неділя, 3 січня 2021 р.

2 клас

21/01 January,21
Урок за посиланням у Google Meet
Якщо ти не зміг бути на зустрічі, опрацюй матеріал, поданий нижче

1) Якщо тварина вміє щось робити, ми кажемо:
It can ...
Наприклад:
It's a dog. It can run and jump.(Це собака. Він вміє бігати та стрибати)

Зверни увагу! Між словами run та jump стоїть слово and. Це означає,що тварина вміє ще щось робити, у неї декілька умінь.

Якщо тварина щось може робити, а щось ні, ми вживаємо слово but:
It's an elephant. It can run, but it can't fly. (Це слон. Він вміє бігати, але він не може літати.)

2) Переглянь відео ➜ стор.57 (у відео є додаткова вправа)

3) Workbook (Робочий зошит) стор.36 впр.3 - доповни речення словом and (i), або but (але)
Перевір себе:
1. It can walk, but it can't talk.        
2. It can can jump and it can run.
3. It can fly, but it can't swim.         
4. It can swim and it can fly.



20/01 January, 20
Урок на платформі Google Meet за посиланням у Viber.
Якщо ти не зміг бути на зустрічі, опрацюй матеріал, поданий нижче

1) Давай повторимо:
can - вміє
can't - не вміє
A parrot can fly. (Папуга вміє латати)
A cat can't talk. (Кіт не вміє говорити)

2) Стор.56 - Продивись відео (повтори і прочитай)  ➜ Unit 5c
Зверни увагу: but означає але.

3) Workbook (Робочий зошит)  - стор.36:
Впр.1 - поєднай слово із картинкою
Впр.2 - write can or can't (напиши can (вміє) чи can't (не вміє) тваринка робити те,що зображено на малюнку)

4) Запам'ятай нові слова та прочитай стор.56 ще раз.



18 січня     Unit 5.  Дозвілля. Lesson 5b Тварини
Урок на платформі Google Meet за посиланням у Viber.

Повторити слова на стор.54 та запитання Can you...? (Yes, I can/No, I can't) на стор.55.
Повторимо назви тварин. Виконай інтерактивні вправи:
1. Listen and choose. Послухай та обери тварину ➜ "Animals"
2. Listen and write. Послухай і впиши назву тварини ➜ "Animals. Writing"



6 січня     Unit 5.  Дозвілля. Lesson 5b
Урок на платформі Google Meet за посиланням.

Вивчити нові слова на стор.54. РЗ впр.2, стор.35



4 січня     Unit 5. Animals (Тварини). Lesson 5a
Підручник стор.52. Вчимо нові слова. Послухай ➜ p.52 Animals
Запиши слова у словник:
a parrot [ˈpærət] - папуга
a monkey [ˈmʌŋkɪ] - мавпа
a hippo [ˈhɪpəʊ] - бегемот

Впр.1 - подивись на малюнки, покажи, де папуги, мавпи, бегемоти.
Пригадай: до іменника у множині ми додаємо закінчення -s (-es):  parrot-parrots; monkey- monkeys; hippo - hippos. Прочитай правило на стор.53.

Прослухай пісню ➜ ex.1, p.52
! How many - скільки
 I can see - я бачу

Дай відповіді на запитаня (усно):
1) How many monkeys can you see? (Скільки мавп ти бачиш? - Я бачу десять мавп.)
(Відповідь: I can see ten monkeys.)
2) How many parrots can you see? (Відповідь: I can see .... parrots.)
3) How many hippos can you see? (Відповідь: I can see .... hippos.)

Впр.2, стор.53 - послухай, покажи і скажи ➜ ex.2, p.53 
a) How many parrots can you see? - I can see three parrots.
b) How many monkeys can you see? - I can see eleven monkeys.
c) How many hippos can you see? - I can see seventeen hippos.
d) How many dogs can you see? - I can see eight dogs.

Робочий зошит стор.34: впр.1 - пригадай назви тварин,які ми вчили та вивчи нові, заповнюючи кросворд; впр.2 - розглянь малюнки і дай усно відповіді на запитання:
1) How many monkeys can you see? - I can see eleven monkeys.
2) How many parrots can you see? - I can see ______ parrots.
3) How many hippos can you see? - I can see _____  ______ .
4) How many snakes can you see? - I can see _____  ______ . 

Запиши відповіді на запитання цієї вправи у зошиті в косу лінію. Відступи 1 рядок, запиши число
January, 4
Ex.2, p.34
1) I can see eleven monkeys.
2) I can see _____ parrots.
3) I can see _____  ______.
4) I can see _____  ______.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.