вівторок, 24 березня 2020 р.

5 клас

письмові роботи із приміткою  
"Надішли фото цієї вправи вчителю"
надсилати на електронну пошту 
muzhenko.elena@gmail.com

Завдання на період з 16.03 по 27.03

Ex.1. Watch the videos which help to practise the names of some clothing and the phrase "What are you wearing?"



and write the answer to the question:
"What are you wearing now?"
- I am wearing _______, _______and _______. (письмово)


Виконайте наступні завдання письмово:

Ex.2. Match the letters with the numbers (поєднайте цифри з буквами).
1. waterproof                     a) a jacket
2. poisonous                       b) cabin
3. a lot of                            c) boots
4.cosy                                 d) trunks
5.swimming                       e) mushroom
6.put on                              f) activities

Ex.3. Complete the sentences (one word is extra):
a) a T-shirt   b) a coat   c) a tracksuit    d) socks   
e) a cap   f) swimming trunks   g) tights
1.    On the beach you wear ______.
2.    Over a dress you can put on  _________.
3.    You can put  __________ on your head.
4.    With jeans you can wear _________ .
5.    Boys often wear ______ .
6.    Only girls wear _________.

Ex.4. Complete the sentences with the prepositions: in, in the, at, at the
1.    I was … bed because I was ill.
2.    She was … cinema last night.
3.     Sorry, Pete isn’t … home.
4.    Last winter he was … mountains with his cousins.
5.    They weren’t … school yesterday.
6.    When you are … theatre you must be quiet.

Ex. 5. Choose the right variant of the verbs.
1) I (water) the plants yesterday.  
    a) waters     b) am watering     c) watered                 
2) Peter (go) to the cinema every Sunday.  
    a) went          b) goes           c) is going                     
 3) Children (work) now.                        
    a) are working     b) works     c) worked                  
 4) We (take) him to school last week.
    a) are taking     b) took      c) taked
5) They (to play) tennis every Saturday.
    a)play         b) plays        c) is playing 
6) Ann (do) the exercise at the moment.
    a) does       b) did            c) is doing

Ex. 6. Make negative (-) and interrogative (?) forms of the sentences.
Examples (приклади): Cathy was at the cinema last night.
(-) Cathy wasn't at the cinema last night.
(?) Was Cathy at the cinema last night?  

Cathy likes camping.
(-) Cathy doesn't like camping.
 (?) Does Cathy like camping?

 1. Cathy was sick yesterday.
 2. We wore raincoats last spring.
 3. Ann  often wears jeans.


Завдання на період з 30.03 по  03.04 
(фото робіт присилати до 05.04 включно)
Тема: "Рідне місто. Село"
1. Пригадайте місця в місті/селі, куди можна піти (магазин, парк, театр, музей і.т.д. англійською мовою): a shop, a park, a theatre, a museum, a cinema, a bank, a book shop, a circus, a cafe...
Do ex.3, p.184 - match the words with the definitions (усно)

2. Do ex.1, p.184 - guess the name of the place (назвіть назву місця за його описом)

3. Do ex.2, p.184 - answer the questions (письмово)
Example:
1. Is there a cafe in your street? - No, there isn't. (Yes, there is) 
Підказка: в множині -> Yes, there are/No, there are not.

4. Do ex.4, p.184 - write what is there in your street. (письмово)

5. Do ex.5, p.185 - read the text
Запишіть слова у словник (із транскрипцією), вивчіть їх (с.185, c.187):
a crossroad - перехрестя
a library - бібліотка
a square - сквер
traffic - транспорт, рух транспорту
traffic lights - світлофор
a train station - залізничний вокзал
modern - сучасний
opposite - навпроти
a guide - гід, екскурсовод
a science museum - науковий музей
to look for - шукати
(by) underground - (на) метро

Do ex.6, p.186 - say if it is true or false (письмово, лише слова True/False)

6. Task 1. - доповніть речення за прочитаним текстом на с. 185 (письмово)
 
__________________________________________________
7. Пригадайте (с.187):


Do ex.1, p.186-187 - прочитайте, перекладіть діалоги (усно)
Do ex.2, p.188 - choose the correct answer (за прочитаними діалогами) (письмово)
Do ex.3, p.188 - дайте коротку відповідь за прочитаними діалогами (письмово)
Task 4. (письмово)
8. Task 5 (письмово) -

9. Do ex.1, p.189-190 - write about the town/village you live in (напишіть інформацію про місто/село, в якому ви живете, відповідаючи на питання вправи) (письмово)

10. Do ex.4, p.220 - прочитайте факти про м.Канів, перекладіть усно.



Вівторок 14.04
Привіт! Ми продовжуємо вивчати тему "Рідне місто/село"
Запиши сьогоднішнє число в зошиті
Tuesday, the fourteenth of April

1. Do ex.1, p.224 - пригадай види занять у вихідні/під час канікул (усно)

2. Запиши слова у словник, вивчіть їх (с.225, разом із транскрипцією)
actor - актор
actress - актриса
practice - практика
to pretend - прикидатися, вдавати
to promise - обіцяти
go surfing - займатися серфінгом
put the play on - ставити сценку/виставу

Do ex.2, p.224 - прочитай листа і з'ясуй, як Тарас збирається провести літні канікули.
Do ex.3, p.226 - дай відповіді на питання (за прочитаним листом) (усно)

3.  Do ex.3, p.226 - дай відповіді на питання Тараса у листі у впр.2, с.225 (письмово)

4. Запам'ятай! с.227
Подивись відео про вживання часу the Future Simple Tense


5. Do ex.1, p.227 - розкрий дужки, постав дієслова у правильній формі. (письмово)

6. Домашнє завдання.
Task 1. Зробіть речення питальними та заперечними (письмово)
1. Nora will plant flowers tomorrow.
(?)__________________________
(-)__________________________
2. He will buy some fruit.
3. People will travel to other planets in future.
4. It will rain tomorrow.
5. You’ll spend next month in the language camp.


Середа 15.04
Запиши сьогоднішнє число в зошиті

Wednesday, the fifteenth of April

1. Прочитай і порівняй: ex.3, p.228

Конструкція to be going to використовується для вираження наміру виконати щось в недалекому майбутньому або ж для вираження запланованої діїдля вираження припущення щодо чогось, що повинно або дуже ймовірно може відбутися у майбутньому 

Shall/will використовується для описання поодиноких, повторюваних або послідовних дій у майбутньому, для вираження обіцянки, передбачення, сподівання, спонтанних рішень.

2. Task 1. - Fill in shall / will / to be going to (в правильній формі) (письмово)
1) Kate ____(to send) this letter in the afternoon.
2) I_____(to phone) you tomorrow.
3) They _____(to make) salad. They have bought the ingredients.
4) Mark _____(to travel) to France. He has already bought a ticket.
5) In a hundred years people____(to travel) in flying cars.
6) My friends _____(to come) to the cinema in 10 minutes.

3. Write questions to the answers (напиши питальні речення до поданих речень) (письмово)
Task 2.
1) (+)Jane will paint a picture tomorrow.
    (?) __________________________
2) (+) The children will go to the museum next wednesday.
    (?)__________________________
3) (+) We will go surfing next Friday.
    (?)__________________________
4) (+) Dan is going to listen to music
    (?)__________________________
5) (-) We are not going to play tennis tomorrow.

     (?) _________________________
6) (+) We will live in a big house in ten years.
    (?)__________________________

4. Do ex.6, p.229 - напиши запитання так, щоб дізнатися "хто", "що", "чому", 
"коли" за зразком у підручнику. (письмово)
Дівчатам речення 1,2,3,4,5
Хлопцям речення 5,6,7,8,9

5. Домашнє завдання
Ex.7, p.229 (підкресли обрану форму дієслова) (письмово)


П'ятниця 17.04

1. Do ex.1, p.230 - listen to the girl's talk about their plans for holidays. Where are they going to spend them? (Послухай розмову дівчат про їхні плани на канікули. Де вони збираються їх провести?) -> "Plans for Summer"

2. Послухай ще раз. Дай відповіді на запитання у ex.2, p.230 (письмово) (короткі відповіді)

3Task 1. Complete the text with the words from the box. (Доповни текст словами із таблички, запиши в зошит лише слова у правильному порядку) (письмово) 
Liz is eleven years old and she is in the fifth form. Summer is coming and the pupils are _______.They have many______for holidays. Some are going to dive in the sea, some are going ______ with their families and others plan to go _______ in the north of the country.
Liz doesn't know what to do. There are so many ways and she can't ______. Her mother says: "You can go to Luna-Park". Her father says: "You can go to the______". Her young sister says: "We can ______ films together".
Liz is confused. She can't decide! Her friend Daniel laughs: "Ha ha, Liz! You don't have to choose! Every day can be a ________ adventure!"

4. Do ex.5, p.231 - Уяви, що ти збираєшся на відпочинок на тиждень. Напиши програму (план) на кожен день. (письмово)
Речення можна починати так:

I'm going to go to_______on Monday.
The next day I'm going to visit ________.
On Wednesday I want to (watch... read...________).
.....



Tuesday 21.04
1. Complete the sentences (письмово)
1) I ....... go shopping tomorrow.
will not 
do  
am

2) You ... go to the party next Sunday.
do
will
did

4) They .....go to the party tomorrow afternoon.
will
am
had

5) ...... you be here tomorrow?
Are  
Do
Will

6) She ........ live in Kyiv in 2022. She wants to live in Lviv.
will
are
will not

2. Do the Test (перейди за посиланням і виконай тест -> "The Place Where I Live"
Код доступу 490067
Виконати по 26.04 включно


Wednesday 22.04
"Discover the UK" ("Подорож. Відкриваємо Велику Британію")
1. Привіт! Ми починаємо нову тему. 
Скажи, чи знаєш ти повну назву Об'єднаного Королівства Великої Британії англійською мовою?
Якщо ні, то сьогодні ти точно це знатимеш.

2. Спочатку запиши нові слова нашої теми у словник (разом із транскрипцією, ці слова на с.196)
New vocabulary:
cross - хрест
kingdom - королівство
to unite - об'єднувати
to consist (of) - складатися (з)
to be situated - розташовуватись
to occupy - займати (територію)
to be washed by - омиватися (морями, океанами...)

 3. Прошу переглянути відео про Велику Британію. Watch the video "Let's Study The United Kingdom"
4. Now do ex.3, p.195 - read and match. Прочитай текст, поєднай малюнки відповідно до змісту частин тексту. (письмово) (лише номер і букву)

5. Do ex.4, p.196 - answer the questions (дай короткі відповіді на запитання, письмово)

Отже, пам'ятай, повна назва Об'єднаного Королівства Великої Британії англійською мовою - the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. 
Столицею є London (як Королівства, так і країни Англії).


Friday 24.04
Подорож. Велика Британія. Граматичні вправи (Present Perfect)

1. Do ex.1, p.196 - read the letter from Taras that he has sent from London
2. Do ex.2, p.197 - finish the sentences about Taras (усно)
3. Правило 
The Present Perfect Tense p.197-198,199 (Теперішній Завершений час)
Формула цього часу:
    S+ have\has  V3    
I have visited- Я відвідав.
    S+ have\has not  V3    
I have not visited- Я не відвідав.
    have\has + V3 ?    
Have you visited?- Ти відвідав?

V3 - це дієслово з третього стовпчика таблиці неправильних дієслів або закінчення -ed

Нагадаю: коли пишемо have/has
have - I,you,we,they
has - he,she, it

Підсилюючі слова
Already-вже
just- щойно
yet- все ще
never - ніколи

4. Знайди у прочитаному листі у впр.5, с.196 дієслова вжиті в часі Present Perfect (усно)

5.Do  Ex.1, p.198. Напиши вправу за зразком, пиши have, а далі слово шукай в таблиці або+ed 

6. Do Ex.2, p.198. Напиши заперечні речення, прості не переписуй.

7. Task 1. Напиши питальні речення до поданих
1) I have sailed around the world.
2) He has climbed the highest mountain.
3) They have bought the tickets to London.
4) Mike and John have never been to Kyiv.
5) A happy smile has appeared on her face.


Tuesday 28.04
"Вирушаємо у подорож"

1. Продовжуємо вчити Теперішній завершений час, який показує, що дія відбулась

Rule (Правило) - The Present Perfect Tense p.197 (Теперішній Завершений час)

Формула
 S+ have\has V3 : I have visited- Я відвідав.
S+ have\has not V3  I have not visited- Я не відвідав.
 have\has + V3 ? Have you visited?- Ти відвідав?

Нагадаю, друзі:
have- I,you,we,they
has-he,she, it

V3 - це дієслово з третього стовпчика таблиці неправильних дієслів або закінчення -ed

Підсилюючі слова:
+Already-вже
+just- щойно
-yet- все ще (щось не зробив/не був)
-never - ніколи

2. Write down Ex.5, p.200 (письмово) питальні речення записати, а відповідь: одна позитивна, інша негативна).
Example: 
1.Have you ever been to Kyiv?- Yes, I have.
2. Have you ever seen Big Ben?- No, I haven’t.

3. Do as a test after listening Ex.2 p.201  (Прослухай двічі, а потім виконай коротко в зошиті: 1-а,...)
➜ Listening

4. Do Ex.4 page 201 (Запиши 5 речень: де ти був і де ще не був)
Example: I have been to Poltava but I haven’t been to Chernivtsy.
Надішли фото цієї вправи вчителю


Wednesday 29.04
 Цікаві місця світу.

1. Продовжуємо вчити Теперішній завершений час, який показує, що дія відбулась

2New vocabulary p.204 (запиши у словник)
custom- звичай
tradition- традиція
to appear- з'являтися
to arrive- прибувати
to discover- відкривати
to exist- існувати
to explore- досліджувати
to imagine- уявляти
strange- дивний

3. Read ex.3, p.205, answer the questions (Прочитай текст і дай відповіді на запитання після тексту, усно)

4. Do Ex.4 p.206 (Доповни 6 речень по тексту, усно)

5. Task 1.  Read and write about Max. Use the verbs below. (письмово)
Надішли фото цієї вправи вчителю
Ці слова допоможуть тобі побудувати речення за прочитаннм листом, слова у дужках постав у правильній формі (час Present Perfect)
has sat, has (to buy), has been, has learnt, has (to see) , has (to understand)
1. Max has been to London Transport Museum already.
2. He has_________________________.
3. He has_________________________.
4. He____________________________.
5. He____________________________.
6. Max__________________________.



Tuesday 05.05
 Тема: Дорогами Великої Британії
Надішли фото цих трьох вправ вчителю:

Task 1. Answer the question. (письмово)
-- What is the best season for travelling?
-- What ways of travelling do you know?
-- Why do people travel?

Task 2. Make up sentences using Present Perfect Tense (письмово):
1. a map /He/ taken/ has/ and /a compass.
2. Paris /you/ Have/ ever /to/ been?
3. bought  /have/ already/ souvenirs/ They.
4. hasn’t /  yet/ cooked/ this/ My mother/salad.
5. a lot of /have /You /visited/ countries.

Task 3. Reading. Do ex.6, p.208-209 - прочитай текст. Склади до нього 5 запитань у Present Perfect. (письмово)


 Wednesday 06.05
"Ми - українці"
1. Vocabulary  practice.
Write down new words (запиши слова у словник разом із транскрипцією с.211) .
Independence - незалежність
territory- територія
ancient- прадавній
foreign- іноземний
independent- незалежний
national - національний

2. Read the text  Ex.1, p.210.
3. Task 1.  Say if the sentences are true (T) or false (F), correct False sentences (Постав "T", якщо речення вірне; якщо речення містить неправдиву інформацію,  постав "F", виправ та запиши правильно) (письмово) Надішли фото цієї вправи вчителю

4. Do Ex.2, p.211 - complete  the sentences (письмово)
5. Do ex.3, p.211 - поєднай прикметники з іменниками згідно прочитаного тексту у впр.1,с.210) (усно)
6. Do Ex.4, p. 212 - choose the right variant (усно)
Вираз They say…. перекладається - Кажуть...
7. Task 2.  Write about Ukrainian cities as in the example: (письмово)
Надішли фото цієї вправи вчителю
1) Chernihiv is in the north.
2) Lviv is______________.
3) Lutsk is_____________.
4) Kherson is__________.
5) Kharkiv is__________.
6) Odesa is____________.


Friday 08.05
Містами України

1.Vocabulary  practice.
Write down new words (запиши слова,вивчи їх, с.212) .
region - регіон, область
be famous for- відомий (через)
be proud of- пишатися (кимось)

2. Read the texts -  Ex.5, p.212-213.

3. Write the answers  Ex.5b, p.213.(Напиши відповіді за текстами) Надішли фото цієї вправи вчителю

4. Write down Ex.6, p.213 (Виконай вправу як тест agree погоджуюсь/disagree не погоджуюсь) (усно)

5. Write full answers to the questions (Дай повні відповіді на запитання. Пиши відповідь реченням) Надішли фото цієї вправи вчителю
1) Where is Ukraine situated?
2) What is the capital of Ukraine?
3) What are the big cities in Ukraine?
4) What money do we use in Ukraine?
5) What language do people speak in Ukraine?



Tuesday 12.05
Listening Test (Контроль аудіювання за ІІ семестр)

Уважно прослухай  інструкцію виконання контрольної роботи у відео
Під час виконання контрольної роботи можна зупиняти відео паузою, щоб ретельно прочитати завдання та питання. Бажаю успіхів!!!



Wednesday 13.05
Свята України.

1. Vocabulary  practice.
Do ex.2, p.214  - Listen to the text about Ukrainian holidays ➜ "Holidays in Ukraine"

2. Do ex.2, p.214 - Write and complete (письмово, лише номер і варіант відповіді)

3. Do ex.3,4, p.215 - Read the information about Easter and Christmas.

4. Task.1 Answer as in the example (письмово)
Надішли фото цієї вправи вчителю
Ex.: When is your birthday?
My birthday is on the twentieth of May.
1) When is your birthday?
2) When do Ukrainians celebrate the Victory Day?
3) When do Ukrainians celebrate the Humor Day?
4) When do Ukrainians celebrate Christmas?
5) What holidays does your family celebrate?
6) How does your family celebrate holidays (or one holiday)? (3-4 sentences)



Friday 15.05
Мої враження від подорожей.

1. Grammar  practice.
Повторимо правила вживання дієслів у Present Perfect та Past Simple

Past Simple-вказує про дію в минулому       Present Perfect- каже про результат
S+ V2(таблиця або ed)                                      S+have/has V3(таблиця або ed)

 For more information watch this video
2. Do ex.3, p.217 - choose  and write. (письмово) Надішли фото цієї вправи вчителю
3. Do ex.4, p.217 - утвори питання до кожного речення (письмово) Надішли фото цієї вправи вчителю


Tuesday 19.05
Writing Test (Контроль письма за ІІ семестр)
Перш ніж пройти семестровий тест із письма, повтори правила:
1) Present Simple Tense - c.58
2) Present Continuous Tense - c.95
3) Past Simple Tense - c.125-126 (а також попередній урок)
4) Present Perfect Tense - c.197-199
5) Future Simple Tense - c.227-228
6) Прийменники - с.112,114,167

1. Do the Test ➜ "Writing. Term II"
Завдання необхідно виконати до  24 травня 21:00



Wednesday 20.05
Reading Test (Контроль читання за ІІ семестр)
1. Do the test ➜ "Reading. Term II"
Завдання необхідно виконати до  25 травня 21:00


Friday 22.05
Speaking Test (Контроль говоріння за ІІ семестр)
1. Do ex.5, p.221 - introduce your country. Дай відповіді на запитання про Україну, запиши свої усні відповіді на відео (на відстані, не читаючи з підручника/зошита) та відправ на вайбер вчителю. (Можна аудіозапис)
Завдання необхідно виконати до  25 травня 21:00



Tuesday 26.05
Подорож до України
1. Do ex.7, p.218-219 - прочитай інформацію для туристів. Склади речення про Біла (Bill) у часі  Present Perfect як у зразку на с.219 (письмово)



Wednesday 27.05
Моя країна - Україна
1. Do ex.4, p.237 - read and answer the questions (усно)
2. Do ex.5(або 6), p.238 - напиши, що ти плануєш робити влітку. (письмово)


Friday 29.05
1. Створи марку/емблему своєї країни за планом (не забудь написати назву своєї країни англійською мовою і 1-2 речення з головною інформацією про Україну (ex.7, p.238)




Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.