неділя, 3 січня 2021 р.

1 клас

22 січня Unit 5. Toys and Games. Давай пограємо

1) Переглянь відео ➜ Unit 5. Let's Play

2) Workbook (Робочий зошит) стор.50. Вибери ту іграшку, яка в тебе є (можна декілька) і розмалюй її. Потім запитай і дай відповідь: "Have you got a bike? Yes, I have".
Або ж:
Have you got a train? - Yes, I have./No, I haven't.
Have you got a kite? - Yes, I have./No, I haven't.
Have you got a plane? - Yes, I have./No, I haven't.
Have you got a robot? - Yes, I have./No, I haven't.
Have you got a ball? - Yes, I have./No, I haven't.

3) На наступний урок вирізати картинки з іграшками (ця сторінка є в кінці робочого зошита)




18 січня     Unit 5. Toys and Games (Іграшки та ігри). Lesson 5c Називаємо іграшки
Підручник стор.64. Вчимо нові слова: 
a ball - м'яч
a train - потяг
a robot - робот

Запам'ятай фразу:  I haven't got... - У мене немає...
I haven't got a ball. - У мене немає м'яча.
I haven't got a train. - У мене немає потяга.
I haven't got a robot. - У мене немає робота.

Look at the pictures. Подивись на малюнки (стор.64). Що зображено на малюнку 4?
What's this? - It's a ball.

Подивись відео (повторюй нові слова уголос та речення) ➜ Lesson 5с, p.64-65

Фрази до аудіо (с.64):
"Piter Pan"
Boy: Come on, Peter! Let's play ball. 
(Пітер, ходімо грати у м'яча!)
Peter Pan: I haven't got a ball. 
(У мене немає м'яча.)
Tinker Bell: I have got a ball. Look! 
(Фея Дінь-Дінь: У мене є м'яч. Дивіться!) 
Фея перетворила кокос на м'яч.
Boy: Great! 
(Чудово!)
Peter Pan: Thanks, Tinker Bell! 
(Дякую, Дінь-Дінь!)

Робочий зошит стор.49:  впр.1 - послухай і викресли іграшки, яких немає у Пітера Пена і Венді.
Перевір себе. Виконай інтерактивну вправу ➜ "Знайди пару"




15 січня     Unit 5. Toys and Games (Іграшки та ігри). Lesson 5b Називаємо іграшки
Підручник стор.61. Вчимо нові слова: 
a bike - велосипед
a kite - повітряний змій
a plane - літак

Запам'ятай фразу:  I have got... - У мене є...
I have got a bike. - У мене є велосипед.
I have got a kite. - У мене є повітряний змій.
I have got a plane. - У мене є літак.

Look at the pictures. Подивись на малюнки (стор.61). Кого/що на них зображено?
Who's this? (It's Ron./ It's Betty.)
What's this? (It's a bike. / It's a kite. / It's a plane.)
What colour is the kite? (It's yellow.)
What colour is the bike? (It's red and yellow.)
What colour is the plane? (It's yellow.)

Подивись відео (повторюй нові слова уголос, повторюй речення та слова дітей із впр.1, с.61):

Слова дітей із впр.1, стор.61:
1. - Hello, Ron! Is that your new bike? (Привіт, Рон! Це твій новий велосипед?)
    - Hi, Betty! Yes, it is. (Привіт, Бетті. Так.)
2. - I have got a kite. (У мене є півітряний змій.)
    - Wow! It's big. (Вау! Він великий.)
3. - Oh, no! (О, ні!)
4. - It's OK. I have got a plane. (Все добре, в мене є літак.)
    - Thanks, Mike! (Дякуємо, Майку!)

Робочий зошит стор.47:  впр.1 - Find and stick. Знайди та наклей іграшки (в кінці зошита). 
Listen and match. Послухай і поєднай. Повтори речення. РЗ стор.47 
Робочий зошит стор.48: find and colour. Знайди і розмалюй фігури із крапками. Then say: "I have got  a ..." (Потім скажи "У мене є...".)




4 січня     Unit 5. Toys and Games (Іграшки та ігри). Lesson 5a

Підручник стор.60. Вчимо нові фрази: 
Stand up - вставай.
Sit down - сідай.
Clap your hands - поплескай у долоні.

Подивись відео (повторюй нові фрази уголос, виконай вправу 2, стор.61 усно):
Lesson 5a, p.60-61

Виконай впр.1, стор.60 - подивись і скажи, що діти говорять роботу? (Відповідь: Clap your hands. Sit down. Stand up.)

Робочий зошит стор.46:  впр.1 - послухай аудіо ➜ WB с.46  і поєднай; виконай впр.2.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.