неділя, 3 січня 2021 р.

3 клас

22/01  Unit 5. My New House. Grammar
Урок на платформі ZOOM за посиланням.
Якщо ти не був на зустрічі, опрацюй матеріал, поданий нижче

1) Пригадаймо вивчені слова на стор.58. Для цього виконай цю інтерактивну вправу ➜ Vocabulary, p.58

2) Пригадай історію на стор.58. Прочитай її ще раз.
Виконай усно впр.2, стор.59 (Прочитай речення. Якщо речення містить правдиву інформацію, сажи "true", якщо ні - "false")
Тепер перевір себе:
1. These are Anna's trainers. (False) They're Tony's.
2. These are Tony's socks. (False) They're Anna's.
3. This is Sue's coat. (False) It's Anna's.
4. This is Tony's shirt. (True)

3) Переглянь відео  ➜ Unit 5. Smart Kids, p.59

4) Workbook. (Робочий зошит) ex.2, p.41 - подивись і напиши.

✼ За бажанням:
Виконай інтерактивну вправу ➜ Smart Kids. p.59




20/01  Unit 5. My New House. Smart Kids
Урок на платформі ZOOM за посиланням.

Якщо ти не був на зустрічі, опрацюй матеріал, поданий нижче

1) Прослухай нові слова ➜ Smart Kids.Vocabulary
Прочитай і запиши нові слова у словник:
a cupboard [ˈkʌbəd] - шафа для посуду
a bookcase [ˈbʊkkeɪs] - шафа для книг
an armchair [ˈɑːmtʃeə] - крісло
a fridge [frɪdʒ] - холодильник
a hall [hɔːl] - коридор, хол

2) p.58 - listen and read (послухай і прочитай) ➜ Smart Kids. p.58

! Зверни увагу: 
Коли ми питаємо про місце, де знаходиться хтось/щось, ми кажемо:
Where's....? в однині
Where are...? в множині

- Whose trainers are these? (Чиї ці кросівки?)
- They're Tony's.(Ці кросівки Тоні.) - Після імені стоїть апостроф і літера s.  Це вказує на приналежніть предмета(-ів) комусь.
Whose coat is this? It's Anna's. 

3) Workbook
Ex.1, p.41 - look and write (подивись і напиши слова до малюнків)

4) Homework
Вивчити нові слова, стор.58 - читати.



18 січня  Unit 5. My New House. Sing a Song. Мій будинок

Урок на платформі ZOOM за посиланням.

Вчимо нові слова стор.57. Послухай і повтори ➜ p.57 Vovabulary
Запиши слова у словник, вивчи їх.

What can you see in the picture? (Anna's new house)
Now, listen to the song and then read it. Послухай пісню, проспівай/почитай її ➜ "Anna's New House"

! Щоб запитати де знаходиться щось/хтось, ми питаємо:
Where's (Where is) ...? в однині.
Відповідь: It's ...
Where are....? в множині.
Відповідь: They're....
Це правило на стор.57. Прочитай приклади.

Впр.2, стор.57 - запитай, де знаходяться предмети на малюнку з попередньої вправи.
1) Where is the doll? It's next to the bed.
2) Where is the teddy bear? It's on the chair.
3) Where's the skirt? It's under the shirt.
4) Where's the Azor? It's behind the door.

WB (Workbook) p.40
Ex.1 - look and match. Подивись і поєднай.
Ex.2 - look and write. Подивись і напиши. (користуйся правилом на стор.57 у підручнику)
Перевір відповіді:

За бажанням:
Для того, щоб краще запам'ятати матеріал, let's play! Давай пограємо ➜ "Sing a Song. My New House"


 15 січня  Діагностична робота 

Виконай діагностичну роботу за посиланням ➜  Test 4
! У другому розділі тесту є аудіювання. Щоб виконати завдання з аудіювання, спочатку прослухай аудіо ➜ Test 4. Listening



6 січня  Unit 4. Повторення. Smart Time. Різдво в Україні і Сполученому Королівстві
Урок на платформі ZOOM за посиланням.

Write the words into your vocabulary:
kutia - кутя
honey [ˈhʌnɪ] - мед
turkey [ˈtɜːkɪ] - індик
Christmas dinner [ˈkrɪsməs ˈdɪnə] - різдвяна вечеря
pudding [ˈpʊdɪŋ] - пудинг
sugar [ˈʃʊɡə] - цукор
potato [pəˈteɪtəʊ] - картопля 

Стор.54  - повторити вивчений матеріал.


4 січня     Unit 4. Повторення. Smart World. Шкільні предмети.

1) Повторюємо назви днів тижня.
Виконай інтерактивну вправу ➜ "Days of the Week" (в першому завданні прослухай і поєднай аудіо з назвами днів, в другому - впиши назву дня тижня, яка іде перед вказаним днем та після нього, наприклад: ______Tuesday______ - перед вівторком іде понеділок, вписуємо слово Monday, після вівторка іде середа, - вписуємо Wednesday) 
Після виконання вправи натисни "Check My Answers", щоб перевірити свій результат.

2) Повторюємо назви місяців.
Виконай інтерактивну вправу ➜ "Months and Seasons" (переміщуй назви місяців у правильні місця)
Після виконання вправи натисни "Check My Answers", щоб перевірити свій результат.

3) Повторюємо погоду, одяг та чим можна займатися в різну погоду.
Виконай інтерактивну вправу ➜ "What's the Weather Like Today?" (спочатку подивись відео, а потім заповни віконця згідно з малюнками)

4) Підручник стор.55. 
Послухай аудіо про двох дітей ➜ ex.1, p.55. Вони розповідають про розклад уроків у школі. 
Прочитай самостійно два тексти. Виконай впр.2, стор.55 - прочитай і скажи про кого йдеться у реченні.
Дай відповіді на запитання. Answer the questions (усно):
  1. What's the boy's name? (His name is Anton.)
  2. Where is he from? (He is from Kherson in Ukraine.)
  3. How old is he? (He is eight years old.)
  4. What's his favourite subject? (Maths)
  5. When does he have Maths? (On Monday and Tuesday)
  6. Does he like Art? (Yes, he does)
  7. When does he have Art? (On Tuesday and Friday)
  1. What's the girl's name? (Her name is _____.)
  2. Where is she from? (She is from _______ in Ukraine.)
  3. How old is she? (She is _____ years old.)
  4. What's her favourite subject? (______)
  5. When does she have English? (On Tuesday and _______)
  6. Does she like Art? (Yes, she does)
  7. Does she like PE? (_________)
  8. Can she run fast? (Yes, she can.)
5) Робочий зошит. Workbook
Впр.1, стор.36 - заповни розклад назвами предметів згідно з прочитаним текстом у підручнику про Антона і Марину.
Впр.2, стор.36 - Коли в тебе уроки англійської мови? When do you have English? Заповни табличку (нипиши своє ім'я та впиши назву предмета (English) у відповідний день тижня.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.