09/02 Tuesday, the ninth of February
Повторимо часи дієслів. Вживання Past Simple (минулий простий час) та Present Perfect (теперішній доконаний). Перегляньте відео -> "Past Simple and Present Perfect Tense"
В кінці відео є домашнє завдання.
22/01 Friday, the twenty-second of January
Тема: Документи в дорогу
Онлайн-урок за посиланням у Viber.
Якщо ти не зміг бути на зустрічі, опрацюй матеріал, поданий нижче
1) Warm-up
Запиши слова у словник. Вивчи їх.
a travel document - документ для подорожі
a passport - паспорт
a return ticket - зворотній квиток
a single ticket - квиток в один кінець
a bus pass - проїзний квиток
a token [ˈtəʊk(ə)n] - жетон
Ex.1, p.105 - match the pictures to the definitions (Поєднай малюнок із визначенням нижче усно).
Перевір себе:
⦁ a travel document ⦁ a passport
⦁ a return ticket ⦁ a token
⦁ a buss pass ⦁ a single ticket
2) Ex.2, p.105 - read and complete the sentences (доповни речення словами з попередньої вправи) (письмово)
3) Ex.3, p.106-107 - read the dialogues, match them to the pictures (прочитай діалоги, поєднай їх із малюнками, усно)
Перевір себе:
1. A 3. D
2. C 4. B
4) Ex.4, p.107-108 - прочитай інформацію про транспорт у Лондоні.
Answer the questions: (письмово)
London to Oxford by Bus p.107 (відповідають дівчата)
1. How often do the buses run up?
2. How long is the journey time?
3. Where do the busses arrive at? (Куди прибувають автобуси?)
4. How much does the journey cost? (Скільки коштує проїзд?)
! GBP - Great Britain Pound (Британський фунт стерлінгів)
London to Oxford by Train p.108 (відповідають хлопці)
1. When does the train run?
2. How long is the journey time?
3. Where does the train arrive at? (Куди прибуває поїзд?)
4. How much does the journey cost? (Скільки коштує проїзд?)
! GBP - Great Britain Pound (Британський фунт стерлінгів)
! Виконану вправу сфотографуй та надішли кл.керівнику або на мій Viber (запитай у кл.керівника) до початку наступного уроку (якщо фото не надіслане, завдання вважатиметься невиконаним).
5) Grammar
Переглянь відео про минулий простий час ➜ Past Simple Tense
Ex.7, p.108 - постав дієслова у правильній формі(часі) (письмово)
Перевір себе:
1. dreamed/dreamt
2. flew
3. was
4. appeared
5. could not fly
6. make (йдеться про мова про теперішній час)
Далі самостійно:
7. ...
...
...
6) Homework
Ex.7, p.108 - до кінця (письмово)
! Виконану вправу сфотографуй та надішли кл.керівнику або на мій Viber (запитай у кл.керівника) до початку наступного уроку (якщо фото не надіслане, домашнє завдання вважатиметься невиконаним).
21/01 Thursday, the twenty-first of January
Тема: Речі в подорож
Тема: Речі в подорож
Урок за посиланням у групі в Google Meet.
Якщо ти не був на уроці, опрацюй матеріал, поданий нижче:
1) Warm-up
Ex.1, p.102 - look at the pictures and say which items (усно):
...are perfect in cold weather?
...are good to wear when it is hot and sunny?
... are perfect for the beach?
... can you wear in winter/summer?
2) Ex.3, p.103 - Мама з Анною збираються в подорож у Краків (Cracow). Прочитай діалог.
luggage - багаж
luggage labels - ярлики/наліпки для багажу
Що згадувалося в діалозі з цих пунктів? Перевір себе:
- means of transport (✓) - books (-)
- clothes (✓) - a hotel (-)
- food (-) - the tickets (✓)
- weather (-) - money (-)
- time for a trip (-) - activities to do (✓)
Ex.4, p.103 - answer the questions (усно)
3) Grammar p.104
В прочитаному діалозі про Анну та її маму звучали слова should, shouldn't
Слово should означає "слід щось зробити", або "Це хорошая ідея. Це слушна/гарна порада".
Після цього слова ми пишемо дієслово у простій формі (теперішній час)
-> You should take warm clothes with you. (Тобі слід взяти теплі речі із собою)
В запереченні ми вживаємо shouldn't:
-> Negative: you shouldn't take so much luggage with you. (Тобі не слід брати так багато багажу із собою)
4) Ex.5, p.104 - прочитай, дай пораду дітям (усно)
Приклад:
1. You should plan your route (тобі слід спланувати свій маршрут)
2. You should get your documents in order (тобі слід приготувати докумети)
3. You should buy a guidebook (тобі слід купити путівник)
Ex.6, p.104 - complete the sentences with should or shouldn't (письмово)
1. Your plane leaves at 10:00. You should get to the airport by 8:00.
2. When you go to London, you should visit Westminster Abbey.
3. You shouldn't waste (не слід витрачати) your money on things you don't need.
Далі самостійно:
4. ...
5. ...
6. ...
5) Homework
Ex.7, p.104 (напиши електронного листа другу за листуванням, який збирається приїхати до України навесні/зараз, взимку).
1. Напиши, що ти радий тому, що він приїздить.
2. Дай йому пораду, що йому слід взяти із собою, а що ні.
3. Напиши,які місця ви збираєтеся відвідати разом
! Виконану вправу сфотографуй та надішли кл.керівнику або на мій Viber (запитай у кл.керівника) до початку наступного уроку (якщо фото не надіслане, домашнє завдання вважатиметься невиконаним).
19/01 Tuesday, the nineteenth of January
Тема: Найкраща подорож
Тема: Найкраща подорож
1) Ex.1, p.100 - look at the pictures and talk about them using the words from the table. Подивись на малюнки і скажи, чим можна подорожувати швидше, комфортніше і т.д., користуючись словами із таблички.
Example: Travelling by plane is much faster than travelling by car.
Travelling by bus is difficult.
Travelling by ship is more exciting than travelling by bus.
...
...
Example: Travelling by plane is much faster than travelling by car.
Travelling by bus is difficult.
Travelling by ship is more exciting than travelling by bus.
...
...
2) Ex.2, p.101 - read the texts. Say who went to another country: Ann or Dan? (Прочитй і скажи, хто відвідав іншу країну: Анна чи Ден?)
Ex.3, p.101 - answer the questions (усно)
3) Ex.1 - answer the questions (письмово)
1. Which is the quickest (найшвидший) way of travelling? (The quickest way of travelling is travelling by plane.)
2. Which is the most comfortable one? (The most comfortable way of travelling is ______ .)
3. Which is the cheapest way of travelling? (The cheapest way of travelling is _______ .)
4. Which is the most expensive one? (The most expensive way of travelling is ________.)
5. Which way of travelling is the most interesting? (__________________________.)
6. Which way of travelling do you like most of all? (_________________.)
4) Homework. Написати повідомлення про свою найкращу подорож, відповідаючи на запитання:
Where did you go?
Who did you go with?
What means of transport did you use?
How long were you there?
What did you do there?
Did you like your trip? Why?
! Виконану вправу сфотографуй та надішли кл.керівнику або на мій Viber (запитай у кл.керівника) до початку наступного уроку (якщо фото не надіслане, домашнє завдання вважатиметься невиконаним).
15/01 Friday, the fifteenth of January
Тема: Подорож
Онлайн-урок о 12:15 за посиланням у Viber.
Якщо ти пропустив онлайн урок, виконай наступні завдання:
1) Answer the questions (усно):
How can people get from one place to another? (ex.1, p.96)
a) How can you get to school? (I can get there on foot)
b) How can you to London? (I can get there by plane)
с) How can you get to the museum? (I can get there by bus/by trolleybus)
2) Ex.4, p.99 - read and translate the text (усно).
ex.5, p.99 - say agree or disagree (усно)
3) Ex.1, p.98 - make the sentences according to the pictures (письмово, за зразком)
Miss Alison goes to the theatre by underground. It takes her half an hour to get there.
Mr Parker goes to the hospital by car. It takes him 40 minutes to get there.
4) Homework:
Ex.1 (письмово) - make sentences as in the example:
1) Dad / by car / work / half an hour
My dad goes to work by car. It takes him half an hour to get there.
2) Mum / on foot / work / 20 minutes
3) Olha / by bike / school / 10 minutes
4) Granny / by bus / a market place / 15 minutes
5) Travellers / by boat / along the Dnipro river / 10 hours
6) Roman / by scooter / the university / 25 minutes
! Виконану вправу сфотографуй та надішли кл.керівнику або на мій Viber (запитай у кл.керівника) до початку наступного уроку (якщо фото не надіслане, домашнє завдання вважатиметься невиконаним).
5 січня Тема: Подорож. Види подорожі
Урок на платформі ZOOM за посиланням:
...............................
Чим можуть люди подорожувати? How can people get from one place to another? (ex.1, p.96)
Ex.3, p.96-97 - read the text,complete it with the missing parts (прочитай текст, доповнюючи його поданими фразами).
Ex.4 p.97 - answer the questions (усно).
H/w - ex.6, p.97 (письмово)
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.