
1. Learn new words:
wax [wæks] - віск
fascinating [ˈfæsɪneɪtɪŋ] - захоплюючий
2. Ex.1, p.162. Listen to the text and answer the questions -> "Great Time in Australia" (дай короткі відповіді на запитаня, письмово)
3. Listen to the text -> "Susie and Peter Telling about London Sights"
Ex.3, p.163 - назви місця в порядку згадування їх в аудіозаписі (усно)
Ex.4, p.164 - complete the sentences (доповни речення, письмово - записати в зошит лише слова, якими треба доповнити речення)
4. Ex.2, p.163 - Уяви, що ти зараз знаходишся в АвстраліїНапиши листівку (як в першому аудіозаписі), відповідаючи на запитання вправи.
Зразок (Листівка із Шотландії):
Письмові вправи надішли у Viber


(22/04) Friday, the twenty-second of April
Визначні місця Києва
1. E3b, p.158-160 - read the text (прочитай текст про визначні місця у Києві)
2. Ex.5, p.161 - Доповни речення згідно з прочитаною інформацією у тексті (письмово)
3. Do the test (перейди за посиланням і виконай тест за прочитаним текстом у впр.3b) -> "Kyiv"


(20.04) Wednesday, the twentieth of April
Визначні місця Лондона
1. Запиши у словник слова, вивчи їх (с.156, із транскрипцією)
an architect -  архітектор
a dome - купол
heating - опалення
a skyscraper - хмарочос
to collapse - виснажуватися, руйнуватися
to destroy - знищити
to save - зберігати
to whisper - шепотіти
huge - величезний
medieval - середньовічний

Task 1. Complete the sentences with the words from Vocabulary Box - доповни речення словами з Vocabulary Box (p. 156). (Письмово, лише номер речення і слово)
1. This fantastic ... was painted inside by a great artist.
2. If you are not careful, fire can ... the forest.
3. You don’t have to ..., no one can hear us.
4. New York is best viewed from ... .
5. Mummy baked a ... chocolate cake for me. It was incredible!
6. The dome ... long ago.
7. The house has got the ... and air conditioning system.
8. This fascinating hotel was designed by a famous ... .
9. We couldn’t take our eyes off this ... castle. It was something marvelous!
10. We’re trying to ... money to buy a house

2. Послухай аудіозапис і прочитай -> "Some Famous Landmarks of London" (c.155-157)
3. Ex.2, p.157 - напиши true/false (згідо з прочитаною інформацією попередньої вправи), виправ помилки в неправдивих реченнях і запиши правильно.
4. Homework (Домашнє завдання)
Write which of the places in ex.1, p.155-157  you would like to visit and why. (Напиши 5-7 речень про те, які  місця, описані у впр.1, с.155-157, ти б хотів(ла) відвідати і чому)
Фото виконаних письмових вправ надішли


(19.04) Tuesday, the nineteenth of April
Вирушаємо у подорож
Ми починаємо вивчати нову тему "Визначні місця світу"

1) Пригадай
Answer the guestions: (усно)
1. What is the capital of Great Britain?
2. Where is it situated?
3. What names is usually London associated with?

2) Vocabulary practice
guide book - книга для туристів (путівник)
be typical - бути типовим
art gallery - мистецька галерея
look around - шукати, дивитися (навколо)
go on a (guided) tour - вирушити у тур/подорож (з гідом/екскурсоводом)
get lost - заблукати (загубитися)
Письмові вправи:
Ex.1, p. 153 - Поєднай слова з їх значенням (лише номер речення і літера).
Ex.2, p.154 - обери слово, щоб утворилося словосполучення.
Ex.3, p.154 -  доповни речення поданими словами, записати лише слова, речення не треба.
Домашнє завдання
Ex.4, p.154 - дай відповіді на запитання.
Фото надішли у Viber


(15.04) Friday, the fifteenth of April
Повтори вивчений матеріал теми і пройди тест -> "Entertain Yourself. Test"
Тест відкритий до 17.04 включно


(13.04) Wednesday, the thirteenth of April
Відвідування театру, кінотеатру
Прочитай текст про життя У. Шекспіра на с.179 та дай відповіді на запитання після тексту
Надішли фото вправи



(12.04) Tuesday, the twelfth of April
Відгук на кінофільм після його перегляду
Фільм "Сутінки" ("Twilight")
1) Ex.5(а), p. 174 - прочитай і переклади тексти (усно)
2) Ex.5(b),p.175 - скажи, чи правдиві твердження, якщо не правдиві, їх потрібно виправити і написати правильно (письмово)
3) Ex.6, p.175 - дати відповіді на питання (письмово).
Надішли фото цих вправ
 

(08.04) Friday, the eighth of April
Рекомендації щодо перегляду фільму чи вистави
1) Do ex.1, p.152 - read Bill's review of the film and write a short review of film you like.
Прочитай відгук Біла про переглянутий фільм. Напиши свій відгук (письмово). Користуйтеся питаннями з таблички "Learning Tips" нижче (у підручнику);
paragraph - це абзац
Фото вправи надішли на Viber


(06.04) Wednesday, the sixth of April
Театральне мистецтво минулого та сучасності
1.  Do ex.4, p.150 - read and translate the dialogues (усно)

2. Answer the questions: (письмово)
1) Do you enjoy watching films?
2) What do you prefer: watching films on television or going to the cinema?
3) What kind of films do you like watching most?

3. Read the text
MY VISIT ТО THE CINEMA
        I really enjoy going to the cinema; it is one of the favourite pastimes even though I don’t really go there often. Fortunately, the cinema isn’t too far away from where I live and I can get there by bus within ten minutes. I am very lucky to live in a big town because it means that I have a choice of cinemas and a wider choice of films. Watching films is always very relaxing and entertaining. The convenience of the cinema is that you can choose what time you want to go because there are usually a number of showings. You know, it is popular to go out somewhere first and then go on to a late-night film. The cinema is particularly popular among students because they don’t have to pay full price for some films and is therefore a reasonably cheap form of entertainment. There are a variety of films available today. I especially like comedies or love stories. Detective stories with a lot of action and suspense grab my attention also. I particularly enjoy films where you become so involved with the story that you forget you are sitting in a cinema. The last film I went to see was an American comedy (Thriller called «Who’s Watching the Baby-sitter? »). I really enjoyed it because it was funny, it had a lot of action in it and the end was so unexpected. Nowadays cinemas are so comfortable that it is almost like being at home so it is a luxury to go to the cinema.
TRUE/FALSE (письмово, лише номер речення і слово True/False)
1. I often go to the cinema.
2. I am so happy that I live in a town.
3. Students don’t like going to the cinema.
4. I don’t like detective stories.
5. The last film I saw was not interesting.
6. It wasn’t predictable.
7. Cinemas are uncomfortable today.
8. My favourite type of films is comedy.
9. I like going to the cinema in the afternoon.
10. It takes me a lot of time to go to the cinema.
11. We can watch different types of films in our cinema.
12. Going to the cinema isn’t cheap for the students.
Фото письмових вправ надішли на Viber


(05.04) Tuesday, the fifth of April
Враження від переглянутого кінофільму

1)Запишіть у словники наступні слова (c.149) та вивчіть їх:
an action  - дія
an audience - аудиторія, глядачі
a cast - акторський склад
a performance - вистава, гра, кіносеанс
a play - спектакль
a scenery - вид
a stage - сцена
to act - грати
to perform - виконувати (роль)
to stage - інсценувати, поставити 

2) Прочитайте діалог на с.148-149 та дайте усно відповіді на запитання після нього.
3) Do ex.2, p.149 (письмово)
4) Answer the questions (письмово)
1) Do you often go to the cinema/theatre?
2) When did you go there last time? 
3) What’s your favourite film/play? Why? (use these words: moving, enjoyable, catchy, convincing impressive, wonderful...)  (користуйтесь прикладами із впр.4, с.150)
Фото письмових вправ надішли на Viber


(01.04) Friday, the firdt of April
Улюблені кіногерої сучасних підлітків

1) Повтори типи фільмів виконавши цю вправу:
Ex.1 - Match the types of films and the descriptions (письмово, лише номер і літера)
Розминка. Прочитай жарт:
Read the joke
A man was at the theatre. The man was sitting behind two women who were continuously  chattering. Leaning forward, he tapped one of them on the shoulder.
-- “Pardon me, Madam,” he said, “but I can’t hear anything”.
-- “You are not supposed to  -- this is a private conversation”, she said . 
2) Опрацюй правило на с.146 та с.199 на вживання  зворотніх займенників (Reflexive Pronouns)
Також переглянь відео "Зворотні займенники в англійській мові"
Виконай завдання письмово:
Ex. 1, p.146 - доповни речення зворотним займенником
Приклад:
1) Can you translate these sentences yourself? (Ти можеш перекласти ці речення сам?)
Ex.2, p.147 - доповни речення зворотним займенником
Приклад:
1) She can look after herself.
Фото письмових вправ надішли на Viber

! Пройди тест -> "Reflective and Relative Pronouns" (зворотні та відносні займенники)



(30.03) Wednesday, the thirtieth of March
Різні види кінофільмів. Відносні займенники Which, Where, Who 

1.  Прочитай правило вживання таких займенників в англійській мові:
Займенники WHO (хто), WHICH (THAT(котрий))WHERE (де) вживаються для зв'язку головного речення з підрядним, для введення в речення додаткової інформації про людину або предмет. Вони пишуться після іменника,до якого вони належать
ПрикладTake an apple which I put on the table. - Візьми яблуко,яке я поклав на стіл.

WHO -> якщо ми говоримо про людей (a person/ people)
WHERE -> якщо ми говоримо про місце (place)
WHICH -> якщо ми говоримо про річ, предмет (thing)
THAT -> thing/people

Переглянь відео про вживання займенників -> WHO (хто), WHICH (THAT(котрий))WHERE (де) 
2. Do ex. 4, p.145 (письмово)
1) Обведи займенник і надпишіть (як у відео!), про що говориться в цьому реченні (a place, a thing, a person), також підкресліть іменник, до якого належить цей займенник.
2) Склади 3-4 аналогічних речення про фільм, місце, героя фільму або книги (письмово)

3. Запиши слова у словник  разом із транскрипцією (вона є у підручнику на с.145), вивчи їх:
an adventure - пригода, пригодницький фільм
a documentary - документальний фільм
an evil - зло
a power - сила
a romance - роман, фільм про кохання
 a teenager - підліток
enjoyable - приємний
Склади з ними 3-4 речення вживаючи вивчені на уроці займенники (можна комбінувати слова в одному реченні) (письмово)
Фото письмових вправ надішли на Viber


29.03 Tuesday, the twenty-ninth of March
Перегляд фільмів у кінотеатрі
1) Прочитай тексти на с.143-144 (про відомі фільми та мультфільми) і дай відповіді на запитання впр.1, с.142 письмово
2) Впр.3, с.144- Find in the text (знайти у текстах):
- different film genres (kinds of films) (жанри фільмів)
-words to describe characters (слова, якими описуються герої)
- words to describe films: The film is... It has...(слова, які описують фільми/мультфільми, тобто який фільм, враження) письмово по кожному тексту
Фото письмових вправ надішли у Viber


Friday, the twenty-fifth of March
Порівняння та обговорення найвідоміших фільмів
Переглянь відеоурок та виконай завдання, які є у відео
Homework
Ex.7, p.142 - склали діалог (пропозиція друзям піти ввечері разом у кіно/театр...)
Фото цієї вправи надішли у Viber


Wednesday, the twenty-third of March
Кіно і театр. Мій улюблений фільм

Do you enjoy watching films?
What's the last film you have seen?

1) Запам'ятай типи фільмів:
a comedy - кінокомедія
a science fiction film - науково-фантастичний фільм
a cartoon - мультфільм
a historical film - історичний фільм
a horror film - фільм жахів
a musical - мюзикл
an action film - екшн/бойовик
a thriller - трилер
a fantasy - фентезі
a family film - сімейний фільм
an adventure- пригодницький фільм 

Ex.1, p.138 - look at the types of films. Match them with the pictures. (Подивись на типи фільмів, поєднай їх із картинками), усно
Ex.2, p.139 - поєднай тип фільму із його визначенням (письмово, лише номер і літера)

2) ! Vocabulary Box p.139 (вивчи нові слова)
entertainment - розвага
leisure - відпочинок, дозвілля
to entertain - розважати
to have leisure - відпочивати

3) Ex.4, p.139 - які фільми тобі подобаються, а які ні?
Напиши в зошиті відповідь.

4)  Ex.6, p.139 - розташуй прикметники у 2 колонки (позитивне значення і негативне значення)
(скористайся словником самостійно)

5) Homework
Розкажи про свій улюблений фільм (назва, тип фільму, чому він тобі подобається (використай прикметники з попередньої вправи) письмово
Фото письмових вправ надішли на Viber


Tuesday, the twenty-second of March
Повтори вивчений матеріал з теми "Doctor! Doctor! та пройти тест -> "Doctor! Doctor! Final Test"


Friday, the eighteenth of March
Граматика (Past Perfect). Повторення

1) Повтори правило вживання минулого завершеного часу в англійській мові:


2) Виконай впр.9, с.130 - об'єднай два простих речення в одне з використанням Past Perfect і поєднувального слова, поданого у дужках.
before -  перед (перш ніж)
after - після

Приклад:
1. Before I had my lunch, I had washed my hands (Перш ніж пообідати, я помив руки. - давніша дія - помив руки, тому ця частина речення вжита у Past Perfect)
Виконай цю вправу до кінця (письмово)

3) Пройди тест -> "Past Perfect"

Бажаю гарних і спокійних вихідних



16.03.2022 Візит до лікаря. Повторення

1) Ex.3, p.126 - say what people do if they ... (скажи, що роблять люди якщо їх щось турбує, усно)
Наприклад: If they have a headache, they take some medicine.

2) Запиши слова у словник зі с.127, вивчи їх:
ambulance - швидка допомога
blood - кров
chest - груди/грудна клітка
an injection - ін'єкція/укол
a pain - біль
an X-ray - рентген 
 to bleed - кровоточити

3) Ex.4, p.126 - a) read the text and b) answer the questions (письмові відповіді на запитання за змістом прочитаного тексту)

4) Ex.5, p.127 - read the letter and make 7 questions (прочитай лист Kate до Ann та склади 7 запитань за змістом прочитаного листа, письмово)
Фото письмових вправ надішли мені особистим повідомленням.

15.03.2022 Як вберегтися від захворювань

Повторимо вивчені слова теми здоров'я. Словникова вправа:
Ех.1 - fill in the missing letters:

   

Впр.1, с.125 - поєднай словосполучення (письмово)

впр.2, с.125 - прочитай текст, заповни пропуски поданими словами (письмово)

Останні дві виконані вправи надішли на Вайбер особистим повідомленням.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.