середа, 22 квітня 2020 р.

6 кл індив.навчання

Якщо є запитання, пишіть на мою електронну пошту:
muzhenko.elena@gmail.com

Івлеву Д.:
1) ex.19, p.37 - дати відповіді на запитання;
2) ex.25, p.39-40 - поєднати слова із зображеннями.
3) ex.26, p.40 - дібрати слова як у попередній впр.до малюнків

Переклад деяких слів з цієї впр.і наступної впр.:
Bored [bo:d] - нудьгуючий
Sad - сумний
Thirsty [ˈθəːsti]- який відчуває спрагу
4) ex.27, p.41
5) ex.1, p.42 (прочитати речення і написати True (правда) або False (неправда);
до неї текст на стор.154:TS 14 "A brown wolf")
6) ex 2, p.42-43 - розташувати речення в правильному порядку,щоб склався текст;
7) доповнити речення словами:
-stupid,
- lazy,
 -adventurous (сміливий/який любить пригоди)
 -surprised,
 -happy,
-forgetful,
-bored

________________________________
1. Ex.2, p.48 - склади словосполучення зі слів із таблички (усно).
2. Прочитай текст. Виконай вправу після тексту (запиши в зошиті True або False (залежно від того, чи містять речення правдиву інформацію)

3. Розглань малюнки із видами їжі.

4. Ex.19,p.55-56 - Прочитай. Що любить їсти Ron?
What food is healthy? (Скажи,яка їжа корисна). (усно)
5. Склади речення про їжу письмово. Почни так:
My favourite food is.... . (I like ..... .)
I don't like..... .
I eat_______,________ and_______ for breakfast (сніданок).
I eat_________, _____ and _______for lunch (обід).
I eat ______,______and for dinner/supper (вечеря).
6. Ex.5, p.49 - прочитай слова, поєднай їх із малюнками (усно)
7. Ex.5b, p.50 - поєднай слова з попереднього завдання з їх перекладом (письмово).
________________________________
1. Ex.6, p.50 - запиши переклад речень у зошит (підказка - малюнки на цій сторінці).
2. Ex.7, p.51 - прочитай рецепт, доповни текст словами із таблички (письмово). Ти здогадався, що це за рецепт?
3. Ex. 8, p.51 - Які страви готує твоя сім'я на свята (День народження, Різдво, Великдень...)? Заповни  табличку за прикладом у підручнику.
_______________________________
1. Ex.14, p.53 - поєднай частини діалогів. (письмово)
2. Ex.16, p.53 - допоможи людям обрати одне з трьох кафе, яке їм підходить (вони в аеропорту та поспішають), користуйся описом їх ситуацій, в них є підказка (усно)

_______________________________
1. Ex.1a, p.120 - прочитай текст. Скажи, що любила дівчина Віра робити на уроках у школі? (усно)
2. Ex.1b, p.120 - поєднай назви шкільних предметів із видами діяльності на цих уроках. (письмово)
Наприклад:
1) Mathematics - do sums (розв'язувати задачі), write, copy from the board
2) History - discuss (обговорювати), go on excursions...
3. ! Назви шкільних предметів пишуться з великої літери.
Переклад деяких з них:
трудове навчання - Technology (Handicraft)
зарубіжна література - Foreign Literature
малювання - Art (Fine Art)
фізика - Physics
основи здоров'я - Health Education (Health Study)
інформатика - Computer Science

Переглянь відео. У ньому є назви шкільних предметів, які вивчають учні в британських школах.
Які предмети вивчаються в українських школах?

4.  Напиши, які предмети в тебе є за розкладом.  
Пиши речення так:
I have English, Geograghy, Music, Ukrainian, Ukrainian Literature, Maths on Monday.
I have______,_______,______,_______,______,______ on Tuesday.
..._____on Wednesday.
..._____on Thursday.
..._____on Friday

______________________________
1. Task 1. Look at the pictures and write the names of the school subjects. (письмово)
Task 2. Complete the sentences (Закінчи речення) (письмово)
1) At lessons of History we learn about _________ .
2) At lessons of Geography we learn about _________ .
3) At English lessons we read,  ________ and _________ .
4) At lessons of PE we __________ .

_____________________________________
1. Граматика
Правило The Present Perfect Tense с.145 (Теперішній Завершений час)
Формула цього часу:
    S+ have\has  V3    
I have visited- Я відвідав.
    S+ have\has not  V3    
I have not visited- Я не відвідав.
    have\has + V3 ?    
Have you visited?- Ти відвідав?

V3 - це дієслово з третього стовпчика таблиці неправильних дієслів або закінчення -ed

Нагадаю: коли пишемо have/has
have - I,you,we,they
has - he,she, it

Підсилюючі слова
Already-вже
just- щойно
yet- все ще
never - ніколи

Переглянь відео про вживання Present Perfect

2. Ex.1 -  обери правильний варіант.
1) I ... already ... a letter.
have, written
have, wrote
has, written

2) She has just ... her mum.
help
helps
helped

3) I haven't ... my homework yet.
do
did
done

4) Have you ever ... German before?
study  
studyed
studied

5) ......he ever ...to England?
Has.... be
Have ... be
Have ... been
Has ... been

3. Ex.2 - Fill in the gaps with the right forms of the verbs in brackets in Present Perfect Tense.
(Доповни речення правильною формою дієслова у дужках у часі Present Perfect)
1) I _________your name. (forget)
2) He _________ the door. (close)
3) We _____just _____the English Lesson. (have)
4) What________you ______today? (eat)
5) What film _________he already_______? (watch)
6) I _______ never  ______to London. (to be)

___________________________________
Plans for Summer
1. Read the letter and find out what way Tars is going to spend his summer holidays
(Прочитай лист і з'ясуй, як Тарас збирається провести літні канікули)
Hello, Pam!
2. Дай відповіді на запитання Тараса в кінці листа.
Напиши йому лист із відповідями (письмово)
Зразок відповідей (подивися і напиши свій варіант листа):
Hello, Taras!
Thank you for your letter.
The school is over. My marks are__________. I'm happy that the summer is coming!
I'm going to spend my summer holidays in the village (in town, at the sea, at my grangparents'...)
I'm going to stay there for a month.
In July I plan to go...... .
In August I'm going to stay haome (to read books, to play with my friends, to ride a bike, to go fishing with my granddad...)
Bye for now.
Best wishes,
_________.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.