8 клас

(08.06) Wednesday, the eightth of June
Повторення
Повтори правило вживання артиклів на с.241. Виконай вправу -> Article -the- With Geographical Names
Бажаю добре відпочити на літніх канікулах!


(07.06) Tuesday, the seventh of June
Повторення
1) Виконай цікаву вправу (завдання є у відео) -> Present Perfect and Continuous
2) Повтори правило на с.248 у підручнику. Виконай тренувальну вправу -> Passive Voice
Фото результатів надішли


(01.06) Wednesday, the first of June
Повторення
1) Виконай впр.11, с.229 та впр.12, с.229-230 письмово (вправа 13 допоможе тобі дати правильні відповіді)


(31.05) Tuesday, the twenty-first of May
Writing Test (Контроль письма за ІІ семестр)
Do the Test ➜ "Writing. Term II"
! Завдання необхідно виконати до 5 червня 23:00


(25.05) Wednesday, the twenty-fifth of May
Reading Test (Контроль читання за ІІ семестр)
Do the test (в тесті є текст, прокручуйте його, нижче нього буде завдання) ➜ "Reading. Term II"
Виконати до 29.05 включно
Зараз великий наплив на сайт, тому краще виконувати контрольні рано вранці або ввечері


(24.05) Tuesday, the twenty-fourth of May
Listening Test (Контроль аудіювання за ІІ семестр)
Уважно прослухай  інструкцію виконання контрольної роботи у відео. Дату пишемо сьогоднішню.
Під час виконання контрольної роботи можна зупиняти відео паузою, щоб ретельно прочитати завдання та питання. Бажаю успіхів!!!
! Роботи прислати до 29.05 включно



(18.05) Wednesday, the eighteenth of May
Повторення
1) Повтори правила вживання дієслів в активному і пасивному станах ➜ "Active and Passive Voice" та "Present Perfect Active and Passive Voice"
2) Виконай наступні дві вправи:
- в першій вправі доповни речення поданими дієсловами, ставлячи їх в потрібній формі пасивного стану (теперішній час у пасивному стані або минулий час у пасивного стані)
- в другому завданні перероби речення із активного стану дієслова у пасивний за зразком
Надішли фото виконаних вправ


(17.05) Tuesday, the seventeenth of May
Написання електронного листа
1) Впр.2, с.223-224 - прочитай електронні листи про враження туристів від англомовних країн
2) Напиши подібний електронний лист про одну з англомовних країн, чим вона вражає, що б ти хотів відвідати в першу чергу, що ти знаєш про цю країну.
Фото листа надішли


(11.05) Wednesday, the eleventh of May
Подорож до Британії
1) Впр.1,с.220 - дай відповіді на запитання (письмово)
2) Впр.2,с.220-221 <- послухай діалог, познач речення після тексту True/False (письмово)
Надішли фото  вправ вчителю 


(10.05) Tuesday, the tenth of May
Україна. Клімат
1. Запиши та запам'ятай слова:
to influence - впливати
an influence - вплив
certain |ˈsəːt(ə)n| точний
to be caused |kɔːzd| бути причиною
to determine |dɪˈtəːmɪn| визначати, заміряти
average |ˈav(ə)rɪdʒ| середній, звичайний
2. Ex.8, p.218-219 - read the text 
3. Task 1. Choose the right option: ➜ "До впр.8, с.218-219" (письмово)
Надішли фото цієї вправи вчителю 


(09.05) Monday, the ninth of May
Англомовні країни. Канада
Ex.7а, p.216-217 -  доповни текст інформацією про Велику Британію зі с.217, речення пиши у Passive Voice (правила на с.208 та на уроці за 29.04) (письмово)
Ex.7b, p.217 - cамостійно напиши речення з інформацією про Канаду (с.217) у пасивному стані як у впр.7а, с.216-217 (письмово)
Надішли фото цієї вправи вчителю      
   

(03.05) Tuesday, the third of May
«Ukraine. The geography and climate»
1. Read the names of the countries ex 4a p 214
2. Write new words into your vocabularies and learn them (p.216):
An area – територія, площа
a border – кордон
a territory – територія
flat – рівнина
major – головний, основний
mountainous – гірський
to border on – межувати з
to stretch – простягатися
certain |ˈsəːt(ə)n|- точний
to be caused |kɔːzd| - бути причиною
to determine |dɪˈtəːmɪn| - визначати, заміряти
an average |ˈav(ə)rɪdʒ| - середній, звичайний
3. Ex.4b, p.214-215 - read and translate the text , watch the video (усно)
4. Ex.5, p.216 - доповни речення за прочитаним текстом на с.125 (усно)
5. Ex 6 p 216 - answer the questions (письмово)
Надішли фото цієї вправи вчителю
6. Виконай тест -> Ukraine. Climate and Geographical Position
Тест відкритий по 04.05 включно


(02.05) Monday, the second of May
"The United kingdom of Great Britain and Northern Ireland"
1. Write the words into your  vocabulary and learn them (p.213):
A climate –клімат
a compass – компас
an island- острів
a strait- протока
a zero – нуль
mild – помірний
to occupy – займати
to separate – відокремлювати
to surround – оточувати
to be situated - бути розташованим
to be washed - омиватися

2. Ex.2, p.212-213 - read and translate the text. (усно)
3. Answer the questions (письмово):
1) Where is the UK situated?
2) How many parts does Great Britain consist of?
3) By what is Great Britain surrounded?
4) Why is the climate so mild?
5) What is the weather of the UK?
6) How many parts does Great Britain consist of?
7) What is the most beautiful lake in Scotland?
8) What are the rivers of the UK?
9) What is the temperature of the UK?
10) Where is London situated?
Надішли фото цієї вправи вчителю
4. Пройди тест -> Present Perfect Passive
тест відкритий по 03.05 включно
Зараз сайт погано працює, краще пройти тест ввечері


(27.04) Wednesday, the twenty-seventh of April
Британські міста. Present Perfect Passive
1. Read the rules of  forming  Simple Tense and Present Perfect Passive forms. Прочитай правила на с.208-209.
Passive Voice демонструє, що людина або яка-небудь річ, що виступає підметом в реченні, відчуває дію на собі. Тобто, питання ставиться не хто що робить?, а що робиться над ким / чим?
Present Perfect Passive
Пасивний стан у Present Perfect створюється шляхом додавання допоміжного слова been після has / have та дієсловом у 3 формі або з закінченням -ed. Ця форма дієслова вживається, коли дія відбулася в минулому, але все ще актуально зараз, і результат його видно в сьогоденні.
Формула утворення:
Іменник + has / have + been + дієслово з закінченням -ed або у 3 формі
Приклад:
1) The house has already been built. It is wonderful – Будинок був вже побудований. Він прекрасний (Дія відбулася в недалекому минулому, але результат його видно в сьогоденні)
2) The house has not been built yet. - Будинок ще не побудований.
Порівняй:
(Активний стан) They have just fired John. - Вони тільки що звільнили Джона.
(Пасивний стан) John has just been fired.- Джона тільки що звільнили.

2. Ex.3, p 209 - розкрий дужки, постав дієслова у пасивний стан часу Present Perfect Passive (письмово)
Example:
The issue of the school newspaper has been released already.
3. Ex.4, p.209 - зроби з поданих речень питальні (?) та заперечні (-) речення. (письмово)
Надішли фото цієї вправи вчителю
4.Task 1. Do the task, use Present Perfect Passive. (Доповни речення письмово)
Надішли фото цієї вправи вчителю:
1) We ... to a party.
have invited
have been invited
has invited
has been invited

2) The test ... without mistakes.
has written
have written
has been written
have been written

3) The exercises ... to all the students.
have given
have been given
has given
has been given

4) The prize ______.
have already given to the winner.
has already been given to the winner.
have already been given to the winner.
has already been gave to the winner.

5) A taxi ... yet.
hasn't been called
haven't been called
hasn't called
haven't called

6) ....the new project … this year?
Has, been finished
Was , finished
Is , finished
Have , been finished



(26.04) Tuesday, the twenty-sixth of April
1. New Vocabulary (запиши у словники разом із транксрипцією, с.206, вивчи їх):
a fisherman- рибалка
an industry- промисловість
an inhabitant- житель
population – населення
a sailor – моряк
to inhabit- населяти
industrial – промисловий
to be proud of – пишатися
to be buried –бути похованим

2. Listen to the text  (ex.6, p.206) -> Listening, p.206 
Answer the questions (дай відповіді на питання за прослуханим текстом) (письмово):
(деякі відповіді ти можеш також знайти у впр.7, с.207; пиши короткі відповіді)
1 What kind of country is the UK?
2. What don’t Scottish/Welsh people like?
3. What are the biggest industrial cities in the centre of England?
4. Where do many sailors live?
5. In what city is there a royal port?
6. Where was Shakespeare buried?
7. Who is especially proud of their language?
8. Do the people of the UK speak the same language?

3. Task 1. Complete the table (доповни табличку)(письмово)
Фото письмових вправ надіщли


(20.04) Wednesday, the twentieth of April
Сполучене Королівство: географія і клімат
1. Пригадай правила вживання артикля THE з географічнми назвами (з попереднього уроку, а також с.201)
Виконай тренувальну вправу (усно)-> Артиклі з географічними назвами
2. Remember! p.203
I live IN the North. => in the large area of the world - стосується великої території, частина світу (Північ)
I live IN the northern part of Scotland.  (inside Scotland, northern half - знаходитися в середині країни, але ближче до її півночі)
- France borders Spain TO the north.  (that is, "on the north side" - межа з певної сторони)
France is located TO the north of Spain (Франція розташована ближче до північної сторони Іспанії,  тобто напрямок)

3. Ex.1,p.203 - do the quiz about Ireland (усно)
4. Послухай -> Brian Reading a Book about Ireland
Перевір свої відповіді у впр.1, с.203
5. Ex.3а, p.205 - встав артикль the, де необхідно (письмово)
6. Task 1. How much do you remember about Ireland? Complete the sentences (Що ти знаєш про Ірландію? Письмово, записати лише слово)
1) The longest ________in Ireland is the Shannon.
2) The Patron saint of Ireland is St _______.
3) "Lough" is another word for _____.
4) _________are fairy people in old Irish stories.
5) The symbol of Ireland is the_______.
6) Ireland is situated in the _______of Europe.
7) The capital of Ireland is________.
Домашнє завдання
7. Task 2. Write your answers about your country. (Напиши відповіді про свою країну) (письмово)
1) What's the capital of Ukraine? Where is it? (географічне положення України, використовуй тут слова із правила на с.203, напрямки)
2) Does it have borders with any other countries? (з якими країнами межує)
3) What are the biggest cities in Ukraine?
4) What is the national symbol of Ukraine?
Фото письмових вправ надішли


(19.04) Tuesday, the nineteenth of April
Навколо світу. Міста Великої Британії 
Ми починаємо вивчати нову тему: Георафічний ракурс. Geographical Outlook
Перевір, наскільки добре ти орієнтуєшся в географічних назвах:
1. Do ex.2, p.200 - дай відповіді на питання (відповіді у табличці нижче запитань) (письмово)
Remember!
Прочитай правила вживання означеного артикля the із географічними назвами на с.201
Перевір себе. Переглянь презентацію -> Article "the" with the Geographical Names
2. Do ex.3, p.201 - put "the" or nothing(-) (доповни речення артиклем the де потрібно) (письмово)
3. Task 1. Fill in "the" or nothing(-) (як у попередній вправі) (письмово)
Можна зробити скрін вправи і на ньому вставляти артиклі або прочерк.
1) _____Pacific Ocean has many different types of fish.
2) _____Nile is a very beautiful river.
3)Her husband comes from ____California.
4)They crossed ___Black Sea by boat.
5) He has always wanted to visit ____Rome.
5) ____Carpathian Mountains are very beautiful.
6) Have you ever been to ___Netherlands?
7) ___New York has a population of 16 million people. What's the population of ___Ukraine?
Фото виконаних вправ надішли у Viber



(13.04) Wednesday, the thirteenth of April
Повтори вивчений матеріал теми "Преса. ЗМІ" (с.182-198) та пройди тест -> "Broaden Your Mind: a Daily, a Weekly, a Monthly..."
Тест відкритий до 15 квітня включно, не зволікайте з виконанням. Від цього залежить ваш тематичний бал.



(12.04) Tuesday, the twelfth of April
Улюблене видання. Повторення
1) Ex.1, p.199 - прочитай електронний лист
2) Напиши подібний електронний лист про улюблену газету чи журнал або впр.2, с.199 (написати коротку інформацію про журнал/газету згідно з пунктами і питаннями у рамці)
Фото вправи надішли на Viber


(06.04) Wednesday, the sixth of April
Характеристика періодичного видання

1. Ex.8, p.198 - read the news (усно) and write questions to one of the heroes (письмово(Прочитай новину зі шкільної газети. Напиши 8-9 питань до одного з героїв статті використовуючи питальні слова  When...? What...? Who...? Where...? How...? Why...? How many...?)
Example: 
When did you save your friends from a fire? (Коли ви врятували ваших друзів з вогню?)
What was coming from a chemistry lab, Sarah? (Саро, що йшло/виходило з кабінету хімії?)
Фото письмової вправи надішли на Viber


(05.04) Tuesday, the fifth of April
Улюблені газети та журнали підлітків. Mixed Tenses (Часи дієслів)
1) Впр.1, с.194 - дай відповіді на запитання усно
2) Впр.3, с.195 - прочитай про що підлітки люблять читати, які теми їх цікавлять
Впр.3b, с.195- письмово
3) Task 1. Complete the sentences with the words below (письмово)
fun    famous    comics     future    character  
horoscopes    fashion    sports   interesting    magazine

     I like reading_________ and magazines. My favourite comics _________ is Alan Ford. Every Monday I buy "Hi". It is a _________ for school kids. It's very _________.
I'm interested in clothes and models so I always read about _______. I also read all about _______ people like film stars and singers. My brother reads ________page because he wants to know everything that's going on in the world  of football. We all want to know what will happen in the_________.That's why we often read our ________. It's _________.

4) Task 2. Write a short presentation/information about any magazine or paper you like (Напишіть коротко про журнал чи газету, який ви любите читати, чи коли-небуть читали (як у попередній вправі) (письмово)
Фото письмових вправ надішли на Viber


30.03 Wednesday, the thirtieth of March
Преса в США. Mixed Tenses

Виконайте граматичні вправи
Табличка з часами дієслова в розділі "На допомогу учням"
Do ex. 1, p.191 (усно)
2.Do ex.2, p.192 (письмово) (лише номер речення і варіант відповіді)
3. Do ex.3, p.192 (письмово) (надписати в реченнях олівцем час, в якому вжите дієслово над самим діесловом, а дієслово підкреслити)
4. Do ex.4, p.192 (письмово)
5. Task 3. -  complete the sentences with the correct form of the verbs. Use Present Perfect or Past Simple. Розкрийте дужки в реченнях. Користуйтесь правилами, табличками, наведеними нижче:
(письмово)
1) I (to do) my homework yesterday.
2) He just (to come) home.
3) I (not see) him since 2010
4) Tom (to answer) all her e-mails last week.
5) Oh, close the window! Look, all my papers (to fall) on the floor because of the wind!
6) They (to meet) in a small cafe 1 hour ago.
Фото останньої вправи надішли на Viber
Слова-маркери цих часів:
Past Simple
Yesterday
Last week / month / year
In 1995….
3 hours / minutes ago

Present Perfect
Already  Always  Never
Ever  Just  Yet  Lately
This week / month / year
For  Since


29.03 Tuesday, the twenty-ninth of March
Британська преса
1. Запишіть слова у словник (разом із транскрипцією) (с.189)
finance - фінанси, гроші
an item - пункт, питання; предмет
a heading - заголовок
a headline - заголовок
quality - якість
to cater - постачати продукти, забезпечувати продуктами
to cover - покривати, накривати
to catch the eye - притягувати погляд
to provide material about (something) - надавати матеріали про щось
to succeed in doing smth - добитися чогось

Do ex.1, p.189 - listen -about British newspapers and newspapers
Скажіть, до яких головних груп вони (газети та журнали) належать?

2. Do ex.2, p.189 - complete the sentences (письмово)
3. Do ex.3, p.190 - divide the newspapers into quality papers (впливові/серйозні газети and tabloids (газети низької якості/малоформатні (в яких мало якісних текстів, можуть містити неправдиву інформацію, в них більше малюнків) (письмово)

4. Task 2. - match the kind of newspaper with its characteristics (усно)
5. Do ex.4, p.190 - прочитайте назви британських журналів, здогадайтесь, про що вони. Який журнал ви б вибрали почитати? Чому? (письмово)
Речення почніть так: 
I think, the magazine "_____" is about music (залежно від назви) and_______. 
I believe that we can find a lot of information about________,______in it.
Або To my mind, this publication is about_____.
To my mind, this magazine is for young people/ adults/ children/ for those who like_______.
I think that this magazine helps readers relax/enetertain/ find information about_______.
It offers interesting ideas on cooking/fishing і таке інше... (залежно від обраного журналу)
Фото останньої вправи надішли на Viber


Wednesday, the twenty-third of March
Українська преса. газети та журнали

Запишіть слова, що на с.186, у словник (із транскрипцією), вивчіть їх
a journalist - журналіст
an official - офіційний
a periodical - періодичне видання
press - преса, книгодрукування
society - суспільство
a trade - професія, галузь
to appeal - приваблювати, звертатися
to guarantee - гарантувати
to increase - зростати, збільшувати
to subscribe to - передплачувати (про пресу)

Do ex. 2, p.185 - read and translate the text (усно) 
Do ex.4, p.187 - доповни речення (письмово)

Task 1. Guess and write (встав слова зі c.186) (письмово)
1) To agree, to accept and pay for a curtain number of periodicals________
2) Someone who writes for a newspaper, or edits a magazine_________
3) The people as a whole________
4) A magazine or a newspaper that is published regularly________
5) Become or make greater in size, amount, or degree.________
Фото останньої вправи надішли на Viber


Tuesday, the twenty-second of March
"Преса" (A Daily, a Weekly, a Monthly...)

1. Do ex.1, p.182 - guess and match
Read the text (1b) and check your answers. (усно)

2. Запишіть слова у словник (разом із транскрипцією, вона у підручнику), вивчіть їх.
a compositor - композитор; верстальник (тексту)
a correspondent - кореспондент
a machine - машина (верстат)
to deliver - розностити, доставляти
to print - друкувати
means of comunication - засоби комунікації
Do ex.2, p.183 доповни речення за змістом прочитаного тексту (усно) 
Do ex.3, p. 183 доповни речення словами (письмово) (короткий запис)
Do ex.4, p.184 поєднай колонки (письмово) (короткий запис)

3. Прочитайте на с.184 різницю між періодичними виданнями в табличці "Remember"
(Періодичні видання, які виходять щоденно, називаються a daily paper, ті, що випускаються раз на тиждень - a weekly newspaper/magazine, а ті, що раз на місяць - a monthly)

16.03.2022 Лексико-граматичний тест

Виконай наступні завдання (на фото нижче):
1) поєднай слово із перекладом
2) впиши необхідне слово згідно зі змістом речення
3) поєднай слова з їх визначенням
4) перетвори речення з активного стану дієслова в пасивний стан в Past Simple Passive (правило в в попередніх уроках та у відео на минулому уроці)
Приклад:
Подане речення: He wrote a poem yesterday. (активний стан дієслова to write у простому минулому часі)
Необхідно записати так: A poem was written by him yesterday (пасивний стан цього ж дієслова у простому минулому часі)

Фото виконаних завдань надішли мені особистим повідомленням


15.03.2022 Music is heard everywhere. Повторення

Повтори вивчені граматичні правила
Пасивний стан дієслова теперішній/минулий простий час (Present/Past Simple Passive)
Do ex.9, p.168 (письмово)
Do ex.10, 11, p.168 (
письмово)
Пройди тест -> Passive Voice

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.