Контроль аудіювання. ІІ семестр
Контроль письма ІІ семестр
09/02 Tuesday, the ninth of February
Онлайн-урок за посиланням у Viber.
Якщо ти не зміг бути на зустрічі, опрацюй матеріал, поданий нижче
1) - What is environment? Explain the words in the chart. Поясни, що таке навколишнє середовище, опиши значення слів у впр.6, стор.150 (усно)
- What do THE THREE Rs stand for? Що означають три літери R для навколишнього середовища,
Reuse - повторне використання
Recycle - переробка
Reduce - зменшувати використання чогось
! If you care about the environment, always remember THE THREE Rs! Запам'ятай правила цих трьох R.
2) Ex.4, p.154 - Examine the scheme and explain what way one can keep the three Rs rules. Подивись на малюнки і скажи, що необхідно робити із речами/предметами, щоб виконувати правило трьох R? (усно)
3) Ex.7a, p.150-151 - Read the letters. Прочитай листи про те,як можна зберегти природу.
Ex.8, p.151 - answer the questions (дай відповіді на запитання)
4) Ex.9, p.151-152 - поєднай речення-пояснення із поданими визначеннями (письмово)
5) p.153 - New vocabulary. Запиши нові слова у словник, вивчи їх:
a container - контейнер
oxygen - кисень
a surface - поверхня
a survival - виживання, порятунок
waste - марне витрачання
coastal - прибережний
6) Listen to the quiz and write the answers to the questions in ex.1, p.152. Послухай аудіо (вікторина) і дай відповіді на запитання вправи 1, стор.152 (письмово) ➜ "Audio. Quiz"
Перевір себе:
1. hurricanes, tornado
2. wind, solar energy
3. The greenhouse effect is a process that occurs when gases in Earth's atmosphere trap the Sun's heat. This process makes Earth much warmer than it would be without an atmosphere.
4. oxygen
5. recycle
6. sea levels will raise, ice will melt, some islands will disappear
7) Homework
Ex.5, p.155 (письмово)
22/01 Friday, the twenty-second of January
Тема: Українські вчені
Урок на платформі ZOOM за посиланням у Viber.
15/01 Friday, the fifteenth of January
Тема: Відомі винахідники
Тема: Відомі винахідники
Урок на платформі ZOOM за посиланням у Viber.
1) Warm-up
Ex.7a, p.121 - Do the quiz. Match events with years. (Поєднай події із роками)
Listen and check your answers (Послухай і перевір) ➜ Ex.7a, p.121
2) Ex.7c, p.122 - Переклади і запиши слова у словник:
flat - плаский,
topping - топінг, верхній шар,
a hot-air balloon - повітряна куля,
to flip - підкидати,
a coin - монета,
to weigh - важити.
Ex.7d, p.122 - Read the stories and insert the past simple of the verbs from the box (Прочитай тексти, встав подані дієслова у часі Past Simple, письмово).
Перевір себе: used, ate, opened, waited, bought, made, flipped
3) Homework
Ex.8, p.123 - Answer the questions (письмово)
19/01 Tuesday, the nineteenth of January
Тема: Відомі вчені
Тема: Відомі вчені
1) Ex.1, p.124 - Match the sciences with their definitions (Поєднай науки та їх визначення, усно)
Перевір себе: a) geology b) chemistry c) botany d) biology e) physics
Ex.2, p.124 - Look at the definitions of sciences in Task 1 and say what each of the scientists studies. (Подивись ще раз на визначення наук у попередній вправі та скажи, що кожен науковець вивчає)
2) Ex.3a, p.125 - Tell about what scientists these people were (усно).
Charles Darwin was a… (geologist, biologist)
Isaac Newton was a…(mathematician, physicist, astronomer)
Dmitry Mendeleyev was a… (chemist)
Nicola Copernic was an…(astronomer, mathematician)
Ivan Pavlov was a…(physiologist - фізіолог)
Michael Faraday was a…(physicis)
3) Ex.3b, p.125 - Start the sentences with the words from the box (письмово)
4) Ex.4, p.125 - Say what subjects belong to the branches of science from
the grid (Розподіли назви наук/предметів у колонки, письмово)
Перевір себе:
Natural sciences (природознавчі науки): biology, botany, zoology, medicine
Physical sciences (фізичні науки): physics, chemistry, astronomy, Earth science, geology
Social sciences (соціальні науки): ecology, sociology, economics, history, geography, law, phychology
Humanities (гуманітарні науки): human society and culture (суспільствознавство), languages, literature, philosophy, politics, law, religion, art
Formal Sciences: Maths, logic, computer studies
5) Homework
Ex.6, p.127 (письмово)
! Сфотографуй цю вправу та надішли кл.керівнику або на мій вайбер (запитай у класного керівника) до початку наступного уроку (якщо фото не надіслане, домашнє завдання вважатиметься невиконаним).
5 січня Тема: Винаходи та відкриття
1) Ex.2a, p.118 (усно) - доповни речення словом із таблички (визнач професію за описом)
2) Write the new words into your vocabulary, learn them (p.120):
an inventor - винахідник
a reason - причина
to exist - існувати
to launch - запустити
impossible - неможливий
3) Listen to the text ➜ ex.2 b,c, p.119
В аудіотексті розповідається про винахідників братів Wilbur та Orville Wright; Leonardo da Vinci; Daedalus and Icarus.
Деякі незнайомі слова та фрази з аудіо:
- Greek Mythology - Грецька міфологія
- island of Crete - острів Крит
- a labyrinth - лабіринт
- King Minos - Цар Мінос
- complicated - заплутаний, важкий
- wax - віск
- prison - в'язниця
- drown - тонути
- lefthanded - шульга (той, хто працює в основному лівою рукою)
- glider - планер
Отто Лілієнталь - інженер-винахідник
Монте Сесері (детальніше за посиланням ➜ Monte Ceceli) - пагорб у Флоренції
- petrol engine - бензиновий двигун
Після прослуханого тексту виконай наступні вправи (в них завдання на основі аудіотексту):
Do ex.3, p.119 (усно)
Do ex.4, p.120 (письмово)
Do ex.5, p.120 (усно)
4) H/w - ex.6, p.121(письмово) - доповни речення (на основі прослуханого тексту на уроці)
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.