2 клас

June, 10
Повторення
1) Повтори назви тварин. Переглянь відео -> Animals
2) Пограй у гру -> What's the Time? (Котра година?)
3) Повтори назви їжі -> Food


June, 7
Повторення
Повторимо вивчену тему 8. Виконай тренувальні завдання -> Module 8. Revision 
(Ці завдання можна виконувати декілька разів, щоб в результаті в тебе вийшло 10/10, таким чином ти закріпиш свої знання)

June, 6
Повторення тем 5-8
Пограй у гру -> Modules 5-8. Revision

June, 3
Діагностувальна робота. Модуль 8
Перш ніж виконувати завдання, прочитай інструкцію:
Завдання 1 - поєднай картинки і слова
Завдання 2  - обери правильний варіант (спираючись на картинки)
Завдання 3 - послухай та пронумеруй
Завдання 4 - подивись на картинки у попередньому завданні та обери правильну відповідь
Тепер виконай діагностувальну роботу (не забудь написати своє ім'я та прізвище у верхньому лівому кутку) -> Module 8. Test
Щоб завершити роботу, натисни FINISH -> Check my answers (Перевірити мої відповіді)-> Зроби фото або скріншот результату та надішли вчителю


May,31
Повторення. Фонетичні вправи
1) Переглянь навчальне відео -> "Phonics c.107" та виконай вправи у робочому зошиті на с.73
2) Виконай тренувальні вправи на повторення вивченого -> Clothes. Revision
Наступний урок - діагностувальна робота


May, 30
Повторення
1) Впр.1, с.98 - прочитай запитання і дай відповіді (усно)
Перевір себе:

2) Впр.2, с.98 - прочитай та обери потрібні слова (відповідно до малюнків), запиши ці речення у зошит (дівчата записують речення про Liz, хлопці - про Den)
3) Робочий зошит
Впр.1,2, с.63 - подивись на картинки, дай відповіді на запитання для кожної картинки окремо


May, 27
Предмети одягу
1) З чого створюють одяг?
Вивчемо нові слова:
silk - шовк
wool  - шерсть, вовна
cotton - бавовна
послухай і повтори слова за диктором -> Vocabulary p.97
2) Впр.1, с.97 - подивись і поєднай усно (з чого роблять одяг)
3) Впр.3, с.97 - подивись на картинки у впр.2, і напиши речення як у зразку:
1. It is silk. (Це шовк).
2. It is wool. (Це шерсть/вовна)
3. It is cotton. (Це бавовна)
4) Робочий зошит
Впр.1, с.62 - подивись і напиши слова
Впр.2, с.62 - подивись і поєднай
5) Пограй у тренувальну гру -> Materials


May, 24
Хобі
1) Вчимо нові слова с.96
student - учень
footbal - футбол
origami - орігамі
paper animals - паперові тварини
Послухай і повторюй за диктором -> Vocabulary p.96
2) Впр.1, с.96 <- послухай і прочитай
Впр.2, с.96 - дай відповіді на запитання (усно)
Перевір себе:
1. No, he isn't
2. No, she isn't
3. Yes, he is
4. Yes, she is
3) Робочий зошит
Впр.1, с.61 - прочитай речення і напиши літеру О (Олег), або А (Анна), або ж В (Обидва)
Впр.2, с.61 - намалюй відому особистість або свого друга (додай йому аксесуар або іграшку, як у текстах про Олега і Анну (у Олега був м'яч, у Анни - сумочка). напиши речення про те, у що одягнений твій герой, що в нього є (м'яч, іграшка можливо, книжка і т.д.), а також додай речення про його хобі. Підказкою є тексти у підручнику про Олега та Анну. 
Фото цієї вправи надішли


May, 23
Предмети одягу. Проєкт
1) Впр.3, с.95 - прочитай як діти описують свою модель (в якому вона одязі)
2)  Робочий зошит
Впр.1, с.60 <- послухай та поєднай (в одному стовпчику описується одна картинка)
3) Впр.2, с.95 -  опиши свою модель (намалюй або виріж та приклей одяг для неї/нього), користуючись впр.3, с.95 (письмово)
Фото цієї вправи надішли


May, 20
Предмети одягу
Підручник с.94, робочий зошит с.59
Переглянь відео і виконай завдання, які є у ньому -> Smart Junior p.94


May, 17
Традиційний одяг
1) Вчимо нові слова теми "Одяг":
jacket [ˈdʒækɪt] - куртка, жакет
socks [ˈsɒks] - шкарпетки
trousers [ˈtraʊzəz] - штани, брюки
Послухай і повтори слова за диктором -> Vocabulary p.92
2) Впр.1, с.92 <- послухай і прочитай текст "Traditional Clothes" ("Традиційний одяг")
Перевір як ти зрозумів:
Yoko  Це Йоко. Вона одягнена у кімоно. Кімоно - це сукня. (Це традиційне вбрання японців)
Tony  Це Тоні. Він одягнений у кільт. Це спідниця (Це традиційне вбрання шотландців)
Mario  Це Маріо. На ньому сомбреро. Це капелюх. (Це традиційне вбрання мексиканців)
3) Впр.2, с.93 - скажи ТАК чи НІ
Перевір себе:
1. Yoko is wearing a dress. - YES
2. Tony is wearing trousers. - NO (He is wearing a kilt.)
3. Mario is wearing a hat. - YES
3) Впр.3, с.92 <- послухай і скажи ТАК чи НІ
Перевір себе:
1. Yes    2. No     3. Yes    4. No
4) Робочий зошит
Впр.1, с.58 - поглянь і обведи слова, потім напиши ці слова.
Впр.2, с.58 - подивись на картинки, допиши She's або He's, а в клітинці впиши літеру (про яку дитину йдеться в описі її одягу)


May, 16
Предмети одягу
1) Впр.1, с.90 <- послухай і прочитай історію (діти планують одягти Коді)
2) Зверни увагу:
I'm wearing jeans. - Я одягнений у джинси.
You're wearing jeans. - Ти одягнений у джинси.
He's wearing jeans. - Він одягнений у джинси.
She's wearing jeans. - Вона одягнена у джинси.
Впр.2, с.91 <-  послухай та вкажи, у що одягнені хлопчик та дівчинка (усно)
3) Робочий зошит
Впр.1, с.57 - подивись на картинку, прочитай речення і запиши імена дітей (дивлячись хто у що одягнений за описом у реченнях).
Впр.2, с.57 - прочитай  і допиши початок речень.
4) Впр.3, с.91 - прочитай опис картинки. Намалюй хлопчика або дівчинку за зразком, напиши в зошиті речення: у що він (вона) одягнені.


May, 13
Clothes (Одяг. Предмети одягу)
1) Вчимо нові слова теми "Одяг":
shorts - шорти
glasses - окуляри
trainers - кросівки
Послухай і повтори слова за диктором -> Vocabulary p.90
2) Впр.1, с.90 <- послухай і прочитай історію (діти планують одягти Коді)
Перевір, як ти зрозумів цю історію:
Малюнок 1:
- Let's get some clothes for Cody (Давай знайдемо одяг для Коді?)
- Ok (Гаразд)
Малюнок 2:
- Look! He's wearing a hat... (Подивись! Він одягнений у капелюх...)
- And trainers (І у кросівки)
Малюнок 3:
- She's wearing glasses (На ній одягнені окуляри)
Малюнок 4:
- Kids! (Діти!)
- Sorry (Вибачте)
- Oops (Упс)
Надсилати нічого не треба. 
В понеділок детальніше розберемо с.90-91 на онлайн-уроці (початок о 12:20). Гарних вихідних!


May, 10
Clothes (Одяг. Предмети одягу)
1) Повтори:
jeans - джинси
T-shirt - футболка
dress - сукня
skirt - спідниця
2)  Впр.1, с.88 <- послухай пісню та заспівай.
Пригадай:
Фраза I'm wearing______ перекладається як Я одягнений у____.
You're wearing ____ Ти одягнений у____.
3) Впр.2, с.89 <- послухай і покажи.

4) Робочий зошит 
Впр.1, с.56 <- послухай і поєднай.
Впр.2, с.56 - доповни речення за зразком.


May, 6
Module 8.  Clothes (Одяг. Предмети одягу)
Ми починаємо останній модуль, який називається "Одяг". Спершу вивчемо нові слова:
1) Vocabulary p.88 <- слухай і повторюй
jeans - джинси
T-shirt - футболка
dress - сукня
skirt - спідниця
2) Впр.1, с.88 <- послухай пісню та заспівай. Назва пісні "Who Am I?" перекладається: "Хто я?"
Твоє завдання - відгадати, про кого з дітей співається (підказки - дивлячись хто в що одягнений)
Зверни увагу!
Фраза I'm wearing______ перекладається як Я одягнений у____.
You're wearing a____ - Ти одягнений у____.
На наступному уроці, який буде онлайн (10.05), все детальніше розберемо, гарних і спокійних вихідних.

May, 3
Діагностувальна робота (Модуль 7)
1) Повтори вивчений матеріал та виконай завдання за посиланням -> Module 7. Повторення
(Фото не надсилати)
2) Перш ніж виконати тестову роботу, прочитай інструкцію щодо її виконання:
Завдання 1 - Подивись і напиши назви їжі.
Завдання 2 - Послухай аудіо і натисни на потрібне віконце.
Завдання 3 - Подивись і напиши подані фрази в потрібні місця.
Виконай тестову роботу -> Module 7. Test
Щоб завершити роботу, натисни FINISH -> Check my answers (Перевірити мої відповіді)-> Зроби фото або скріншот результату та надішли вчителю


May, 2
Фонетичні вправи. Звуки [ð], [θ]
Перейди за посиланням та виконай завдання -> th [ð], [θ]
В завданні 2 треба вимовити слова (якщо не виходить виконати це завдання з телефону - пропустіть його)
Щоб завершити роботу, натисни FINISH -> Check my answers (Перевірити мої відповіді)-> Зроби фото або скріншот результату та надішли вчителю


April, 29
Revision (Повторення)
Повтори вивчений матеріал на с.87 та виконай завдання за посиланням -> Module 7. Повторення
Фото не надсилати

April,26
Їжа. Повторення
1) Впр.1, с.86 - поглянь на картинки і напиши в зошиті, яку їжу дівчинка любить, а яку ні:
1. I like sandwiches.
2.  I like ______.
3. __ ______ _______.
4. I don't like pasta.
5. I don't like ______.
6. ___ ______ ______.
2) Впр.2, с.86 <- послухай, покажи і скажи.
3) Workbook p.55 - перевір себе, наскільки корисну їжу ти споживаєш.
4) Пограй у гру -> "Food" (щоб розпочати гру, натискай на слово start)


April,25
Харчування
1) Вчимо нові слова на с.85, послухай і повтори -> Vocabulary p.85
fish - риба
soup - суп
beans - квасоля
bread - хліб
salad - салат
chicken - курка (курятина)
2) Вчимося ставити запитання "Скільки коштує...?". Подивись на правило на цій же сторінці. 
How much is the soup? (питаємо про продукт в однині, або який не закінчується на -s). Відповідь It's 5 Euros (5 Євро)
How mush are the beans? (питаємо про продукт в множині,  або який закінчується на -s)
They're 4 Euros.
Впр.1, с.85 - задай запитання і дай відповіді (усно)
Приклад:
1) How much are the sandwiches? - They're 10 Euros.
2) How much is the fish? - It's 14 Euros.
Далі самостійно
3) Робочий зошит
Впр.1, с.54 - підпиши продукти
Впр.2, с.54 <- послухай і обведи
Фото с.54 робочого зошита надішли


April,22
Харчування
Переглянь навчальне відео, виконуй завдання, які є у ньому:
В робочому зошиті виконай завдання на с.53
Фото надішли


April, 19
Харчування
1) Сьогодні до вивчених слів теми "Їжа" додається слово 
-> doughnut [ˈdəʊnʌt] - пончик
2) Впр.1, с.82 - послухай та прочитай історію -> "Healthy vs Unhealthy Food" (Корисна і некорисна їжа)
Зверни увагу:
healthy - корисний
unhealthy - некорисний
carrot(s) - морква
What do you have for breakfast? - Що ти їси на сніданок?
It's your favourite breakfast! - Це твій улюблений сніданок!
Workbook p.52 - пронумеруй картинки згідно з прочитаною історією.
3) Виконай тренувальну вправу -> Food


April,18
Щоденні справи
1) Повторимо вивчені фрази на минулому уроці с.80
С.80 - слухай і повторюй за диктором -> Vocabulary, p.80
get up - прокидатися
go to school - йти до школи
go home - йти додому
go to bed - лягати спати
2) Прочитай ще раз тексти на с.80 про Енді з Нью Йорка (США), Ніі з Бангкоку (Тайланд).
Впр.2, с.81 - прочитай і скажи про кого говориться в реченнях (Andy чи Lee)
3) Впр.3, с.81 <- послухай і покажи на певну годину
Перевір себе:
What's the time? - Котра година?
1. It's 4 o'clock. (c)
2. It's 7 o'clock. (a)
3. It's 12 o'clock. (b)
4. It's 9 o'clock. (d)
4) Workbook p.51
Впр.2, с.51 - дай відповіді на запитання про себе (щоб правильно побудувати відповіді на запитання, користуйся прочитаними текстами у підручнику на с.80)
Фото цієї вправи надішли у Viber
Прохання! Не виконувати вправи наперед! Краще вчіть слова, прочитайте текст, який був на уроці ще раз.


April, 15
Щоденні справи
1) Вивчимо слова і вирази, які стосуються щоденних звичок.
С.80 - слухай і повторюй за диктором -> Vocabulary, p.80
get up - прокидатися
go to school - йти до школи
go home - йти додому
go to bed - лягати спати
2) Впр.1, с.80 <- послухай і прочитай про
Енді з Нью Йорка (США), Ніі з Бангкоку (Тайланд).
Що вони роблять кожного дня? (Який у них розпорядок дня?)
! Запам'ятай:
I get up at 8 o'clock. - Я прокидаюся о 8 годині.
What time do you go to bed? - О котрій годині ти лягаєш спати?
At 9 o'clock. - о дев'ятій.
3) Workbook p.51
Впр.1, с.51 - підпиши картинки поданими фразами, і вивчи ці фрази.
Фото сьогоднішнього уроку не надсилати.


April, 12
Харчування. Запитання Do you like...? - Yes, I do/No, I don't

😉Пригадай вивчені слова на попередніх уроках, пограй у гру ->  "Food"
1) с.79 - коли ми хочемо спитати "Чи подобається тобі ________?", ми будуємо речення так:
Do you like____?
Наприклад: Do you like pasta?
Відповідь: Yes, I do. Якщо ні - No, I don't
Це правило є на стор.79 в рамці.
2) Ex.2, p.79 <- listen and point (послухай і покажи)
Перевір себе:
1) + 2) - 3) +
3) Ex.3, p.79 - подивись і скажи за зразком (усно)
4) Workbook с.50 (сторінка можливо не точно вказана, перевірте самостійно)
Ось ця сторінка:
Ex.1 - знайди і обведи слова у кросворді, напиши їх під малюнками
Ex.2 - подивись уважно на малюнки, обведи потрібну відповідь (like або don't like)
5) Напиши в зошиті що ти любиш з їжі, а що ні (за прикладом сьогоднішніх вправ)
Приклад:
I like cereal with milk. I don't like rice.
Виконані вправи нідішли у Viber

Пограй у гру (перетягуй речення на зелене (v) або червоне (x) поле):
Гра може не одразу з'явитися на екрані (якщо це телефон), треба декілька секунд почекати



April, 11
Харчування
1) Сьогодні ми вчимо декілька нових слів на тему "Їжа"
с.78 - подивись на картинки, послухай та повтори слова за диктором -> Vocabulary p.78
chips - картопля фрі
bananas - банани
pasta - паста (макарони)
milk - молоко
cereal - сухий сніданок
juice - сік
tea - чай
2) Впр.2, с.78 <- listen, point and read (послухай, покажи і прочитай)
Зверни увагу:
I'm hungry - я голодний
Yum - смакота (ням-ням)
Do you like chips? - Ти любиш картоплю фрі?
Yes, I do/No, I don't - Так/Ні
I don't like pasta. - Я не люблю пасту (макарони)
I like bananas. - Я люблю банани
Where is my banana? - Де мій банан?
3) Скажи, що ти любиш з їжі (використай сьогоднішні слова або слова зі с.76)
Речення почни так: I like______________.
Запиши це речення в зошит.

Домашнє завдання
Вивчи слова і прочитай ще раз впр.2, с.78
В робочому зошиті (Workbook) не пишемо сьогодні. Наперед не пишіть нічого!


April, 8
Харчування. Моя улюблена їжа
1) Прочитай ще раз пісню на с.77.
У пісні ми почули вираз I like... (Мені подобається... /я люблю...).
Поглянь на правило на стор.78
I like rice. (Я люблю рис)
I like sandwich. I like sandwiches. (Я люблю бутерброд. Я люблю бутерброди.) 
Зверни увагу! Щоб утворити множину слова бутерброд (sandwich), ми додали закінчення -es.
Tomato - tomatoes. (Помідор - помідори)
Більш детально про утворення множини іменників ти можеш дізнатися у цьому відео:
2) Впр.2, с.78 <- послухай в вкажи на ту їжу, яку любить дівчинка (усно)
Перевір чи правильно ти виконав завдання:
Впр.3, с.78 - Скажи, яку ти любиш їжу. Почни речення з I like... (усно)
3) Workbook  (Роб.зошит) p.49
Впр.1, с.49 <- listen and tick (послухай і обери, постав галочку де це потрібно)
Впр.2, с.49 - поглянь і запиши (пригадай, що ми додаємо до іменника для утворення множини?)
Впр.3, с.49 - намалюй свою улюблену їжу і напиши реченням.
Виконані вправи у робочому зошиті надішли у Viber.


April, 5
Харчування. Моя улюблена їжа
Ми починаємо 7 модуль "Моя улюблена їжа"
1) Вчимо нові слова. Послухай -> Vocabulary с.76
Meat - м'ясо
cheese - сир
rice - рис
tomato - помідор 
sandwich - бутерброд (сендвіч)
2) Послухай і заспівай -> "What's Your Favourite Food?" (с.76) (Яка твоя улюблена їжа?)
Текст пісні:
I like meat. (Я люблю м'ясо.)
I like rice. (Я люблю рис.)
I like cheese. (Я люблю сир.)
It is nice. (Він гарний)
I like sandwiches. (Я люблю бутерброди.)
They are good. (Вони гарні)
With tomato and cheese. (З помідором та сиром.)
They're my favourite food. (Вони моя улюблена їжа.)
! Вивчи нові слова, ще раз проспівай пісню


April, 4
Діагностувальна робота
Повтори вивчений матеріал с.64-75
Виконай тест -> Module 6. My Town


April, 1
Повторення
С.75 - повтори вивчений матеріал теми на цій сторінці
Виконай тренувальні вправи:
(в кінці кожної вправи натисни "check my answers" - це означає "перевірити мої відповіді")
-> Road Signs (дорожні знаки)
Результати надішли у Viber


March, 29
Фонетичні вправи с.105
Переглянь відеоурок та виконай завдання, які є у відео:
Повтори вивчені слова з теми "My Town", виконай цю вправу (поєднай картинку із назвою):



March, 28 
Revision. Повторення
Ex.1, p.74 - look, point and say. Where can you find these things? (Подивись і скажи: де ти можеш побачити ці речі?) усно
Ex.2, p.74 - look, point and say (скажи вголос про що говорять ці знаки)
Ex.3, p.74 - read (прочитай і переклади) усно
Workbook p.48
Ex.1, p.48 - look and write (подивись і напиши за малюнком і зразком)
Ex.2, p.48 - read and circle (прочитай і обведи одну схему міста, яка підходить за описом у реченнях)
Ex.3, p.48 - read and write Yes or No (дай відповіді на запитання про твоє місто/село)
Фото цієї сторінки робочого зошита надішли у Viber


March, 25 
Дозвілля. Прогулянка. Дорожні знаки
Сьогодні ми вчимо дорожні знаки.
1) Послухай аудіо -> Vocabulary p.73
Go straight - Йди прямо
Turn right - Поверни направо
Don't turn left - Не повертай наліво
Stop - Зупинись

2) Впр.1, с.73 <- послухай, прочитай і вкажи на знак.
Перевір, чи правильно ти розумієш про що йдеться в тексті:
Та на вулиці. Озирнись! Є блакитні і червоні знаки.
Блакитні знаки: Іди прямо. Поверни направо. Поверни наліво.
Червоні знаки: Не повертай наліво. Не повертай направо. Зупинись!

3) Впр.2, с.72 - про що говорять зображені знаки? Проговори їх вголос.
В зошиті намалюй ці знаки і підпиши їх англійською мовою.
Фото цієї вправи надішли у Viber

4) Workbook (РЗ)
Впр.1, с.47 - подивись і напиши.
Впр.2, с.47 - подивись, обведи потрібну вказівку і розмалюй у потрібний колір.
Фото цієї сторінки робочого зошита надішли у Viber



March, 24 Дозвілля. Прогулянка
Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему "Містечко". Будемо говорити про столицю нашої країни - Київ.
1) Спочатку вивчемо нові слова, послухай як вони звучать -> (с.72 Vocavulary)
church - церква
garden - сад
theater - театр
door - двері
museum - музей
2) Прослухай текст про Київ -> с.72 Kyiv
Перевір, чи правильно ти розумієш про що йдеться в тексті:
    Київ знаходиться в Україні. Він розташований на річці Дніпро. В Києві є сади і парки. Також є театри, музеї та інші цікаві будівлі (buildings - будівлі).
    Собор Св.Софії (St.Sofia Cathedral) - дуже велика будівля. Це старовинна церква. Інша будівля у Києві - це Золоті Ворота. Вони мають великі двері. Також є Театр Опери (an opera house) у Києві. Це гарне місто!
3) Впр.2, с.72 - прочитай речення і скажи, чи є вони правдивими, чи ні.
Перевір себе:
1. Yes
2. Yes 
3. No
4. No
4) Workbook p.46 (РЗ с.46)
Впр.1, с.46 - знайди слова
Впр.2, с.46 - послухай аудіо і познач V або Х



March, 21 Project "My Town"
Повторення вживання зворотів there is/there are
Пригадай: ми вживаємо there is коли описуємо наявність однієї будівлі/місця (There is a school), ми вживаємо there are коли ми кажемо про наявність декількох будівель/місць (There are 2 schools in my town).
1) Усно склади речення у впр.3, с.71 за зразком.
2) РЗ впр.1, с.45 - прочитай про місто Мег, а потім намалюй своє і напиши речення.
Фото надішли у Viber



March, 18     My town. Let's Play
1) Повтори вивчені назви місць/будівель у місті (с. 64-68)
Перевір себе (поєднай картинку з назвою) -> "My Town"

2) Повторимо конструкції Three is, There are:   
Впр.1, с.70 - склади речення за малюнками (ланцюжком)
Наприклад, на малюнку 3 зображено два магазини іграшок. Речення звучатиме так:
There are two toy shops in the town.
На малюнку 4  - один магазин зоотоварів. Тож речення звучить так: 
There is a toy shop in the town.

3) Тепер склади ще 4 речення самостійно (обери 4 малюнка зі с.70), запиши їх у зошит.
Фото цього завдання надішли у Viber
Бажаю гарних і спокійних вихідних!

15.03.2022 My Town (Моє місто)

Продивись відео (завдання виконуй згідно з відео, дату пишемо March, 15)



14.03.2022 My Town (Моє місто)

Повторимо вивчені слова зі с.64,66
a pet shop - магазин зоотоварів
a toy shop - магазин іграшок
a school - школа
a park - парк
a supermarket - супермаркет
a hospital - лікарня
a cinema - кінотеатр
a police station - поліцейська дільниця

Повторимо будову речень (с.64-66)
Однина
There is a park - Є парк 
There's a school in my town/village. - Є школа в моєму місті/селі.
Множина:
There are 2 cinemas in the town. - Є 2 кінотеатри в місті.

Впр.2, с.67 - послухай та повтори
Впр.3, с.67 - прочитай, переклади. Спробуй також сказати що є твоєму селі подібно до цієї вправи (усно)

РЗ Впр.2, с.42 - напиши There is/ There are
Підказка: якщо в реченні є артикль а перед якимось об'єктом (будівлею), то це однина і ми вживаємо there is.
_____________________________
Вчимо нові слова:
a restaurant - ресторан
a playground - ігровий майданчик
a zoo - зоопарк
Послухай і повтори -> p 68 vocabulary
Ex.1, p.68 <- послухай діалог, зверни увагу, коли запитують, чи є той чи інший об'єкт/будівля у місті/селі, запитують: Is there a ...?
Якщо стверджуємо, що є така-то будівля, то кажемо There is.. / There are...
Якщо запитуємо про її наявність, то is/are ставимо перед there (приклад на с.69 зверху)
Прочитай діалог самостійно (впр.1,с.68)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.