09/02 Tuesday, the ninth of February
Онлайн-урок за посиланням у Viber.
Якщо ти не зміг бути на зустрічі, опрацюй матеріал, поданий нижче
New Vocabulary (p.145) Запиши слова у словник
to sunbathe - засмагати
freezing - морозний
various - різний
heavily - сильно
outside - надворі
Повтори значення наступних слів:
climate - клімат
frosty - морозний
1) Listen and say why the weather is different in various places. (Послухай і скажи, чому погода є різною у різних місціях) ➜ Ex.1, p.145
Послухай ще раз і дай відповіді на запитання у впр.2, стор.145 (усно)
2) Ex.3, p.146 - Read and answer the questions below. (Прочитай текст і дай відповіді на запитання після нього)
3) Ex.4а, p.146 - Complete the table with the words from the box. (Доповни табличку про погоду поданими словами-прикметниками, письмово)
4) Homework
Ex.4b, p.145 - Опиши погоду в різних містах за зразком (за малюнком), письмово)
Thursday, the twenty-first of January
1) Warm-up
Ex.6, p.127 - прочитай вірш, знайди дієслова у простому минулому часі (Past Simple), запиши їх у зошит разом із початковою формою, наприклад:
played - to play
...
...
2) Listen to the story -> Ex.2b, p.128
Read the story (прочитай розповідь). Подумай, чому в тексті йдеться про все однакове (зверни увагу на назву історії Copyland)?
Знайди у тексті дієслова в минулому часі. Пригадай їхні початкові форми. Запиши пари цих дієслів (Past Simple - Infinitive (початкова форма) у дві колонки. Перша колонка із правильними дієсловами, друга - із неправильними.
Перевір себе:
Правильні дієслова Неправильні дієслова
lived - to live was - to be
watched - to watch ate - to eat
played - to play had - to have
did - to do
read - to read
were - to be
! Запам'ятай ці дієслова, а також дієслова в рамках на стор.127,128.
3) Ex.5, p,129 - продовж історію, що у впр.2b, напиши, що люди ще робили в країні Copyland (приклад дієслів в рамці)
! Сфотографуй цю вправу та надішли кл.керівнику або на мій вайбер (запитай у класного керівника) до початку наступного уроку (якщо фото не надіслане, завдання вважатиметься невиконаним).
4) Homework
1. Вивчити дієслова в рамках стор. 127,128
2. Напиши, що ти робив вчора, використовуючи неправильні дієслова (5-6 речень).
! Сфотографуй цю вправу та надішли кл.керівнику або на мій вайбер (запитай у класного керівника) до початку наступного уроку (якщо фото не надіслане, домашнє завдання вважатиметься невиконаним).
Tuesday, the nineteenth of January
11:30 - Онлайн-урок за посиланням у Viber.
Якщо ти пропустив онлайн-урок, виконай наступні завдання:
1) Grammar
Продивись відео про вживання дієслова to be в Past Simple ➜ "TO BE в Past Simple"
Ex.1, p.125 - Fill in the gaps with 'was', 'were', 'wasn't', 'weren't' (усно).
Перевір себе:
1. were 5. was/wasn't
2. was 6. was/wasn't
3.Were 7. was/wasn't
4. weren't, were
(were, weren't)
2) Повторимо правила побудови питальних і заперечних речень у Past Simple. Переглянь відео ➜ "Past Simple. Питальні і заперечні речення"
Ex.4, p.126 - Fill in the blanks with 'did' or 'didn't (письмово)
Перевір себе:
1. Did
2. didn't
3. Did, didn't
Далі виконай самостійно
4. ...
5. ...
6. ...
3) Homework
Повторити правила стор.125,126
Ex.5, p.127 + скласти 2 власних заперечних речення (письмово)
! Сфотографуй цю вправу та надішли кл.керівнику або на мій вайбер (запитай у класного керівника) до початку наступного уроку (якщо фото не надіслане, домашнє завдання вважатиметься невиконаним).
Monday, the eighteenth of January Тема: Бабусині історії
Урок на платформі Zoom за посиланням
Якщо ти пропустив онлайн урок, виконай наступні завдання:
1) Ex.1, p.122 - Ask and answer the questions.(усно)
Do you like stories?
Who is the best storyteller in your family?
What is your favourite story?
Can you write a story?
2) Запиши нові слова у словник разом із транскрипцією (стор.123-124), вивчи їх:
an attic - горіще
a ghost - привид
horror - жах, страх
a lightning - блискавка
a thunder - грім
to hide- ховатися
dark - темно/темрява
to be afraid of - боятися чогось
to be scared - бути наляканим
a spider - павук
a bat - кажан
a branch - гілка
a skeleton - скелет
bug - жук, комаха
rug - килимок
mat - мат, підстилка
3) Ex.2, p.122 - Listen and read to find out about Emily's grandma's childhood ➜ "Grandma Stories"
Зверни увагу! В аудіо бабуся з онукою говорять про минулий час. Речення вжиті у Past Simple.
Повторимо правила побудови питальних і заперечних речень у Past Simple. Переглянь відео ➜ "Past Simple. Питальні і заперечні речення"
Ex.3, p.123 - Answer the questions (усно)
4) Ex.5, p.124 - finish the sentence (закінчи речення словами із таблички або свій варіант, письмово)
When I was five, I was afraid of… (Коли мені було 5 років я боявся...)
5) Homework
Вивчи нові слова.
За прикладом попередньої вправи (ex.5, p.124) напиши речення про членів твоєї родини (чого вони боялися у дитинстві).
! Сфотографуй цю вправу та надішли кл.керівнику або на мій вайбер (запитай у класного керівника) до початку наступного уроку (якщо фото не надіслане, домашнє завдання вважатиметься невиконаним).
5 січня Тема: Традиції та свята
11:30 - урок на платформі Zoom за посиланням
4 січня Тема: Special Day. Різдво у Великій Британії. Передсвяткові клопоти.
1) Повторимо назви свят.
Різдво - Christmas
Різдво - Christmas
Переддень Різдва (is the evening or day before Christmas Day) - Christmas Eve
Новий рік - New Year
Великдень - Easter
День матері - Mother's Day
День батька - Father's Day
2) Впр.4, стор.113 - read the text and say what John likes about Christmas (прочитай текст і скажи, що Джону подобається робити на Різдво).
Впр.5, стор.114 - дай відповіді на запитання Джона про Різдво в Україні, користуючись фразами з таблички нижче (усно).
Приклад:
1. When do you have Christmas in Ukraine? - In December/January.
2. Does Santa Claus bring presents to Ukrainian children? - No, he doesn't. Father Frost brings presents to Ukrainian children.
3. What do people usually do before Christmas in Ukraine? (Що зазвичай роблять люди в Україні перед Різдвом?) - People in Ukraine usually go shopping, prepare Christmas decorations and presents.
4. Have you got Christmas parties? - Yes, we have. We usually make masks and costumes, greet friends and relatives.
3) Повторимо вживання прийменників часу в англійській мові (стор.114)
До прийменників часу в англійській мові відносяться at, in, on. Часто виникає питання: який саме з цих прийменників потрібно вживати у конкретній ситуації: at, in або on?
! Запам’ятай найголовніше, що:
at використовується для позначення точного часу
in використовується з місяцями, роками, століттями та довгими періодами часу
on використовується з днями та датами
Також запам’ятай вживання прийменника at у цих стійких словосполученнях:
Словосполучення Переклад
at night вночі
at the weekend в кінці тижня
at Christmas/Easter на Різво/Пасху
at the same time в той самий час
at present зараз
Запам’ятай ці стійкі словосполучення, з якими використовується прийменник in:
Словосполучення Переклад
in the morning (s) вранці
in the afternoon(s) вдень
in the evening(s) увечері
Виконай вправу на вживання прийменників in, at, on (письмово):
Ex.1
Ex.1
1. He was born ____1991.
2. My birthday is ____June.
2. My birthday is ____June.
3. They have lunch ____ 1 o'clock?
4. We have English ____Monday.
5. John does physical exercises ____ the morning.
6. The children stay at home ____Christmas Days.
7. What are you going to do ____the weekend?
4) Впр.1, стор.116 - перед тим, як прослухати аудіо, запиши слова у словник:
Прочитай деякі незнайомі фрази:
Home alone - сам(самі) удома
Brownie(s) - брауні (шоколадні тістечка)
Shef lа Pierre - шеф-кухар la Pierre
Look like an old shoe - схожий на (виглядає як) старий черевик.
Подивись на малюнок. Що хлопці Mike i Ted роблять? Чому їхня мама здивована?
What are Mike and Ted doing? Why is their mother surprised?
Послухай аудіо -> ex.1b, p.116
Виконай впр.2, стор.116 (письмово) - виправ помилки в реченнях.
5) Стор.117 - прочитай текст "Do You Know?"
Впр.4, стор.117 - дай відповіді на запитання після тексту (усно).
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.